Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 10
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 10 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 15 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Alicja Fiałek |
Literatura: |
Podręcznik kursowy English File Upper Intermediate wyd. Oxford University Press English Grammar in Use R. Murphy, Cambridge University Press Vocabulary Games and Activities Grammar S. Thornbury, Oxford University Press Englsih Grammar, Martinet strony internetowe z zakresu psychologii w języku angielskim (www.englishforpsychology.eu) Internet |
Zakres tematów: |
Materiał leksykalny: słownictwo dot. argumentowania, przymiotniki złożone, rozmowy o pracę, choroby i urazy, moda i ubrania, podróżowanie. Zagadnienia gramatyczne: formułowanie różnego rodzaju pytań, czasowniki posiłkowe, zwroty ze stopniem wyższym przymiotników, czasy present perfect simple i present perfect continuous, przymiotniki używane jako rzeczowniki, szyk przymiotników w zdaniu, czasy przeszłe, zwroty przysłówkowe Rozwijanie struktur gramatycznych związanych z czasami gramatycznymi, formowaniem pytań pośrednich i bezpośrednich, stopniowaniem i modyfikowaniem przymiotników. Materiały autentyczne z internetu ukazujące zróżnicowanie języka angielskiego pod względem różnych akcentów / słownictwa. |
Metody dydaktyczne: |
metoda komunikacyjna, rozwijanie wszystkich 4 sprawności językowych, tj. mówienia, czytania, pisania i słuchania Zajęcia mają na celu rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 1-3 podręcznika podstawowego (English File, Upper Intermediate, OUP). Doskonalone będą wypowiedzi pisemne i ustne związane w ww tematyką oraz tematyką poruszaną na zajęciach. Doskonalenie słuchania i czytania ze źródeł internetowych. |
Metody i kryteria oceniania: |
Praca domowa sprawdzana na każdych zajęciach Obowiązujące słownictwo do opanowania; sprawdzane ustnie na każdych zajęciach Testy sprawdzające stopień opanowania materiału po każdym zakończonym rozdziale; wynik procentowy plus ocena w skali 2-5 Ćwiczenia na platformie internetowej - Ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, pisemne prace domowe, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć). - Egzamin końcowy ustny i pisemny |
Uwagi: |
lektorat I rok przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka - praca indywidualna, w parach i grupach - multimedialne techniki nauczania - ćwiczenia na Platformie Internetowej CLIP Zajęcia lektoratowe z języka podczas pandemii prowadzone są za pomocą platformy e-learning, poczty elektronicznej i USOSu. W kontaktach ze studentami używana jest również aplikacja Teams. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.