Malarstwo 2 [10-6F-MA2a]
Semestr letni 2016/2017
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Malarstwo 2 [10-6F-MA2a] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2016/2017 [2016L]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co druga środa (nieparzyste), 8:00 - 11:25
sala 6406/6407 Budynek Instytutu Edukacji Artystycznej - Spiska 16 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Joanna Stasiak | ||||||||||||||||
Literatura: |
Heidegger M., Źródło dzieła sztuki, [w:] M. Heidegger, Drogi lasu, Warszawa 1997 Levey M., Od Giotta do Cézanne`a. Zarys historii malarstwa zachodnioeuropejskiego, Warszawa 1988 Sterling Ch., Martwa natura, Warszawa 1998 Witko A., Tajemnica Las Meninas, Wydawnictwo AA, 2007 |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
emat pracowni jako miejsce inspiracji. praca domowa 1 praca najbliższe otocznie jako temat malarski Pracownia rzeźbiarska w czerni i bieli, poprzedzona 3 szkicami kompozycyjnymi, praca domowa, bryła i przestrzeń Martwej natura na dwóch podmalówkach ciepłej i chłodnej Abstrakcja w gamie ciepłej i chłodnej, praca domowa: 1 praca w wybranej gamie Próbnik szarości od bieli do czerni, próbnik koloru uzyskany z mieszania trzech kolorów Martwa natura z „paskiem kodowym”, pokazującym użyte kolory Martwa natura w szarościach z odnalezionym jednym miejscem najjaśniejszym i jednym najciemniejszym. martwa natura w szarościach rozrobionych w czterech naczyniach. metoda pracy od jasnego tonu do ciemnego Kompozycja w dowolnej technice i formacie. kompozycja „co i jak chcę malować” Malarskie szkice postaci, praca domowa 5 szkiców postaci 30 szkiców malarskich, praca domowa |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Rozwijanie świadomości artystycznej i umiejętności doboru środków wyrazu, poprzez ćwiczenia związane z realizacją określonych zadań, projektów.Zadania indywidualne, ćwiczenia na zadany temat, aktywujące własne metody kreacji. |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Omówienie zagadnienia wynikającego z tematu ćwiczeń. Koncepcyjne szkice malarskie. Analiza szkiców i projektów. Korekty i przeglądy prac. Warunkiem zaliczenia wykonanie wszystkich zadań pracownianych i domowych. |
||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa ćwiczeniowa I DUEP gr. 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.