Zabawa i zabawki w procesie wczesnego wspomagania rozwoju
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-ZIZ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zabawa i zabawki w procesie wczesnego wspomagania rozwoju |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: |
Obow. dla stud. podyp.: wczesne wsp. rozw. małych dz. ze złoż. zaburz. rozw. oraz wspier. ich rodzin Obow. III sem. stud. pod.: wcz. wsp. roz. małych dz. ze złoż. zab. rozw. oraz wspier. ich rodzin |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
1.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Zna rodzaje zabaw i rodzaje zabawek E.1.WW.W3 Zabawy, zabawki przydatne we wczesnym wspomaganiu rozwoju E.1.WW.W3 Zasady i warunki samodzielnego wykonania zabawki dla dziecka ze złożona niesprawnością Umiejętności E.1WW.U3 Umie dokonać wyboru odpowiedniej zabawki dla wybranego dziecka E.1WW.U3 Umie wykonać zabawki dla dziecka ze złożoną niesprawnością E.1WW.U3 Umie zaplanować i przeprowadzić warsztaty dla rodziców z zakresu konstruowania zabawek Kompetencje społeczne E2WW.K3 Współpraca w grupie E2WW.K3 Empatyczny w kontaktach z dzieckiem i rodzicami E2WW.K3 Kreatywny. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Grażyna Walczak | |
Prowadzący grup: | Bożena Kazanowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Grażyna Walczak | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Kruś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
zaliczenie na podstawie wykonanych zadań |
|
Pełny opis: |
Zabawy, zabawki przydatne we wczesnym wspomaganiu rozwoju Rodzaje zabawek Zasady i warunki samodzielnego wykonania zabawki dla dziecka ze złożona niesprawnością |
|
Literatura: |
Piszczek M. ( 2002): Terapia zabawa , terapia przez sztukę. CMPP-P, Warszawa Walczak G.(red.)(2005) Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z uszkodzonym wzrokiem z dodatkowymi niepełnosprawnościami. MENiS, Warszawa Materiały podane przez wykładowcę |
|
Uwagi: |
Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 5 Przygotowanie się do zajęć, lektury 10 Przygotowanie się do egzaminu Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 20 Inne formy 5 Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.