Seminarium dyplomowe - 4 i złożenie pracy [10-PC-MR4]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Seminarium,
grupa nr 12
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe - 4 i złożenie pracy [10-PC-MR4] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 12 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Anna Nowicka-Skóra | ||||||||||||
Literatura: |
1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. 2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych. 3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls. 4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN. 5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne. 6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego. 7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Celem seminarium dyplomowego – 4 jest przygotowanie studenta do złożenia pracy magisterskiej oraz przystąpienia do egzaminu dyplomowego. Realizowana problematyka seminarium: 1. Analiza i interpretacja wyników badań zgodnie z przyjętą orientacją metodologiczną i w świetle literatury przedmiotu. 2. Prezentacja wyników badań własnych (tekst, tabele, wykresy). 3. Redagowanie poszczególnych części pracy dyplomowej zgodnie z przyjętymi dla prac magisterskich standardami. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Seminarium realizowane jest w formie indywidualnych spotkań i konsultacji z promotorem -telefoniczne, Teams, mailowe. Kontakt mailowy realizowany jest na prywatnej poczcie promotora i seminarzysty. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia seminarium dyplomowego - 4 na II roku studiów II stopnia jest przygotowanie i złożenie pracy magisterskiej. |
||||||||||||
Uwagi: |
Na czas edukacji zdalnej prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywanie zadań przez studentów w trybie indywidualnym (różne zaawansowanie w pisaniu pracy) - za pośrednictwem poczty elektronicznej i na platformie Teams. Wykładowca ze studentem omawia błędy i poprawki w pracy (także zgłaszania pytań i uwag) w trakcie wspólnego przeglądania tekstu pracy (Microsoft Word) w trybie on line na platformie Teams. Także kolejne wersje pracy są przesyłane przez studenta za pośrednictwem poczty elektronicznej do promotora. Promotor po naniesieniu poprawek i uwag odsyła pracę studentowi. Współpraca w zakresie pisania pracy odbywa się w trybie indywidualnym Ponadto konsultacje indywidualne za pośrednictwem poczty elektronicznej w godzinach dyżurów. Kontakt mailowy realizowany jest na prywatnej poczcie promotora i seminarzysty. grupa seminaryjna dla II ZU/PC - dr A. Nowicka - Skóra |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.