Liczenie 2
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-LI2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Liczenie 2 |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: |
Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: matematycznie uzdolnione dzieci: diagn., wsp. rozw. i edukacja |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
EFEKTY KSZTAŁCENIA I ICH OCENA Wiedza 1.Zna założenia, cele , organizację nauczycielskiej diagnozy w zakresie liczenia , dostrzegania i korzystania z regularności systemu pozycyjnego a także wie jak kształtować umiejętności liczenia u dzieci 2.Posiada wiedzę dotyczącą procedur stosowanych w badaniach przesiewowych i eksperymencie diagnostycznym w zakresie liczenia z uwzględnieniem prawidłowości rozwojowych dzieci 3.Ma wiedzę konieczną do ustalania kompetencji w zakresie liczenia i zna metody diagnozowania dziecięcego liczenia Umiejętności 1.Potrafi zorganizować i przeprowadzić nauczycielską diagnozę w zakresie liczenia w możliwie szerokim zakresie 2. Umie przeprowadzić badania przesiewowe i eksperyment diagnostyczny z liczenia z uwzględnieniem prawidłowości rozwojowych i w oparciu o serie scenariuszy zadań 3.Potrafi zinterpretować wyniki badań diagnostycznych, wyciągnąć wnioski i zapisać wyniki |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.