Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe - 1 [10-PC-LI1] Semestr letni 2019/2020
Seminarium, grupa nr 10

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe - 1 [10-PC-LI1]
Zajęcia: Semestr letni 2019/2020 [2019L] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 10 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 15:20 - 16:55
sala 3515
Budynek z aulami C jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 12
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Anna Nowicka-Skóra
Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak

Zakres tematów:

Etapy procesu badawczego

Zapoznanie się z zagadnieniami teoretycznymi i terminologicznymi związanymi z tematyką pracy

Podstawowe pojęcia: przedmiot badań, problemy, hipotezy, zmienne, wskaźniki, metody, Techniki, narzędzia

Opracowanie koncepcję badań (fakultatywnie)

Problem pracy w konkretnym tle teoretycznym i empirycznym

Selekcjonowanie odpowiednich pozycji bibliograficznych.

Projektowaniu procedur badawczych

Metody dydaktyczne:

Seminarium realizowane jest w formie indywidualnych spotkań i konsultacji z promotorem -telefoniczne, Teams, mailowe. Kontakt mailowy realizowany jest na prywatnej poczcie promotora i seminarzysty.

Metody i kryteria oceniania:

Warunkiem zaliczenia seminarium - 1 na II roku studiów I stopnia jest ustalenie tematu pracy, przygotowanie literatury przedmiotu.

Uwagi:

Na czas edukacji zdalnej prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywanie zadań przez studentów w trybie indywidualnym- za pośrednictwem poczty elektronicznej i na platformie Teams. Kolejne pomysły studenta dotyczące problematyki i tematu pracy są przesyłane przez studenta za pośrednictwem poczty elektronicznej do promotora. Promotor po analizie materiału sugeruje studentowi dalszą drogę działania i odsyła pracę studentowi.

Spotkania on lin na platformie Teams w każdą środę w godz 14-15.30 Współpraca w zakresie pisania pracy odbywa się głównie w trybie indywidualnym Ponadto konsultacje indywidualne za pośrednictwem poczty elektronicznej w godzinach dyżurów.

grupa seminaryjna II DZPC- dr A. Nowicka-Skóra

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)