Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe - 1 [10-PC-LI1] Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Seminarium, grupa nr 11

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe - 1 [10-PC-LI1]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 11 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Dorota Zawadzka
Literatura:

Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001; Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 1998; Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2000; Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 1999; Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych, Katowice 1999; Góralski A., Metody opisu i wnioskowania statystycznego w psychologii i pedagogice, Warszawa 1987;; Krajewski M., Badania pedagogiczne w zarysie, Płock 2006; Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna, Warszawa 2000; Metodologia pedagogiki społecznej, pod red. R. Wroczyńskiego, T. Pilcha, Wrocław – Warszawa – Kraków – Gdańsk 1974; Nowak S., Metodologia badań społecznych, Warszawa 1985; Ferguson G., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa 1997;Góralski A., Metody badań pedagogicznych w zarysie, Warszawa 1999; Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, Warszawa 2008; Żegnałek K., Metodologia badań dla autorów prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki, Warszawa 2010.

Zakres tematów:

Problematyka/ opis seminarium: Tematyka seminarium koncentruje się wokół zaburzeń okresu dzieciństwa i adolescencji, z uwzględnieniem aspektów ich diagnozy psychologiczno - pedagogicznej.

Metody dydaktyczne:

W okresie zawieszenia zajęć stacjonarnych seminarium indywidualne odbywa się poprzez kontakt telefoniczny oraz z prowadzącą seminarium w celu dalszych konsultacji. W ciągu całego roku przed zawieszeniem zajęć. Kluczowe kwestie zostały ustalone podczas kontaktu osobistego w APS. Studentka jest w trakcie analizy oraz opracowywania zagadnień literatury przedmiotu.

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą zaliczenia I roku seminarium licencjackiego jest:

Przygotowanie wstępnej wersji części teoretycznej pracy licencjackiej oraz częściowe przygotowanie części metodologicznej.

Uwagi:

grupa seminaryjna II rok ZZPC- dr D.Zawadzka (indyw.)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)