Warsztaty umiejętności interpersonalnych - kontynuacja [PY-5F-WUK]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 6
Przedmiot: | Warsztaty umiejętności interpersonalnych - kontynuacja [PY-5F-WUK] | ||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
(sala nieznana) |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 13 | ||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||
Prowadzący: | Maksymilian Pawłowski | ||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Jamrożek, B i Sobczak, J. (2000). Komunikacja interpersonalna. Wydawnictwo Empi. Zabłocka-Żytka, L., Hintze, B., Sokołowska, E., Kluczyńska, S. (2011). Ćwiczenia z podstawowych umiejetnosci pomagania. W: B. Weigl, (red.) Psychologia rozwoju i podstawy pomagania. Teoria – ćwiczenia – praktyka (s. 91-162). Warszawa: Wydawnictwo APS. Literatura uzupełniająca: Bojarska, K., Grzybek, A., Molczyk, J., Pawlęga, M., Rogowska, A., Starnawski, M., Szajda, K., Witkowski, J. (2005). Przeciwdziałanie dyskryminacji. Pakiet edukacyjny dla trenerów i trenerek. Stowarzyszenie Lambda Warszawa. Kuś, G. (2012). Trening umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Warszawa. Nęcka, E., Orzechowski, J., Słabosz, A., Szymura, B. (2005). Trening twórczości. Gdańsk: GWP. Okoń, Z. (2004). "Porozumieć się, znaczy umieć słuchać"- Edukacja i Dialog. Stewart, J. (2014). Mosty zamiast murów. Podręcznik komunikacji interpersonalnej. Warszawa: PWN. |
||||||||||
Zakres tematów: |
- Sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami. - Warsztat kształtowania empatii. - Warsztaty rozwijania w sobie wewnętrznej motywacji zadaniowej. - Warsztaty kształtowania pozytywnej samooceny i wspierania poczucia własnej wartości. - Indywidualne sposoby i strategie radzenia sobie ze stresem. - Indywidualne perspektywy temporalne. - Kształtowanie w sobie gotowości do spotkania z odmiennością. - Podsumowanie zajęć, ewaluacja zajęć. |
||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- wykład prowadzącego - dyskusja dydaktyczna - burza mózgów - praca w parach/grupach - praca indywidualna |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
- obecność na zajęciach - aktywność podczas zajęć - wykonywanie ćwiczeń indywidualnych i grupowych |
||||||||||
Uwagi: |
gr. warsztatowa I ZM/PY -3b Forma komunikacji ze studentami: poczta elektroniczna w domenie APS (mp59993@aps.edu.pl; indywidualne adresy mailowe uczestników zajęć), zespół w Teams (ogłoszenia, czat). Proszę dołączyć do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2a9ba2d258e6445193dc0b003c3a0f1d%40thread.tacv2/conversations?groupId=d7e85744-8c19-4d52-a465-133adde9de6a&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.