Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Edukacyjny projekt badawczy - 1 10-6F-EB1
Semestr zimowy 2018/2019
Ćwiczenia, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Edukacyjny projekt badawczy - 1 10-6F-EB1
Zajęcia Semestr zimowy 2018/2019 (2018Z) (zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
co drugi poniedziałek (parzyste), 16:10 - 19:45
sala 6204/6205
Budynek Instytutu Edukacji Artystycznej - Spiska 16 jaki jest adres?
Zajęcie prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcie prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Michalina Izert
Literatura:

Literatura obowiazkowa:

Kabat-Zinn, J. (2013). Mindfulness dla początkujących. Warszawa: Czarna owca.

Siegel, D. R. Uważność. Trening pokonywania codziennych trudności. Warszawa: Wydawnictwo Czarna owca.

Tatarkiewicz, W. (2007). Historia filozofii. Warszawa: PWN.

Literatura uzupełniająca:

Cox, L.L., Studd, K. A. (2013). Everybody is a body. Indianapolis: For Ear Publishing.

Zakres tematów:

Metody, techniki i narzędzia badawcze - tradycja i nowoczesność w nauce i sztuce. Wprowadzenie do zagadnień pracy z ciałem oraz teorii ciała i umysłu. Fenomenologia. Eksperymenty w nurcie Gestalt. Narzędzie badawcze typu self-experience. Mindfulness jako narzędzie badawcze.

Metody dydaktyczne:

Wykład wprowadzający.

Prezentacja.

Burza mózgów.

Ćwiczenia indywidualne i grupowe.

Metody i kryteria oceniania:

Obecność na zajęciach oraz zaliczenie zadań w ramach ćwiczeń indywidualnych i grupowych.

Uwagi:

grupa ćwiczeniowa I DUEP gr. 1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.