Podstawy i metodyka edukacji przyrodniczej w klasach I-III [10-1S-PER]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2016/2017
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Podstawy i metodyka edukacji przyrodniczej w klasach I-III [10-1S-PER] |
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2016/2017 [2016Ln]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 28 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Magdalena Kołodziejska |
Literatura: |
- atlasy przyrodnicze - klucze do oznaczania organizmów - podręczniki przyrodnicze - pakiety edukacyjne |
Zakres tematów: |
Blok 1. Poznawanie przyrody przez zabawę. Astronomia na wesoło. Blok 2. Edukacja przyrodnicza w terenie. Znaczenie środowiska przyrodniczego dla rozwoju dzieci. Model środowiskowy edukacji. Blok 3. IBSE, czyli nauczanie przez badanie (dociekanie) w przedmiotach przyrodniczych – metoda badawcza w pracy z dziećmi. Blok 4. Doświadczenia/eksperymenty w edukacji przyrodniczej dzieci Blok 5. Zastosowanie nowych technologii w edukacji przyrodniczej. Przykłady wykorzystania aplikacji przyrodniczych. |
Metody dydaktyczne: |
Praca w zespołach, metody aktywizujące, ćwiczenia |
Metody i kryteria oceniania: |
Realizacja zadań wynikających z programu ćwiczeń i obecność na zajęciach |
Uwagi: |
grupa ćwiczeniowa dla II r. ZZ/PE-WPW 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.