Praktyka pedagogiczna (śródroczna) działy, sekcje zatrudnienia w firmach [10-4P-EZG1a]
Semestr letni 2017/2018
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Praktyka pedagogiczna (śródroczna) działy, sekcje zatrudnienia w firmach [10-4P-EZG1a] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2017/2018 [2017L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 23 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Marek Siwicki |
Literatura: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. Zadania praktyki |
Zakres tematów: |
SZCZEGÓŁOWE CELE PRAKTYKI: - zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania placówki, szczególnie z jej strukturą organizacyjną, ogólnymi planami pracy oraz sposobami ich realizacji; - zdobywanie/poszerzanie wiedzy dotyczącej możliwości zastosowania wiedzy i praktyki z zakresu nowych mediów w działalności edukacyjne; - orientacja w zakresie praktycznego stosowania technologii w przygotowaniu materiału edukacyjnego; stosowanie technologii w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych; - poszerzenie wiedzy na temat komunikowania masowego oraz komunikowania interpersonalnego; - doskonalenie umiejętności rozpoznawania i przeprowadzania charakterystyki zagrożeń związanych ze stosowaniem multimediów w praktyce poznawanej placówki czy firmy; - zdobycie umiejętności dokonywania analizy i oceny analizowania przebiegu oraz efektów pracy własnej; - praktyczna weryfikacja wiedzy teoretycznej zdobytej podczas studiów oraz pozyskanie nowych wiadomości i umiejętności; - nabycie podstawowych umiejętności samodzielnego opracowania i wykonania zadań związanych w tworzeniem materiałów do wykorzystania w kursach czy wykładach edukacji zdalnej; - poszerzanie i rozwijanie własnych zainteresowań oraz zdolności, wykorzystywanie ich w procesie tworzenia projektów edukacyjnych. |
Metody dydaktyczne: |
REALIZACJI PRAKTYKI: Praktyka pedagogiczna (śródroczna) w działach czy sekcjach zatrudnienia firm oraz instytucji wykorzystujących w działalności własnej lub usługowej edukacje zdalną oraz w działach medialnych placówek edukacyjnych typu biblioteki, domy kultury, fundacje i stowarzyszenia, w których funkcjonują działy o charakterze medialnym lub które zajmują się edukacją zdalną. |
Metody i kryteria oceniania: |
OCENA I ZALICZENIE PRAKTYKI Podstawą zaliczenia praktyki jest wypełnienie obowiązków wynikających z programu oraz udokumentowanie przebiegu praktyki. Zakładowy opiekun praktyk, potwierdza odbycie przez studenta praktyki i ocenia ja. W opinii o przebiegu praktyki powinny być wskazane osiągnięcia studenta oraz jego braki i trudności ujawniane w trakcie zajęć. Zaliczenia dokonuje opiekun praktyk z ramienia uczelni po uprzednim ustaleniu terminu, dla studentów stacjonarnych nie później niż do 25 września, dla studentów niestacjonarnych do 15 września danego roku akademickiego. Opiekun praktyk z ramienia uczelni jest zobowiązany do weryfikacji osiągniętych efektów praktyki na drodze analizy dokumentacji i indywidualnej rozmowy ze studentem. Student zobowiązany jest przedłożyć opiekunowi praktyk z ramienia uczelni dokumentacji potwierdzającej realizację praktyki. Dokumentacja praktyk obejmuje: Kartę praktykanta APS Zaliczenie praktyki dokonywane jest po indywidualnej rozmowie, w której student powinien potwierdzić odpowiednie nabycie efektów kształcenia zakładanych dla praktyki zawodowej. Opiekun praktyk z ramienia uczelni jest zobowiązany do weryfikacji osiągniętych efektów praktyki na drodze analizy dokumentacji i indywidualnej rozmowy ze studentem. |
Uwagi: |
praktyka dla I DUPE/ EZG |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.