Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG4-B2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 10
Przedmiot: | Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG4-B2] | ||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 10 [pozostałe grupy] |
||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1073/1074 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||
Prowadzący: | Beata Wiśniewska | ||||
Literatura: |
Podręcznik English File OUP. Materiały własne wykładowcy - autorskie ćwiczenia na słownictwo, gramatykę, komunikację. Internet: Strona Student's Site OUP, inne strony ELT. |
||||
Zakres tematów: |
poczta: (zajęcia 22.03.2020) Materiał powtórzeniowy poziom B1 i B2. Artykuły do przeczytania i ćwiczenia na rozumienie tekstu: ” Ladies first?”, "The end of the phone call? Ćwiczenie na rozumienie ze słuchu: a radio programme about good manners. Praca pisemna: ”Explaining social rules in your country” Teams: (zajęcia 5.04 i 26.04.2020) Grammar Bank: modals of obligation must, have to, should prezentacja i ćwiczenia. Talking about rules and regulations. Użycie czasowników modalnych w zdaniach: making sentences true for you. Ćwiczenie na mówienie, wypowiedzi z zastosowaniem czasowników modalnych. - a question of manners “mobile phone etiquette”. Ćwiczenia powtórkowe na słownictwo: https://quizlet.com/join/GfawYu39U Ćwiczenie na rozumienie tekstu: reading comprehension:" Mother-in-law from hell..." Powtórzenie materiału rozdziały 1-3 - gramatyka i słownictwo. |
||||
Metody dydaktyczne: |
Na czas edukacji online prowadzenie pracy i monitorowanie zadań przez studentów na platformie MS Teams: krótkie wykłady, udostępnianie studentom i omawianie online w czasie rzeczywistym prezentacji gramatycznych w Power Point, materiałów elektronicznych do samodzielnej pracy, materiałów typu photocopiable do opracowania. Wspólne odsłuchiwanie materiałów typu listening comprehension oraz odpowiadanie na pytania, prawda/fałsz, dyskusja. |
||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na czas edukacji online oceniane są: aktywne uczestnictwo i zabieranie głosu (audio lub chat), praca pisemna (an email explaining social rules in your country), a test Ms Forms oraz praca na platformie e-learning APS. |
||||
Uwagi: |
grupa lektoratowa dla II ZZ/PE + II ZZ/P - mgr B. Wiśniewska Zajęcia realizowane z zastosowaniem rozwiązania mieszanego. Zajęcia realizowane za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z harmonogramem znajdującym się w sylabusie na poziomie zajęcia 22.032020 oraz na platformie e-learning APS: materiał powtórzeniowy. Zajęcia synchroniczne ze studentami realizowane 5.04, 26.04, 17.05 (egzamin) za pomocą platformy MS Teams i MS Forms. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.