Specyfika zaburzeń w wybranych okresach rozwojowych [20-3F-SZO]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Specyfika zaburzeń w wybranych okresach rozwojowych [20-3F-SZO] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 1115/1116 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 1115/1116 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 54 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Prot-Klinger | ||||||||||||
Literatura: |
2. Namysłowska I. Psychiatria dzieci i młodzieży, PZWL Warszawa 2012 LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Wciórka J., Pużyński S., Rybakowski J., (red.) Psychiatria, T 1 i 2 Elsevier Urban & Partner, Wrocław 2012. Stuart-Hamilton I. Psychologia starzenia się. Zyski i s-ka. Poznań 2006 Marcelli D. Psychopatologia wieku dziecięcego. Elsevier. Wrocław 2013 Cepeda C. Badanie psychiatryczne dzieci i młodzieży. Elsevier. Wrocław 2010. Wciórka J., Pużyński S., Rybakowski J., (red.) Psychiatria, T 1 i 2, Elsevier Urban & Partner, Wrocław 2012. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Diagnozowanie psychiatryczne dzieci i młodzieży. Zaburzenia wczesnego dzieciństwa. 2. Upośledzenie umysłowe i autyzm. 3. Zaburzenia zachowania i ADHD 4. Charakterystyka zaburzeń psychotycznych i deprsji młodzieńczej. 5. Specyfika badania osoby starszej. Psychologia starzenia się. 6. Zmiany osobowościowe i zaburzenia nerwicowe i osób starszych 7. zaburzenia psychotyczne, depresyjne i uzależnienia u osób starszych 8. Zespoły otępienne i zaburzenia w chorobach somatycznych |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Wykład przeprowadzony osobiście lub metodą on-line Studenci otrzymują prezentacje dotyczące wykładów, które nie były przeprowadzone osobiście, w czasie kontaktu on-line mają możliwość przedyskutowania materiału |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin testowy |
||||||||||||
Uwagi: |
GR. WYKŁADOWA III ZM/PY |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.