Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Malarstwo 2 [10-6F-MA2a] Semestr letni 2016/2017
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Malarstwo 2 [10-6F-MA2a]
Zajęcia: Semestr letni 2016/2017 [2016L] (zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga środa (nieparzyste), 8:00 - 11:25
sala 6406/6407
Budynek Instytutu Edukacji Artystycznej - Spiska 16 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Joanna Stasiak
Literatura:

Heidegger M., Źródło dzieła sztuki, [w:] M. Heidegger, Drogi lasu, Warszawa 1997

Levey M., Od Giotta do Cézanne`a. Zarys historii malarstwa zachodnioeuropejskiego, Warszawa 1988

Sterling Ch., Martwa natura, Warszawa 1998

Witko A., Tajemnica Las Meninas, Wydawnictwo AA, 2007

Zakres tematów:

emat pracowni jako miejsce inspiracji. praca domowa 1 praca najbliższe otocznie jako temat malarski

Pracownia rzeźbiarska w czerni i bieli, poprzedzona 3 szkicami kompozycyjnymi, praca domowa, bryła i przestrzeń

Martwej natura na dwóch podmalówkach ciepłej i chłodnej

Abstrakcja w gamie ciepłej i chłodnej, praca domowa: 1 praca w wybranej gamie

Próbnik szarości od bieli do czerni, próbnik koloru uzyskany z mieszania trzech kolorów

Martwa natura z „paskiem kodowym”, pokazującym użyte kolory

Martwa natura w szarościach z odnalezionym jednym miejscem najjaśniejszym i jednym najciemniejszym.

martwa natura w szarościach rozrobionych w czterech naczyniach. metoda pracy od jasnego tonu do ciemnego

Kompozycja w dowolnej technice i formacie. kompozycja „co i jak chcę malować”

Malarskie szkice postaci, praca domowa 5 szkiców postaci

30 szkiców malarskich, praca domowa

Metody dydaktyczne:

Rozwijanie świadomości artystycznej i umiejętności doboru środków wyrazu, poprzez ćwiczenia związane z realizacją określonych zadań, projektów.Zadania indywidualne, ćwiczenia na zadany temat, aktywujące własne metody kreacji.

Metody i kryteria oceniania:

Omówienie zagadnienia wynikającego z tematu ćwiczeń.

Koncepcyjne szkice malarskie.

Analiza szkiców i projektów.

Korekty i przeglądy prac.

Warunkiem zaliczenia wykonanie wszystkich zadań pracownianych i domowych.

Uwagi:

grupa ćwiczeniowa I DUEP gr. 1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)