Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku szkolnym
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-DSD4 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku szkolnym |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: diagnoza i terapia z zaburzeniami integracji sensorycznej |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA: - Zna wpływ integracji bodźców sensorycznych różnych modalności na reakcje posturalne, procesy słuchowo-językowe, procesy uwagi, percepcji wzrokowej, grafomotoryki - Zna objawy poszczególnych typów zaburzeń integracji sensorycznej mających wpływ na umiejętności szkolne dziecka. UMIEJĘTNOŚCI: - Potrafi zaplanować i przeprowadzić proces diagnostyczny zaburzeń integracji sensorycznych u dziecka w wieku szkolnym - Umie wspomóc nauczycieli oraz rodziców dziecka w przezwyciężaniu trudności szkolnych wynikających z zaburzeń integracji sensorycznych. KOMPETENCJE SPOŁECZNE: - Ma świadomość poziomu swojej wiedzy oraz rozumie proces ustawicznego dokształcania. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewelina Młynarczyk-Karabin | |
Prowadzący grup: | Grażyna Walczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.