Licencjacka pracownia artystyczna III [10-3F-LR3]
Semestr letni 2019/2020
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 3
Przedmiot: | Licencjacka pracownia artystyczna III [10-3F-LR3] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi czwartek (nieparzyste), 11:40 - 15:05
sala 6304/6305 Budynek Instytutu Edukacji Artystycznej - Spiska 16 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 4 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Maciej Zychowicz | ||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | http://www.maciej-zychowicz.pl | ||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Anatomia dla artystów, Sarah Simblet, Arkady, Warszawa, 2004 2. Judy Collins, Sculpture Today; Phaidon, 2007. 3. Kwartalnik Rzeźby „Orońsko” wyd. Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku 4. Rocznik „Rzeźba Polska” wyd. Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku 5. Szubert P., Baraniewski W. (1999) Figura w rzeźbie polskiej XIX i XX wieku, Galeria Sztuki Współczesnej Zachęta, Muzeum im. Xawerego Dunikowskiego. Oddział Muzeum Narodowego, Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku 6. Duby Georges, Daval Jean-Luc: Sculpture - from Antiquity to the Present Day. Taschen, 2006 |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Realizacja pracy dyplomowej. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Dopracowanie koncepcji pracy – rozmowy i analizy zmierzające do konkretyzacji zamysłu kompozycyjnego i ideowego, prowadzone zawsze w oparciu o szkice rysunkowe. Systematyczne korekty i analizy powstającej pracy dyplomowej Przegląd semestralny - omówienie powstałych prac w obecności całej grupy. Godziny kontaktowe - ćwiczenia 60 Przygotowanie się do zajęć, szkice koncepcyjne, przygotowywanie stanowiska pracy i dbanie o stan rzeźby w glinie 60 Inne formy (lektury i wizyty w galeriach i muzeach, praca własna) 60 Ze względu na zawieszenie zajęć warsztatowychi z powodu epidemii koronawirusa spotkania pracowni odbywają się na platformie Microsoft Teams, a korekty i i indywidualne rozmowy - telefonicznie, w oparciu o przysyłane na skrzynkę mailową skany szkiców i fotografie. Ze względu na zawieszenie zajęć warsztatowychi z powodu epidemii koronawirusa spotkania pracowni odbywają się na platformie Microsoft Teams, a korekty i i indywidualne rozmowy - telefonicznie, w oparciu o przysyłane na skrzynkę mailową skany szkiców i fotografie. Spotkania Pracowni dyplomowej III odbywają się na platformie Teams w każdy czwartek o godz. 12.00 Wszystkie projekty i zdjęcia prac w toku są umieszczane w celu archiwizacji przez studentów w indywidualnych folderach na platformie Teams. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia jest przemyślenie koncepcji i realizacja pracy dyplomowej a także udział w zajęciach. Efekty kształcenia są sprawdzane na podstawie: obserwacji pracy studenta rozmów konsultacji na temat projektów i ich realizacji |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr warsztatowa III DZ/EP-prof. M. Zychowicz Pracownia jest połączona z magisterską pracownią dyplomową. Te same zadania realizowane są na innym poziomie i z różnym rozłożeniem akcentów. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.