Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy dyplomowej [10-PC-LI3]
Semestr letni 2019/2020
Seminarium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy dyplomowej [10-PC-LI3] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Danuta Al-Khamisy | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. Babbie, E. (2009). Podstawy badań społecznych. Warszawa. 2.Claus, G., Ebner, H. (1972). Podstawy statystyki dla psychologów, pedagogów i socjologów. Warszawa. 3. Łobocki, M.(1999). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków. 4. Łobocki, M.(2000). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków. 5. Ostrowska, U. (2000). Dialog w pedagogicznym badaniu jakościowym. Kraków. 6. Pilch, T.(1995). Zasady badań pedagogicznych.Warszawa. 7. Silverman, D. (2009). Interpretacja danych jakościowych. Warszawa. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: 1. Ferguson, G. A., Takane, Y. (1999). Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice. Warszawa. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: Zaplanowanie koncepcji pracy dyplomowej. Przeprowadzenie i interpretacja wyników przeprowadzonych badań. Przygotowanie pracy dyplomowej. Treści: 1. Omówienie podstawowych zagadnień dotyczących metodologii badań pedagogicznych: - zdefiniowanie pojęcia „metodologia badań”, - jakościowe i ilościowe badania w pedagogice. 2. Przedstawienie zasad formułowania problemów badawczych: rodzaje problemów badawczych, kryteria formułowania problemów badawczych, stawianie hipotez roboczych. 3. Omówienie klasyfikacji metod i technik badawczych. Omówienie stosowanych w naukach pedagogicznych technik i metod badawczych. 4. Zasady sporządzania przypisów i opisu bibliograficznego. Tworzenie koncepcji pracy dyplomowej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
metody pracy indywidualnej dyskusja prezentacja |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Metody kształcenia: Omawianie zagadnień teoretycznych, prezentacja multimedialna, dyskusja dydaktyczna, metoda problemowa. NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 60 Przygotowanie się do zajęć, lektury 40 Przygotowanie się do egzaminu 20 Przygotowanie pracy dyplomowej 160 Inne formy (zadania warsztatowe) ECTS: 10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr seminaryjna III DZPC - dr D. Al-Khamisy seminaria odbywają się regularnie zgodnie z planem studiów w postaci indywidualnych spotkań na platformie Teams przesyłanie napisanych części teoretycznych i badawczych na meila dkhamisy@aps.edu.pl lub d.alkhamisy@gmail.com sprawdzanie i przesyłanie z komentarzem z każdym studentem indywidualnie ustala plan służący przygotowaniu pracy dyplomowej; - na bieżąco analizuje przesyłane prace studentów; - przesyła drogą mailową informację zwrotną dla studentów. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.