Pedagogika serca [10-FF-PSC1]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Pedagogika serca [10-FF-PSC1] | ||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 2120/2121 Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres? |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 56 | ||||||||||
Limit miejsc: | 55 | ||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||
Prowadzący: | Mieczysław Sędzicki | ||||||||||
Metody dydaktyczne: |
PEDAGOGIKA SERCA – fakultet - TEMAT pierwszej pracy: Czy obecna rzeczywistość edukacyjna polskiej szkoły skłania do użycia określenia „kryzys”? Proszę uzasadnić swoją tezę (tak - lub - nie) w oparciu o dostępną literaturę przedmiotu oraz własną refleksję pedagogiczną. [Uwaga, w opracowaniu nie odnosimy się do sytuacji wynikającej z obecnego zagrożenia epidemiologicznego]. Objętość pracy min. 2 strony maszynopisu, proszę podawać źródła cytatów oraz zamieścić bibliografię (według obowiązujących standardów). Materiały do wykładów: nr 1 (uzupełnienie) i 2 - wysłałem pocztą e-mail (sedzicki.s@gmail.com) (Termin przesłania opracowań – do dnia 9 kwietnia br.) |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Szanowni Państwo, W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, w nawiązaniu do zasad przyjętych przez Uczelnię, modyfikujemy w pewnym stopniu formy naszej współpracy dydaktycznej, które zostały omówione i zaakceptowane w trakcie zajęć wprowadzających. Do form współpracy zmierzających do zrealizowania przez Państwa efektów kształcenia z przedmiotu dodajemy kontakt poprzez łącza elektroniczne (w tym miejscu będę umieszczał zagadnienia wykładowe wraz z konkretnymi odwołaniami do pozycji z literatury). W przypadku pytań/wątpliwości/sugestii rozszerzenia materiału/zmiany – proszę o sukcesywny kontakt poprzez pocztę elektroniczną (koniecznie z podaniem w tytule nazwy zajęć/roku/grupy) lub/i telefoniczny (nr otrzymaliście Państwo w trakcie pierwszych zajęć). Życzmy sobie wzajemnie powodzenia |
||||||||||
Uwagi: |
fakultet - gr. wykładowa dla II r. ZZ/PC Do zasad zaliczenia przedmiotu dodajemy: opracowywanie przez Państwa w skrótowy sposób zagadnień z każdego kolejnego bloku tematycznego (z opisem merytorycznym wraz z podaniem źródeł), według dat zajęć „zrealizowanych na odległość”. Prace te proszę przesyłać do daty kolejnego zjazdu, (w którym nie będzie zajęć „naocznych”) na mój adres e-mail. 21 III 2020, aktualizacja: Tematy będą podawane sukcesywnie [w zamian za uczestnictwo w wykładach w formie bezpośredniej]. Przewiduję max 3 prace pisemne – terminy ich przesyłania: - do 9 kwietnia; - do 24 kwietnia - do 13 maja. Opracowania pisemne proszę przesyłać na mój adres e-mail z podaniem w tytule: nazwiska.imienia.nazwy.przedmiotu.tytułu.pracy |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.