Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy [10-PE-LI3]
Semestr letni 2019/2020
Seminarium,
grupa nr 8
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy [10-PE-LI3] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Jolanta Wiśniewska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura: Angrosino M., Badania etnograficzne i obserwacyjne, tłum. M. Brzozowska-Brywczyńska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010; Ablewicz K., Hermeneutyczno-fenomenologiczna perspektywa badań w pedagogice, Wydawnictwo UJ, Kraków 1994; Babbie E., Podstawy badań społecznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013; Charmaz K., Teoria ugruntowana. Praktyczny przewodnik po analizie jakościowej, tłum. K. Konecki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009; Flick U., Projektowanie badania jakościowego, tłum. P. Tomanek, PWN, Warszawa 2011; Frankfort-Nachmias Ch., Metody badawcze w naukach społecznych, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 2001; Gibbs G., Analizowanie danych jakościowych, tłum. M. Brzozowska-Brywczyńska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2011; Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 2002; Krajewska A., Statystyka dla pedagogów. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Trans Humana, Białystok 2001; Kvale S., Prowadzenie wywiadów, przeł. A. Dziuban, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013; Lalak, D., Życie jako biografia. Podejście biograficzne w perspektywie pedagogicznej, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2010; Miles M.B., Huberman A. M., Analiza danych jakościowych, przeł. S. Amsterdamski, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 2004; Pilch T., Bauman, T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2010; Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008; Silverman D., Prowadzenie badań jakościowych, tłum. J. Ostrowska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013; Sztumski J., Wstęp do metodologii i technik badań społecznych, Śląsk Wydawnictwo Naukowe, Katowice 1995; Zaczyński W., Praca badawcza nauczyciela, WSiP, Warszawa1995; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Opracowywanie części teoretycznej pracy dyplomowej 2. Opracowywanie części statystycznej pracy dyplomowej |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne: podające i aktywizujące (dyskusja, burza mózgów). W okresie pandemii przyjęto tryb pracy zdalnej: poczta elektroniczna, telefon, aplikacja Teams. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Seminarium zostanie zaliczone na podstawie pracy dyplomowej opracowanej przez studenta pod kierunkiem promotora. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr seminaryjna III DZPE+ III PEP - dr J. Wiśniewska Nauczyciel akademicki udostępnił studentom swój prywatny numer telefonu, prywatny adres mailowy, służbowy adres mailowy. Wszystkie zagadnienia dotyczące tematyki i realizacji zajęć będą na bieżąco wyjaśniane drogą telefoniczną lub elektroniczną. Kontakt ze studentami będzie miał charakter indywidualny, tj. student ma za zadanie przesyłać poszczególne elementy powstającej dysertacji na adres mailowy promotora. Po sprawdzeniu materiału, wprowadzeniu poprawek, sugestii, propozycji zmian i instruktażu jak tego dokonać- promotor wyśle tekst wraz z zaleceniami na adres mailowy studenta. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.