Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy [10-PE-LI3]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021
Seminarium,
grupa nr 5
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy [10-PE-LI3] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Ln]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 13 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Edyta Zawadzka | ||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa 1. Denzin N.K., Lincoln Y.S. (red.). Metody badań jakościowych. Tom 1 i 2 Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 2. Łobocki M. (2009). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Pilch T., Bauman T. (2010). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. 4. Podgórski A.M. (2007). Metodologia badań socjologicznych. Kompendium wiedzy socjologicznej dla studentów, Bydgoszcz-Olsztyn: Oficyna Wydawnicza Branta 5. Rubacha K. (2011). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwa Aka-demickie i Profesjonalne. 6. Silverman D. (2010). Prowadzenie badań jakościowych. Tłum. J. Ostrowska. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 7. Literatura związana z tematem pracy dyplomowej samodzielnie wybrana przez studenta. 8. Materiały z zajęć, które zamieszczane będą w sekcji pliki w zespole o nazwie tożsamej z nazwą zajęć (link do zespołu zamieszczony został poniżej) Literatura uzupełniająca 1. Flick O. (2011). Jakość w badaniach jakościowych. Warszawa: Wydawnictwo Nau-kowe PWN. 2. Flick O. (2011). Projektowanie badania jakościowego. Warszawa: Wydawnictwo Na-ukowe PWN. 3. Kubinowski D., Nowak M. (red.). Metodologia pedagogiki zorientowanej humanistycznie. (75-81). Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 4. Patton M. Q. (2002). Qualitative research and evaluation methods. California: Sage Publication Thousand Oaks. 5. Śliwerski B. (1998), Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Zajęcia wstępne. Zasady egzaminu dyplomowego. Ogólne zasady tworzenia rozdziału trzeciego. Analiza danych – zasady i wskazania, Zatwierdzenie tematu pracy dyplomowej 2. Spotkania indywidualne przeznaczone na konsultacje dotyczące analizy danych, prezentację I podrozdziału rozdziału trzeciego (czyli odpowiedzi na I szczegółowe pytanie badawcze – obowiązkowe) 3. Konsultacje indywidualne dotyczące rozdziału trzeciego 4. Przygotowanie finalnej wersji pracy - zasady. Realizacja celu praktycznego pracy - wskazania. Wstęp, Zakończenie, Streszczenie 5.Konsultacje indywidualne dotyczące pracy |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
wykład, dyskusja, metody ćwiczeniowe, praca w grupach, konsultowana praca własna nad treścią pracy dyplomowej |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia seminarium jest wprowadzenie przez studenta pracy do systemu APD oraz uznanie pracy za oryginalną na podstawie raportu z systemu antyplagiatowego. |
||||||||||||
Uwagi: |
gr. seminaryjna III ZZ/PE - dr E. Zawadzka Zajęcia realizowane są w aplikacji Teams (link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a5e3114eda47b49d0977a62c80868177d%40thread.tacv2/conversations?groupId=56f5be45-0dbb-4eaa-9097-8a6f31cdbd12&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86) Nakład pracy studenta szacowany w godzinach potrzebnych do zrealizowania danej aktywności z zachowaniem zasady, że średnio 25-30 godzinom odpowiada 1 punkt ECTS liczba godzin kontaktowych: 15 liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do zajęć: 0 liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do egzaminu/zaliczenia: 45 liczba godzin przeznaczonych na inne zadania - poszukiwanie i lektura tekstów w procesie konstruowania pracy (35), konstruowanie rozdziału trzeciego, wstępu, zakończenie (45), przygotowanie finalnej wersji pracy (15), udział w konsultacjach (5) - łącznie 100 godzin Sumaryczna liczba godzin aktywności studenta: 160 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.