Warsztaty na temat wizerunku publicznego i public relations [20-4S-WWP]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Warsztaty na temat wizerunku publicznego i public relations [20-4S-WWP] | ||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 15 | ||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Ostolska | ||||||||||||||||||||||
Literatura: |
(red.) Bauer Z., Chudzinska E., Dziennikarstwo i świat mediów, Kraków Goban - Klas T. Public Relatons, czyli promocja reputacji, Warszawa 1996 (red. ) Gregory A., Public Relations w praktyce, Kraków 1997 |
||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zajęcia mają wyposażyć studenta w wiedzę merytoryczną,ale przede wszystkim przygotować go praktycznie do zadań związanych z wypowiadaniem się publicznym i umiejętnością mediacji. Tematyka zajęć obejmuje teorię public relations - wyjaśnia zagadnienia teoretyczne związane z przedmiotem. Zajęcia praktyczne - tematy zadawanych ćwiczeń, sposoby ich realizacji oraz ich omówienie przeprowadzane przez wszystkich uczestników zajęć powinny wyposażyć studentów w podstawowe umiejętności praktyczne. |
||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody pracy: ćwiczenia Nakład pracy studenta: 30 godzin dydaktycznych 20 godzin - przygotowanie do wystąpień i dyskusji, kwerenda literatury liczba punktów ECTS-2 Sposób pomiaru Ocena wypowiedzi ustnej. Ocena interpretacji przedstawianych przykładów, inscenizacji, analizy postaci, prezentacji multimedialnych, tekstów wytworzonych. Ocena prac pisemnych. Ocena zachowań wynikającą z obserwacji wykorzystywanie posiadanej wiedzy i zdolności, stosownie do zaistniałej sytuacji społecznej. |
||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega aktywna praca studenta podczas zajęć i realizacja cząstkowych zadań przygotowywanych samodzielnie i prezentowanych podczas zajęć. |
||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa II DUSC-SOM zajęcia planowane od 8.50 do 11.25., na prośbę Studentów były przedłużane o pół godziny, by nadrobić ostatnie planowane spotkanie. Do momentu przerwania spotkań studenci przedyskutowali podstawowe zagadnienia związane z PR. . Zostały też ustalone warunki zaliczenia, na które składały się: 1. Omówienie najlepszej i najgorszej reklamy i uargumentowanie opinii 2.W grupach- omówienie kampanii wybranego kandydata do wyborów prezydenckich i własna propozycja dotyczących budowania wizerunku 3. Przygotowanie wypowiedzi dotyczącej manipulacji. Zad. 1 zostało niemal w całości zrealizowane na zajęciach. Pozostałe osoby, przysyłały swoje prace pocztą elektroniczną. Zad. 2, przesłano w formie prezentacji. Zad 3. realizuje się w formie prac pisemnych. Założenia i wymogi związane z przedmiotem zostały zrealizowane |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.