Wczesna interwencja logopedyczna [10-5S-WIL1]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Wczesna interwencja logopedyczna [10-5S-WIL1] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 18 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Gabriela Lorens | ||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Frohlich A. (1998 )„Stymulacja od podstaw”, WSiP, Warszawa 2. Eliot L., (2003), „ Co tam się dzieje – jak rozwija się mózg i umysł w pierwszych pięciu latach życia”, Media Rodzina, Poznań 3. Gopnik A.,. Meltzoff A.N, Kuhl P.K., (2004), „Naukowiec w kołysce – czego o umyśle uczą nas małe dzieci”, Media Rodzina, Poznań 4. Holinger P.C., (2006),„Co mówią dzieci, zanim naucza się mówić”, Media Rodzina, Poznań 5. H. Olechnowicz , (2006), „Dziecko własnym terapeutą”, PWN, Warszawa |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Czynniki wspierające, opóźniające i zaburzające możliwości oraz umiejętności prelingwalne noworodka, niemowlaka i małego dziecka Opieka i pielęgnacja noworodka i niemowlaka jako czynności wspierające możliwości rozwojowe Ssanie jako aktywność wyuczona Dobór metod i akcesoriów wspierających rozwój strefy orofacjalnej podczas karmienia Współpraca z rodzicami w zakresie wspierania rozwoju intencji komunikacji u dziecka |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr. ćwiczeniowa dla II DU/PC-LOGo 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.