Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG3-B2] Semestr zimowy 2019/2020
Lektorat, grupa nr 7

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG3-B2]
Zajęcia: Semestr zimowy 2019/2020 [2019Z] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 7 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 15:05 - 16:35
sala 1107/1108
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Beata Wiśniewska
Literatura:

English File Upper-intermediate Student's Book and Workbook.

Materiały własne ELT.

Grammar Practice for Upper Intermediate Students, Pearson Longman.

My Grammar Lab Intermediate, Pearson.

Zakres tematów:

Gramatyka: future perfect and future continuous, zero conditional, first conditional, future time clauses.

Słownictwo:the environment, the weather, expressions with ' take', weather idioms and sayings.

Komunikacja: przewidywanie przyszłości, opisywanie pogody, talking about experiences of extreme weather, discussing therapy classes for drivers, eco-guilt, risk taking

Powtórzenie rozdziału 3&4.

Metody dydaktyczne:

Metoda kognitywna w nauczaniu gramatyki: analiza struktur gramatycznych, analiza tekstu.

Podejście komunikatywne: opowiadanie, opisywanie, negocjowanie, personalizacja, dyskusja.

Podejście zadaniowe: działania receptywne, interakcja i mediacja.

Metody aktywizujące: burza mózgów, rozwiązywanie problemów, odgrywanie scenek.

Metody i kryteria oceniania:

Testy cząstkowe i egzaminacyjne. Ocena aktywności i pracy na platformie e-learning APS. Ocena wypowiedzi ustnej i prac pisemnych.

Uwagi:

lektorat II rok

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)