Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Warsztaty na temat wizerunku publicznego i public relations [20-4S-WWP] Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Warsztaty na temat wizerunku publicznego i public relations [20-4S-WWP]
Zajęcia: Semestr letni 2019/2020 [2019L] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 8:50 - 11:25
sala 1027
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Magdalena Ostolska
Literatura:

(red.) Bauer Z., Chudzinska E., Dziennikarstwo i świat mediów, Kraków

Goban - Klas T. Public Relatons, czyli promocja reputacji, Warszawa 1996

(red. ) Gregory A., Public Relations w praktyce, Kraków 1997

Zakres tematów:

Zajęcia mają wyposażyć studenta w wiedzę merytoryczną,ale przede wszystkim przygotować go praktycznie do zadań związanych z wypowiadaniem się publicznym i umiejętnością mediacji. Tematyka zajęć obejmuje teorię public relations - wyjaśnia zagadnienia teoretyczne związane z przedmiotem.

Zajęcia praktyczne - tematy zadawanych ćwiczeń, sposoby ich realizacji oraz ich omówienie przeprowadzane przez wszystkich uczestników zajęć powinny wyposażyć studentów w podstawowe umiejętności praktyczne.

Metody dydaktyczne:

Metody pracy:

ćwiczenia

Nakład pracy studenta:

30 godzin dydaktycznych

20 godzin - przygotowanie do wystąpień i dyskusji, kwerenda literatury

liczba punktów ECTS-2

Sposób pomiaru

Ocena wypowiedzi ustnej.

Ocena interpretacji przedstawianych przykładów, inscenizacji, analizy postaci, prezentacji multimedialnych, tekstów wytworzonych.

Ocena prac pisemnych.

Ocena zachowań wynikającą z obserwacji wykorzystywanie posiadanej wiedzy i zdolności, stosownie do zaistniałej sytuacji społecznej.

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlega aktywna praca studenta podczas zajęć i realizacja cząstkowych zadań przygotowywanych samodzielnie i prezentowanych podczas zajęć.

Uwagi:

gr ćwiczeniowa II DUSC-SOM

zajęcia planowane od 8.50 do 11.25., na prośbę Studentów były przedłużane o pół godziny, by nadrobić ostatnie planowane spotkanie. Do momentu przerwania spotkań studenci przedyskutowali podstawowe zagadnienia związane z PR. . Zostały też ustalone warunki zaliczenia, na które składały się:

1. Omówienie najlepszej i najgorszej reklamy i uargumentowanie opinii

2.W grupach- omówienie kampanii wybranego kandydata do wyborów prezydenckich i własna propozycja dotyczących budowania wizerunku

3. Przygotowanie wypowiedzi dotyczącej manipulacji.

Zad. 1 zostało niemal w całości zrealizowane na zajęciach. Pozostałe osoby, przysyłały swoje prace pocztą elektroniczną.

Zad. 2, przesłano w formie prezentacji. Zad 3. realizuje się w formie prac pisemnych. Założenia i wymogi związane z przedmiotem zostały zrealizowane

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)