Techniki akademickiej wymiany myśli
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SD-1D-TWM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Techniki akademickiej wymiany myśli |
Jednostka: | Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla III roku DD-SD-1 Obowiązkowe dla III roku DD-SD, stacjonarne III stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
1.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ: | Cel 16: Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Natalia Banasik-Jemielniak | |
Prowadzący grup: | Natalia Banasik-Jemielniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Efekty kształcenia zostaną zweryfikowane podczas ostatnich zajęć poprzez: -przeprowadzenie moderowanej debaty oksfordzkiej -kolokwium w formie rozmowy będącym powtórzeniem treści omawianych na zajęciach |
|
Pełny opis: |
1. Metoda problemowa: sytuacyjna, burza mózgów. 2. Metoda ćwiczeniowo-praktyczna: studium przypadku, analiza SWOT. 3. Metoda dyskusji: panelowa, oxfordzka, okrągłego stołu. 4. Recenzowanie w czasopismach. 5. Recenzowanie wydawnicze. 6. Networking. |
|
Literatura: |
Huggins, C. (2021) Tips and Tricks for academic Networking. https://www.uaces.org/resources/articles/tips-and-tricks-academic-networking Hubrath, M. (2008) uni-support / Institute for Academic Consulting, Düsseldorf |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: -dyskusja -burza mózgów -mini-wykłady -studia przypadku -gry dydaktyczne nakład pracy: -godziny kontaktowe: 15h -przygotowanie do zajęc (zbieranie argumentów do debaty oksfordzkiej, zapoznawanie się z materiałami):15h |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Natalia Banasik-Jemielniak | |
Prowadzący grup: | Natalia Banasik-Jemielniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Konwersatorium - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
Efekty kształcenia zostaną zweryfikowane podczas ostatnich zajęć poprzez: -przeprowadzenie moderowanej debaty oksfordzkiej -kolokwium w formie rozmowy będącym powtórzeniem treści omawianych na zajęciach |
|
Pełny opis: |
1. Metoda problemowa: sytuacyjna, burza mózgów. 2. Metoda ćwiczeniowo-praktyczna: studium przypadku, analiza SWOT. 3. Metoda dyskusji: panelowa, oxfordzka, okrągłego stołu. 4. Recenzowanie w czasopismach. 5. Recenzowanie wydawnicze. 6. Networking. |
|
Literatura: |
Huggins, C. (2021) Tips and Tricks for academic Networking. https://www.uaces.org/resources/articles/tips-and-tricks-academic-networking Hubrath, M. (2008) uni-support / Institute for Academic Consulting, Düsseldorf |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: -dyskusja -burza mózgów -mini-wykłady -studia przypadku -gry dydaktyczne nakład pracy: -godziny kontaktowe: 15h -przygotowanie do zajęc (zbieranie argumentów do debaty oksfordzkiej, zapoznawanie się z materiałami):15h |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Gajda | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Efekty kształcenia zostaną zweryfikowane podczas ostatnich zajęć poprzez: - moderowana debata oksfordzka - przygotowanie mapy networkingowej Link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3adGAQAlQNS2z6_TnNszFXSzl6wrnPXlZxEHDFLKGkSmw1%40thread.tacv2/conversations?groupId=3e13c1e6-cb22-4ed8-aac1-64bdcac9e25e&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
|
Pełny opis: |
1. Metoda problemowa: sytuacyjna, burza mózgów. 2. Metoda ćwiczeniowo-praktyczna: studium przypadku, analiza SWOT. 3. Metoda dyskusji: panelowa, oxfordzka, okrągłego stołu. 4. Recenzowanie w czasopismach. 5. Recenzowanie wydawnicze. 6. Networking - planowanie własnej ścieżki kariery |
|
Literatura: |
Huggins, C. (2021) Tips and Tricks for academic Networking. https://www.uaces.org/resources/articles/tips-and-tricks-academic-networking Hubrath, M. (2008) uni-support / Institute for Academic Consulting, Düsseldorf |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: -dyskusja -burza mózgów -mini-wykłady -studia przypadku -gry dydaktyczne nakład pracy: -godziny kontaktowe: 15h -przygotowanie do zajęc (zbieranie argumentów do debaty oksfordzkiej, zapoznawanie się z materiałami):15h |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.