Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe - 2 i złożenie pracy 10-PE-LIC2a
Rok akademicki dla niestacjonarnych 2016/2017
Seminarium, grupa nr 19

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe - 2 i złożenie pracy 10-PE-LIC2a
Zajęcia Rok akademicki dla niestacjonarnych 2016/2017 (2016n) (zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 19 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 3
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Anna Odrowąż-Coates
Literatura:

indywidualnie

Ablewicz K.: Hermeneutyczno-fenomenologiczna perspektywa badań w pedagogice.

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 1994

Angrosino M.: Badania etnograficzne i obserwacyjne. Wydawnictwo Naukowe PWN,

Warszawa 2010

Babbie E. R.: Badania społeczne w praktyce. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003

Babbie E.: Podstawy badań społecznych. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008

Banks M.: Materiały wizualne w badaniach jakościowych. Wydawnictwo Naukowe PWN,

Warszawa 2009

Bauman T.: Badania empiryczne jakościowe. [w:] Pilch T. (red.) Encyklopedia Pedagogiczna

XXI wieku. Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 2003 (T. 1)

Bauman T.: Poznawczy status danych jakościowych. [w:] Piekarski J., Urbaniak-Zając D.,

Szmidt K.,J.: (red.): Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza

akademickiej praktyki. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2010

Bauman T.: Strategie jakościowe w badaniach pedagogicznych. [w:] T. Pilch, T. Bauman:

Zasady badań pedagogicznych. Podejście ilościowe i jakościowe. Wydawnictwo

Akademickie „Żak”, Warszawa 2001

Bieliński J., Iwińska K., Rosińska-Kordasiewicz A.: Analiza danych jakościowych przy użyciu

programów komputerowych. „ASK. Społeczeństwo – Badania – Metody: Czasopismo

Metodologiczne” 2007, nr 16

Bieluga K.: Nauczycielskie rozpoznawanie cech inteligencji i myślenia twórczego. Oficyna

Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2003

Blumer H.: Interakcjonizm symboliczny – perspektywa i metoda. Zakład Wydawniczy

„Nomos”, Kraków 2007

Borowska-Beszta B.: Etnografia dla terapeutów (pedagogów specjalnych) – szkice

metodologiczne. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków, 2005

Brzeziński J.: Badania eksperymentalne w psychologii i pedagogice. Wydawnictwo Naukowe

„Scholar”, Warszawa 2000,

Brzeziński J.: Metodologia badań psychologicznych. Wydawnictwo Naukowe PWN,

Warszawa 2002

Denzin N. K., Lincoln Y. S. (red.): Metody badań jakościowych. Wydawnictwo Naukowe

PWN, Warszawa 2009 (t. 1-2)

Kraków 2005

Flick U.: Projektowanie badania jakościowego. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa

2010

Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D.: Metody badawcze w naukach społecznych.

Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 2001

Geertz C.: Wiedza lokalna. Dalsze eseje z zakresu antropologii interpretatywnej.

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2005

Giddens A.: Nowe zasady metody socjologicznej. Pozytywna krytyka socjologii

interpretatywnych. Zakład Wydawniczy „Nomos”, Kraków 2001

Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Wydawnictwo

Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 2000

Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Oficyna Wydawnicza „Impuls”,

Kraków 2000

Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Oficyna Wydawnicza

„Impuls”, Kraków 1999

Nowak S.: Metodologia badań społecznych. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1985

Pilch T., Bauman T.: Zasady badań pedagogicznych. Podejście ilościowe i jakościowe.

Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 2001

Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Wyd. drugie poprawione i rozszerzone.

Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 1995

Rubacha K.: Metodologia badań nad edukacją. Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008.

i inne

Zakres tematów:

Środowisko życia dziecka i rodziny

Metody dydaktyczne:

konsultacje indywidualne

Metody i kryteria oceniania:

indywidualnie

Uwagi:

grupa seminaryjna dla III roku ZZ/PE dr A. Odrowąż-Coates/powtarzanie/

Do listy studentów mają dostęp koordynatorzy przedmiotu, uczestnicy oraz prowadzący grup. Jesteś uczestnikiem, zatem masz dostęp.

wyślij wiadomość do studentów tej grupy (przez USOSmail)

Lista jest pusta
Nazwisko Imiona Stan
Lista jest pusta
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.