Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy [10-PE-LI3] Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021
Seminarium, grupa nr 5

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy [10-PE-LI3]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Ln] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 5 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Edyta Zawadzka
Literatura:

Literatura obowiązkowa

1. Denzin N.K., Lincoln Y.S. (red.). Metody badań jakościowych. Tom 1 i 2 Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

2. Łobocki M. (2009). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

3. Pilch T., Bauman T. (2010). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak.

4. Podgórski A.M. (2007). Metodologia badań socjologicznych. Kompendium wiedzy socjologicznej dla studentów, Bydgoszcz-Olsztyn: Oficyna Wydawnicza Branta

5. Rubacha K. (2011). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwa Aka-demickie i Profesjonalne.

6. Silverman D. (2010). Prowadzenie badań jakościowych. Tłum. J. Ostrowska. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

7. Literatura związana z tematem pracy dyplomowej samodzielnie wybrana przez studenta.

8. Materiały z zajęć, które zamieszczane będą w sekcji pliki w zespole o nazwie tożsamej z nazwą zajęć (link do zespołu zamieszczony został poniżej)

Literatura uzupełniająca

1. Flick O. (2011). Jakość w badaniach jakościowych. Warszawa: Wydawnictwo Nau-kowe PWN.

2. Flick O. (2011). Projektowanie badania jakościowego. Warszawa: Wydawnictwo Na-ukowe PWN.

3. Kubinowski D., Nowak M. (red.). Metodologia pedagogiki zorientowanej humanistycznie. (75-81). Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

4. Patton M. Q. (2002). Qualitative research and evaluation methods. California: Sage Publication Thousand Oaks.

5. Śliwerski B. (1998), Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Zakres tematów:

1. Zajęcia wstępne. Zasady egzaminu dyplomowego. Ogólne zasady tworzenia rozdziału trzeciego. Analiza danych – zasady i wskazania, Zatwierdzenie tematu pracy dyplomowej

2. Spotkania indywidualne przeznaczone na konsultacje dotyczące analizy danych, prezentację I podrozdziału rozdziału trzeciego (czyli odpowiedzi na I szczegółowe pytanie badawcze – obowiązkowe)

3. Konsultacje indywidualne dotyczące rozdziału trzeciego

4. Przygotowanie finalnej wersji pracy - zasady. Realizacja celu praktycznego pracy - wskazania. Wstęp, Zakończenie, Streszczenie

5.Konsultacje indywidualne dotyczące pracy

Metody dydaktyczne:

wykład, dyskusja, metody ćwiczeniowe, praca w grupach, konsultowana praca własna nad treścią pracy dyplomowej

Metody i kryteria oceniania:

Warunkiem zaliczenia seminarium jest wprowadzenie przez studenta pracy do systemu APD oraz uznanie pracy za oryginalną na podstawie raportu z systemu antyplagiatowego.

Uwagi:

gr. seminaryjna III ZZ/PE - dr E. Zawadzka

Zajęcia realizowane są w aplikacji Teams (link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a5e3114eda47b49d0977a62c80868177d%40thread.tacv2/conversations?groupId=56f5be45-0dbb-4eaa-9097-8a6f31cdbd12&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86)

Nakład pracy studenta szacowany w godzinach potrzebnych do zrealizowania danej aktywności z zachowaniem zasady, że średnio 25-30 godzinom odpowiada 1 punkt ECTS

liczba godzin kontaktowych: 15

liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do zajęć: 0

liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do egzaminu/zaliczenia: 45

liczba godzin przeznaczonych na inne zadania - poszukiwanie i lektura tekstów w procesie konstruowania pracy (35), konstruowanie rozdziału trzeciego, wstępu, zakończenie (45), przygotowanie finalnej wersji pracy (15), udział w konsultacjach (5) - łącznie 100 godzin

Sumaryczna liczba godzin aktywności studenta: 160

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)