Umiejętności psychologiczne [20-3F-UPS]
Semestr letni 2019/2020
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 6
Przedmiot: | Umiejętności psychologiczne [20-3F-UPS] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Małgorzata Woźniak-Prus | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakres tematów realizowanych zdalnie 23-28.03 - rodzaje pytań, reguła lejka 1.04 - tematyka wywiadu (wybór tematu) 8.04 - konstruowanie planu - zbierane informacje (indywidualne omówienie) 15.04 - obserwacja 22.04 - plan wywiadu - indywidualne omówienie 29.04 - analiza wywiadu 6.05 - analiza wywiadu - ćwiczenia na przykładach i indywidualna analiza przeprowadzonych rozmów 13.05 - instrumenty konwersacyjne (ćwiczenie) i indywidualna analiza przeprowadzonych rozmów 20-27.05 - omówienie i analiza przeprowadzonych rozmów 3.06 - analiza przeprowadzonych rozmów i podsumowanie zajęć |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia realizowane w trybie synchronicznym zgodnie z planem studiów w środy godz 15:20-16:50 za pomocą platfromy Microsoft Teams. Studenci mają również przesyłane informacje i wskazówki dotyczące materiału do przygotowania na kolejne zajęcia za pomocą platformy usos lub/i zamieszczane w Microsoft Teams. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a682bbf191eaf4e38b4c1b71841b5da4b%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=3427cabe-1de7-4cf0-9b54-4ac990f62077&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zajęcia w formie online oraz zadania do indywidualnego wykonania w oparciu o literaturę i informacje przekazane podczas zajęć Osiagnięcie zakładanych efektów uczenia weryfikowane na podstawie złożonej pracy zaliczeniowej obejmującej przygotowanie planu rozmowy, przeprowadzenie zdalnie rozmowy z wybraną osobą (lub w obecnej sytuacji członkiem grupy) na ustalony temat z wykorzystaniem umiejętności psychologicznych (rozmowa trwająca ok. 40 min ); nagranie rozmowy, transkrypcja wywiadu (min. 30 minut), sporządzenie karty samoobserwacji (plusy i minusy), próba analizy treści i stawiania hipotez rozmowa. Zamiast testów jednokrotnego wyboru oceniane są zadania przygotowywane na poszczególne zajęcia oraz aktywność podczas zajęć. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Zajęcia prowadzone są online za pomocą platfromy Microsoft Teams środa 15:20-16:50 Studenci mają również przesyłane informacje dotyczące materiału do przygotowania na kolejne zajęcia, które odbywają się zgodnie z zaplanowanym na początku semestru harmonogramem. Literatura zgodna z sylabusem, bez zmian. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.