Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 10
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 10 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 13 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Jolanta Olpińska | ||||||||||||
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy: English File (OUP) Materiały własne wykładowcy m.im z: Internetu Grammarway – wyd. Express Publishing English Vocabulary In Use by Murphy, wyd. Cambridge |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Słownictwo dotyczące rodziny. Sposoby wyrażania przyszłości - ćwiczenia gramatyczne - użycie czasów Future Simple, Present Simple, Continuous, to be going to Słownictwo dotyczące finansów - praca z tekstem, ćwiczenia na zrozumienie Czasy Present Perfect Simple i Past Simple - porównanie Zmiany w życiu - działalność charytatywna, wyzwania (czytanie i słuchanie - ćwiczenia na zrozumienie) Czas Present Perfect Simple i Present Perfect Continuous (użycie since i for) Przymiotniki o mocnym zabarwieniu emocjonalnym |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- Metoda komunikacyjna - Przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka poprzez pracę w parach i indywidualnie (na zajęciach i w domu) - Multimedialne techniki nauczania - Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa W czasach pandemii: - Wyjaśnienia online dotyczące konkretnych zagadnień i problemów gramatycznych - Praca samodzielna na materiałach z książki studenta, nauczyciela, gramatyk i materiałów z internetu oraz elt.oup.com (multimedialne ćw.do podręcznika) - praca na Platformie E-learning APS |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia : - Testy cząstkowe - Ćwiczenia na platformie internetowej - Ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, pisemne prace domowe, odpowiedzi ustne). W czasie pandemii: - Systematyczne kontrolowanie wykonanych przez studentów zadań na platformie e-learningowej APS - sprawdzanie materiałów wysyłanych studentom on-line |
||||||||||||
Uwagi: |
grupa lektoratowa z jęz. angielskiego dla I ZM/PC; I ZM/PY - mgr J. Olpińska Z powodu zawieszenia zajęć w okresie pandemii kontakt ze studentami odbywał się poprzez pocztę elektroniczną (jola_olpinska@poczta.onet.pl). Materiały (tj. dodatkowe teksty, ćwiczenia, linki do ćwiczeń online, wybrane zagadnienia gramatyczne i leksykalne z platformy e-learningowej APS, platformy do podręcznika elt.oup.com) wysyłane studentom w terminach zbliżonych do zaplanowanych zajęć. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.