Edukacja przyrodnicza w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka [10-1S-EPZ]
Semestr zimowy 2018/2019
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Edukacja przyrodnicza w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka [10-1S-EPZ] | ||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2018/2019 [2018Z]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Ligia Tuszyńska | ||||||||||||||||||||
Literatura: |
Batorczak A., (red.)Rozwój zrównoważony na co dzień, Zbiór scenariuszy W-wa 2017 Tuszyńska L., Pedagogika zrównoważonego rozwoju z przyrodą w tle Ja i moje otoczenie - ciekawe zajęcia w terenie, W-wa 2010 Kasperkowiak J., Jaka piękna jest przyroda, Wyd. Skrzat, Kraków 2010 |
||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju w rodzinie Współpraca rodziców z placówką opiekuńczą dziecka Metoda projektów - zastosowanie w edukacji przyrodniczej Projektowanie zajęć przyrodniczych dla grup przedszkolnych we współpracy z rodzicami |
||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Wykład konwersatoryjny |
||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Opracowanie projektu dotyczącego ochrony zdrowia i lokalnego środowiska dla placówki opiekuńczej ( przedszkola) dziecka we współpracy z rodzicami: Kryteria: Tytuł i cel projektu osoby biorące udział i miejsce projektu Plan projektu i przydział zadań Finał projektu - forma prezentacji Kryteria oceny i samooceny Efekt edukacyjny |
||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr wykładowa dla III DZPEP/ WZP |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.