Seminarium doktoranckie (4) [10SD-1D-SEM4]
Rok akademicki 2019/2020
Seminarium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Seminarium doktoranckie (4) [10SD-1D-SEM4] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2019/2020 [2019]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Ligia Tuszyńska |
Literatura: |
L. Tuszyńska, Pedagogika zrównoważonego rozwoju z przyrodą w tle, Wyd. Adam Marszałek , Toruń 2018 A. Walosik, Edukacja dla zrównoważonego rozwoju, Wyd. UP, Kraków 2014 A. Korwin-Szymanowska, E. Lewandowska, L. Tuszyńska, Edukacja środowiskowa w kształceniu nauczycieli w perspektywie praktycznej, Wyd. APS, Warszawa 2015 A. Witkowska Tomaszewska, Edukacja dla zrównoważonego rozwoju w perspektywie wyzwań społeczeństwa, Wyd. APS, Warszawa2016 Netografia: podawana na bieżąco przez studentów i wykładowcę |
Zakres tematów: |
Zastosowanie analizy tekstu w badaniach jakościowych: 1. Jakie jest zanieczyszczenie, jaka świadomość 2. Jak powinno być? - do dyskusji na przykładzie pracy 3. Dlaczego nie jest tak jak powinno być 4. Co zrobić, żeby było tak, jak powinno być wnioski Co będziemy badać- wynika z tematu- celem zbadane będzie: 1. Świadomość ekologiczna społeczeństwa 2. Poziom edukacji dla zrównoważonego rozwoju 3. Zależność poziomu świadomości od poziomu edukacji |
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja online |
Metody i kryteria oceniania: |
Przygotowanie pracy do recenzji |
Uwagi: |
gr seminaryjna IV DDPE - prof. L. Tuszyńska Spotkania za pomocą Ms Teams w zespole WZR |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.