Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG4-B2] Semestr letni 2019/2020
Lektorat, grupa nr 15

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG4-B2]
Zajęcia: Semestr letni 2019/2020 [2019L] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 15 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 11:50 - 13:20
sala 2122
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Agnieszka Rączka
Literatura:

Podręcznik obowiązkowy English File Upper-Intermediate

Materiały własne wykładowcy (wykłądy z ćwiczeniami wysyłane przez Internet)

English Vocabulary in Use by Murphy, wyd. Cambridge

English Grammar In Use by Murphy, wyd. Cambridege

English Matters

Zakres tematów:

Unit 4B- Are you a risk taker?

Grammar: Zero and First Conditionals, future time clauses

Vocabulary: expressions with take

Unit 5A- The survivors' club

Grammar: unreal conditionals (Second and Third Conditionals)

Vocabulary: feelings

Unit 5B- It drives me mad!

Grammar: wish + would, wish + Past Simple, wish + Past Perfect

Vocabulary: expressing feelings with verbs or -ed/ -ing adjectives

Metody dydaktyczne:

Metoda komunikacyjna:

-przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka

- praca w parach i w grupach

Multimedialne techniki nauczania

Ćwiczenia na platformie e-learningowej

W czasach pandemii:

- wykłady informacyjne dotyczące konkretnych zagadnień gramatycznych

- praca samodzielna z podręcznikiem

- platforma e-learningowa APS- przesyłanie materiałów pocztą oraz przez platformę Forms

- prace domowe

- metoda audiolingwalna

- metoda gramatyczno-tłumaczeniowa

Metody i kryteria oceniania:

Sposób pomiaru efektów kształcenia:

- Testy cząstkowe

- Testy zaliczeniowe

- Odpowiedzi usnte

- Ćwiczenia na platformie Internetowej

- Ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, pisemne prace domowe, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć)

-Egzamin końcowy

W czasie pandemii:

- Systematyczne kontrolowanie wykonywanych przez studentów zadań na platformie e-learningowej APS

-Wypowiedzi pisemne-systematycznie sprawdzane i oceniane oraz informacja o popełnionych błędach

- Testy cząstkowe oraz mini testy na platformie e-learningowej Forms

Uwagi:

lektorat II rok- grupa 15

zajęcia wg planu odbywają się w piątek 8.40-10.10, ale w czasie pandemii studenci będą otrzymywać od wykładowcy materiały przynajmniej raz w tygodniu: wykłady wraz z ćwiczeniami, linki do ćwiczeń online, wybrane zagadnienia gramatyczne i leksykalne z platformy e-learningowej APS oraz zadania na platformie internetowej Forms

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)