Projekt badawczy specjalnościowy - 1 [PE-2F-PB1]
Semestr zimowy 2019/2020
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Projekt badawczy specjalnościowy - 1 [PE-2F-PB1] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2019/2020 [2019Z]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Józef Bednarek | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Babbie, E. (2008). Podstawy badań społecznych. Warszawa: PWN Łobocki, M. (2006), Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wyd. Impuls Pilch, T. (1995) Zasady badań pedagogicznych Warszawa: Wyd. Akademickie Żak Jemielniak, D. (red.) (2012) Badania jakościowe. Podejścia i teorie, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN Rubacha, K. (2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: ŁośGraf. Literatura związana z przedmiotem badań realizowanych w ramach zajęć. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna . Gdańsk: GWP. |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Treści programowe: * Poszerzenie wiedzy z zakresu przedmiotu projektu. * Dopracowanie i zrealizowanie koncepcji badań. * Organizacja i przeprowadzenie badań (teoretycznych lub w terenie) według wskazań uszczegółowionych dla określonej specjalności w cyklu kształcenia. * Opracowanie osiągniętych wyników badań i formułowanie wniosków. * Analiza SWOT badań zespołowych i refleksja nad uzyskanymi kompetencjami. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody kształcenia: w ramach zajęć: - samodzielna i zespołowa kwerenda literatury i dyskusja; - poszukujące metody pracy (uszczegółowione dla określonej specjalności w cyklu |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Opis sposobów pomiaru efektów kształcenia realizowany przez przedmiot: Warunki zaliczenia przedmiotu: - Wykonanie wszystkich zadań realizowanych na zajęciach i zlecanych jako prace samodzielne, składających się na procedurę realizacji projektu badawczego (uszczegółowionych dla określonej specjalności w cyklu kształcenia). - Ocena procesu pracy zespołowej nad projektem badawczym –zaprezentowanie wyników badań zespołowych (raport z badań bądź inna forma wskazana dla określonej specjalności w cyklu kształcenia). |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr warsztatowa I DUPE-EZG |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.