Autorstwo życia a niepełnosprawność [10-5F-AZN]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Autorstwo życia a niepełnosprawność [10-5F-AZN] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 26 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Aleksandra Mazurek | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podana w informacjach o zajęciach w aktualnym cyklu. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Informacje o sposobie zdalnej realizacji ćwiczeń: w ramach ćwiczeń prowadzonych zdalnie komunikacja będzie prowadzona poprzez pocztę e-mail. Studentki i studenci w ramach zajęć odbywających się w drugim cyklu opracowują pod kierunkiem prowadzącej projekty zespołowe konsultując je na bieżąco z prowadzącą i modyfikując uwzględniając dyskusję i wskazówki. W zależności od postępów prac danego zespołu, trwają prace nad: - rozpoznania koncepcji autorstwa własnego życia (16.04, 23.04) - wstępną konceptualizacją zakresu tematycznego projektów (23.04, 30.04) - identyfikacją i uszczegółowieniem odniesień projektów do konstruktu autorstwa własnego życia osoby z niepełnosprawnością (30.04, 07.05) - analizą literatury i badań związanych z tematyką projektu, wnioskowaniem na tej podstawie o sytuacji, której dotyczy projekt (07,05, 14.05) - diagnozą środowiska związanego z projektem (07.05, 14.05) - określeniem założeń i celów projektu (14.05, 21.05) - opracowaniem działań projektowych (21.05, 28.05) - określeniem efektów, szans i zagrożeń związanych z projektem, wraz ze sposobami radzenia sobie z nimi (28.05, 4.06). |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
metoda projektów, dyskusja, praca zespołowa, praca z tekstami źródłowymi |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Nauczanie zdalne: ocena realizacji poszczególnych zadań i końcowego projektu aktywny udział w komunikacji na odległość |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa II DUPC-C2 2 Komunikacja w ramach ćwiczeń prowadzonych zdalnie będzie prowadzona poprzez pocztę e-mail oraz w razie potrzeby innymi kanałami. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.