Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Hospitacje zajęć dydaktycznych wyznaczonych przez opiekuna naukowego/promotora [10SD-1Z-HZD] Semestr zimowy 2016/2017
Ćwiczenia, grupa nr 5

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Hospitacje zajęć dydaktycznych wyznaczonych przez opiekuna naukowego/promotora [10SD-1Z-HZD]
Zajęcia: Semestr zimowy 2016/2017 [2016Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 5 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 2
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Ligia Tuszyńska
Literatura:

Tuszyńska L., (red.), Koncepcja zrównoważonego rozwoju w kształceniu nauczycieli klas początkowych, Wyd. APS, Warszawa 2016, s. 126

• Tuszyńska L., Przyroda jako wartość wczesnej edukacji dziecka, [w:]L. Tuszyńska (red.), Koncepcja zrównoważonego rozwoju w kształceniu nauczycieli klas początkowych, Wyd. APS, Warszawa 2016, s.101-125

• Potyrała K., L Tuszyńska, Animatorzy lokalni jako nowa ścieżka rozwoju zawodowego nauczycieli przyrodników, Forum Pedagogiczne, Vol 2, Nr 2 (2016), s. 109-119

• Falkowska A., L. Tuszyńska, Diagnoza szkód i zanieczyszczeń w środowisku wywołanych antropopresją, a edukacja ekologiczna społeczności lokalnych, Rocznik Świętokrzyski. Ser. B – Nauki Przyr. 37: 125–141, 2016, ISSN 1427-5929

* A. Korwin-Szymanowska, E. Lewandowska, L. Tuszyńska, Edukacja środowiskowa w kształceniu nauczycieli w perspektywie praktycznej, Wyd. APS, warszawa 2015; ISBN:978-83064953-29-3 to jest ksiązka wieloautorskanie ma wpisanych punktów

* L. Tuszyńska,(2015) Edukacja zdrowotna w dyskursie pedagogicznym, Edukacja Ustawiczna Dorosłych, Polish Journal of Continuung Education, 2(89) /2015 s. 18-25, ISSN 1507-6563

* M. Kołodziejska, L. Tuszyńska, Kształtowanie kompetencji kluczowych na lekcjach przyrody w oparciu o nowoczesne technologie. (w) Nauczanie przedmiotów przyrodniczych, Toruń, Nr 55 (3/2015) ISSN 1509-6351

Zakres tematów:

Przedmiot: Edukacja zdrowotna:

- Pierwsza pomoc przedmedyczna

- Choroby zakaźne

- Test wiedzy

Przedmiot : Metodyka Edukacji Przyrodniczej:

- Projekt - Dziecko doświadcza przyrody

- Opracowanie scenariuszy zajęć przyrodniczych

- Prezentacje fragmentów zajęć przyrodniczych

Metody dydaktyczne:

Obserwacja zajęć

- udział w dyskusji studentów

- Ewaluacja zajęć

- dyskusja z prowadzącym

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na podstawie sprawozdania z hospitacji doktoranta

Uwagi:

Grupa ćwiczeniowa I DD/PE dr hab., prof.APS Ligii Tuszyńskiej

Uczestnicy hospitacji zajęć:

Anna Falkowska

Urszula Depczyk

- hospitacje - 10 godz.

- ewaluacja 10 godz

- przygotowanie sprawozdania 10 godz

Sumaryczna liczba punktów ECTS = 1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)