Projekt badawczy specjalnościowy - 2 10-4F-PB2
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2017/2018
Ćwiczenia,
grupa nr 5
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Projekt badawczy specjalnościowy - 2 10-4F-PB2 | |||
Zajęcia |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2017/2018 (2017Zn)
(zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 24 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Prowadzący: | Rafał Piwowarski | |||
Literatura: |
- Babbie, E. (2003). Badania społeczne w praktyce. Warszawa, PWN - Konarzewski, K. (2000). Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa, WSiP oraz - Kwiatkowski, S. M. i Michalak, J. (red.), (2014). Przywództwo edukacyjne. Współczesne wyzwania. Warszawa, ABC Wolter Kluwer business |
|||
Zakres tematów: |
Wiodący temat ściśle dotyczy specjalności " Zarządzanie w Oświacie" - jest nim: Realizacja nadzoru pedagogicznego w opinii nauczycieli. Uzgodniono ze studentami następujące tematy do opracowania przez cztery grupy: - Opinie nauczycieli o nadzorze pedagogicznym, jako działaniu wspomagającym ich pracę - Opinie nauczycieli o pracy dyrektora placówki oświatowej jako innowatora i inspiratora doskonalącego ich pracę - Opinie nauczycieli dotyczące stopnia realizacji zaleceń nadzoru pedagogicznego w placówce oświatowej - Opinie nauczycieli dotyczące realizacji potrzeb zgłaszanych przez nauczycieli w trakcie procesu nadzoru pedagogicznego |
|||
Metody dydaktyczne: |
Instruktaż Seminaria-dyskusje-konsultacje Podział na grupy - praca zespołowa (6 osób w grupie) Podstawowym celem stosowanych metod jest: doprecyzowanie tematów w poszczególnych grupach, konstrukcja narzędzia badawczego i sposób przeprowadzenia badań, ustalenie struktury pracy zaliczeniowej, zaprezentowanie wyników badań, dbałość o warsztat pisarski. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
- Ocena jest jednakowa dla osób w danej grupie (chyba, że zespół wnioskuje o wyróżnienie kogoś za największy wkład pracy lub obniżenie oceny osobie, której wkład pracy jest niewielki), - W ocenie uwzględnia się następujące elementy: - złożenie pracy, - zgodność tematu z treścią pracy, - jakość struktury pracy (czy poszczególne części odpowiadają ich tytułom, zwłaszcza założenia metodologiczne i przedstawienie wyników badań), - aspekt edytorski (język, styl, przypisy, tabele/wykresy, akapity itp.), - zaangażowanie studentów podczas spotkań, konsultacji. Skala ocen: od niedostateczna (2) do bardzo dobra (5). |
|||
Uwagi: |
grupa ćwiczeniowa dla II ZU/PE-ZOS 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.