Relacja terapeutyczna [20-3S-RTE]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 2
Przedmiot: | Relacja terapeutyczna [20-3S-RTE] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 1010 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 3088/3089 Budynek z aulami C jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 13 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Maryla Malewicz-Sawicka | ||||||||||||
Literatura: |
Charles J. Gelso, Jeffrey A. Hayes Relacja terapeutyczna Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Lidia Grzesiuk Psychoterapia. Szkoły zjawiska techniki i specyficzne problemy. Wydawnictwo Naukowe PWN |
||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Relacja terapeutyczna - definicja, części składowe, różnice w zależności od podejścia terapeutycznego 2. Relacja terapeutyczna w psychoanalizie 3. Relacja terapeutyczna w terapii humanistycznej 4. Relacja terapeutyczna w terapii behawioralno-poznawczej 5. Relacja terapeutyczna w terapii systemowej i terapii par 6. Kontrakt terapeutyczny, a relacja terapeutyczna 7. Opór a relacja terapeutyczna |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Analiza założeń teorii Bordina i ich przydatność w budowaniu relacji, oglądanie filmu na temat psychoterapii praca na temat relacji terapeutycznej w oparciu o ten materiał. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
praca na temat relacji terapeutycznej |
||||||||||||
Uwagi: |
GR. WARSZTATOWA 1B V ZM/PY-PKL Zajęcia realizowane w trybie synchronicznym zgodnie z planem studiów z wykorzystaniem platformy Teams (kolejne 25,IV, 17.V). Harmonogram zadań, materiały udostępnione podczas kontaktu emailowego grupowego oraz indywidualnego w dnaich: 3,4,5,6,11.12.13.14.V. Zaliczenie Osiągniecie zakładanych efektów uczenia weryfikowane na podstawie złożonych prac: zadań problemowych oraz pracy zaliczeniowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.