Psychologia społeczna [PW-5F-PYS]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Psychologia społeczna [PW-5F-PYS] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 18 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Agnieszka Gąstoł | ||||||||||||||||||
Literatura: |
OBOWIĄZKOWA: B. Wojciszke „Psychologia społeczna”, Scholar. DODATKOWA: K. Sokołowska, M. Sylburski „Przekonania, stereotypy, nawyki. Ich wpływ na nasze życie”, Difin. R. Cialdini „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”, GWP. Ch. Keysers „Empatia. Jak odkrycie neuronów lustrzanych zmienia nasze rozumienie ludzkiej natury” Copernicus Center Press. M. Materska, T. Tyszka „Psychologia i poznanie”, PWN. B. Krahe „Agresja”, GWP. M. Szpitalak, R. Polczyk „Samoocena. Geneza, struktura, funkcje i metody pomiaru”, WUJ. R. Adler, L. Rosenfeld, R. Proctor „Relacje interpersonalne. Proces porozumiewania się”, REBIS. W ramach PRACY ZDALNEJ studenci otrzymują wybrane materiały drogą mailową. Źródła internetowe: E. Aronson i in. "Psychologia społeczna" https://s3.amazonaws.com/academia.edu.documents/44964816/Aronson_-_Psychologia_spoleczna.pdf?response-content-disposition=inline%3B%20filename%3DPsychologia_spoleczna_Aronson.pdf&X-Amz-Algorithm=AWS4-HMAC-SHA256&X-Amz-Credential=ASIATUSBJ6BAG7MAK5XE%2F20200323%2Fus-east-1%2Fs3%2Faws4_request&X-Amz-Date=20200323T174346Z&X-Amz-Expires=3600&X-Amz-Security-Token=IQoJb3JpZ2luX2VjEFEaCXVzLWVhc3QtMSJHMEUCIQCPyc%2B%2Fv2UTEqXNWpcXyvUN2qU2cBEn08TcT5cDfLq6SAIgCfIPSkVFt9C%2Biq%2FzlwFbhE9UCfpibfcClq0IDCidb8kqtAMIShAAGgwyNTAzMTg4MTEyMDAiDH%2B3qryHdzMXI9RioyqRA8gzQ6RL7jtJ%2BgyhyTIZg%2FTM%2BWLRlKFBN82hzXUrNTPLx0KYRcJKVGqjCMAVi2u6PyMSQ0gZHochQfk1WY0kbCT4oOJsbPrUa3i3MknxYGUNRpDyjII49P9ocf5atU52MjnQlG2RIzj%2Bi%2FXfCky9y4RrdYMmRkk%2F3wPMUqMy1KZ5%2FyCiGjWLPuusq9QdFtfr1GFh1kVKky8xB8j9CC8H9vIXw73%2ByeGzKlhQdJLOq2Dy9wWtxVM2hS%2B8hShdIYZqM6W4U4ZymFHUL7%2Bcdzi%2Fpvc4j9q8LfIFfgzv2EOHHqPNxQFKkH0HvRxTQInfpyzvL8AmwCA9eA62fueW3IrgP2GXB5bFpNiLQuFmmgVJIjC6E3aUFoi2QMT%2F6cnXtz51EPto6QAid%2BeL04y3C8abX0hd653jbMisV6%2FUXxU2ZB4Zv8PViUzcTOsI0%2F2EHOryjXWGJcvfwgpTcNAPs0cpIj0BiLe1Wi3Tk3uovQTsNK6mfYh52GKT%2BoJLUF2Mvn60o33azPwir3MNpFPDFuNETyWfMIDL4%2FMFOusBRUXv6xRSeNc3gqeHraZhlF7tiNtMfk34hdmIbLEILK6ZZNwLMwaccmjimTjsm4%2BjezJurESaMFTyw7j0LQS2qh4FKhBM1%2BxeWX9fNP6BVzw%2B5PfiqgLcuFD0PHDohn7UjxsGf%2BAMukb%2F5YKy%2FGMehpQDEwIQMeV%2Fyr%2B2Em33kDgpQBTcwD47h38POw7N1PfemkjR3Fi2friZ1o8cranzVETmsmXpQnSGOrWaxSPi%2BuuE8BPiGGKw03VApv%2FqBMHoNwKJaBc3X3%2BvHAn3E4%2BlslNw0rG%2FwWza81ivRUmH2llgQLXVrbWDgsQiCg%3D%3D&X-Amz-SignedHeaders=host&X-Amz-Signature=54452e597df40140ead06d0e34296980458ef0b673450721d5d2358cf0bac7ee |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Wprowadzenie: W świecie stereotypów i uprzedzeń 1. TY i JA – o (nie)poprawnej komunikacji międzyludzkiej 2. Dlaczego (nie)lubimy siebie – o rozwoju samooceny 3. Czy istnieją bezinteresowne dobre uczynki? – o rozwoju prospołeczności 4. Skąd się wzięło zło? – przemoc i hejt we współczesnym świecie 5. Wywieranie wpływu na ludzi – o teoriach wpływu społecznego Podsumowanie zagadnień |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
oglądowa praktyczna praca zdalna w postaci: - konsultacji mailowych (za pomocą adresu mailowego: agnieszka.gastol@wp.pl oraz agastol@aps.edu.pl), telefonicznych oraz za pośrednictwem Facebooka ze starostą grupy oraz wszystkimi studentami indywidualnie celem monitorowania efektów pracy (wykonywanie zadanych prezentacji, esejów), - przesyłania na adres grupowy prezentacji obejmujących swoim zakresem materiał wyszczególniony w treściach kształcenia. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Studenci, podzieleni na podgrupy wykonują prezentację do wybranego tematu zajęć z listy (1-5) oraz przygotowują esej pod tym samym tytułem. ZALICZENIE PRZEDMIOTU prowadzonego w sposób zdalny odbywa się poprzez ocenę przesłanych przez studentów prezentacji na zadany temat oraz esejów - w ustalonym czasie. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa I DMPW 3 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.