Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Metodyka zajęć z zakresu edukacji przyrodniczej 10-4S-MZR
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Metodyka zajęć z zakresu edukacji przyrodniczej 10-4S-MZR
Zajęcia Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 (2019Ln) (w trakcie)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca:
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
sala 3429/3430
Budynek z aulami C jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 3429/3430
Budynek z aulami C jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 26
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Bożena Żach
Literatura:

www. altereko.pl.

www. monitorujemyodpady.pl

www. odzyskujemy.pl

https://biocen.edu.pl/wp-content/uploads/2018/08/budowanie-drzewa-filogenetycznego-scenariusz-volvox.pdf

https://www.eduscience.pl/bundles/edusciencemain/images/articles/thumbnails/porosty1.png

https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_porost%C3%B3w_obj%C4%99tych_ochron%C4%85_prawn%C4%85_w_Polsce_(przed_2014_r.)

https://www.wwf.pl/aktualnosci/katastrofalne-skutki-zmiany-klimatu-nastapia-szybciej-niz-prognozowano

https://przerobmy.pl/

Zakres tematów:

Ekoquest - metoda edukacji skupiająca się wokół zagadnień ekologicznych, przyrodniczych ( różnorodność biologiczna, zrównoważony rozwój, zmiany klimatyczne ), sprzyja propagowaniu pozytywnych zachowań wobec przyrody.

Stosowanie terminologii biologicznej - budowanie drzewa filogenetycznego

Przerób-my- gra terenowa podczas targów produktów niepowtarzalnych Przerób-my vol.9

Botaniczna skóra Ziemi - zdjęcia porostów ,strefy porostowe, struktura scenariusza zajęć

przyrodniczych

Dokarmianie ptaków - powiązania ptaków z ich naturalnym środowiskiem, zachęcanie do

pogłębiania wiedzy o ptakach i ich życiu, rozwijanie zainteresowań przyrodniczych.

Metody dydaktyczne:

pokaz multimedialny z wykorzystaniem schematów i zdjęć: Quest, Botaniczna skóra ziemi, Dokarmianie ptaków.

Przerób-my -gra terenowa.

karty pracy

Metody i kryteria oceniania:

karty pracy na zaliczenie

Karty pracy 1– Struktura scenariusza zajęć przyrodniczych, Botaniczna skóra Ziemi

Karta pracy 2- Określ stopień zanieczyszczenia miast.

Karta pracy3 - Mapa myśli Ptaki

Karta pracy 4 –Budowa pióra

Karta pracy 5 - Krukowate ( wrona , gawron, kawka., kruk )

Karta pracy 6– Ptaki i ich przysmak

Ekoquest na ocenę całościową przedmiotu.

Ekoquest – praca projektowa osadzona w realiach miejsca, regionu wybranego przez studenta

Uwagi:

GR. ĆWICZENIOWA II ZU/PE-PEW

Materiały dydaktyczne dostosowane są przeprowadzenia zajęć zdalnie.

Ekoquest – prezentacja multimedialna wykonana przez studenta

Informacje o formie zaliczenia, rodzaje zadań do wykonania na zaliczenie przedmiotu studenci otrzymali na maila.

studenci w mailach i załącznikach uzyskują szczegółowe rozpisane informacje co należy wykonać w ramach zadania.

Linki do źródeł są w części szczegółowej - ćwiczenia. Każdy ze studentów uzyskał informacje o datach przesłania zadań na zaliczenie.

Do listy studentów mają dostęp koordynatorzy przedmiotu, uczestnicy oraz prowadzący grup. Jesteś uczestnikiem, zatem masz dostęp.

wyślij wiadomość do studentów tej grupy (przez USOSmail)

Lista jest pusta
Nazwisko Imiona Stan
Lista jest pusta
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.