Podstawy informatyki i technologie informacyjne dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PW-5F-PIP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Podstawy informatyki i technologie informacyjne dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: |
Obowiązkowe dla 6 sem. (PW) ped. przedszkolnej i wczesnoszkolnej, (5-l) niestacj. jednolite mag. Obowiązkowe dla 6 sem. (PW) ped. przedszkolnej i wczesnoszkolnej, (5-l) stacj. jednolite mag. |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ: | Cel 4: Zapewnić wszystkim edukację wysokiej jakości oraz promować uczenie się przez całe życie |
Pełny opis: |
OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich. 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. Ms Word: - tworzenie, formatowanie i korekta prac dyplomowych oraz krótkich tekstów naukowych; - tworzenie pomocy dydaktycznych; - tworzenie formularzy elektronicznych i drukowanych; Ms Excel: - wprowadzanie i formatowanie danych; - tworzenie formuł; - tworzenie i formatowanie wykresów; - obróbka danych z wykorzystaniem tabel i wykresów przestawnych; użytkowych; Ms Power Point: - tworzenie interaktywnych i multimedialnych prezentacji. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Student/-ka zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady informatyki w zakresie, w jakim ma ona zastosowanie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub z uczniami w młodszym wieku szkolnym. Zna i rozumie zasady modelowania rzeczywistych sytuacji i reprezentowania danych, gromadzenia danych i ich przetwarzania. Zna i rozumie zasady projektowania algorytmów oraz ich realizacji w postaci komputerowej. Zna i rozumie zasady organizacji i funkcjonowania urządzeń elektronicznych, komputerów i sieci komputerowej oraz ich wykorzystania. Zna i rozumie społeczne aspekty informatyki i jej zastosowań oraz wpływu informatyki na rozwój społeczeństwa oraz zagrożenia w świecie wirtualnym, potrafi je wyjaśnić dzieciom w wieku przedszkolnym i uczniom w wieku wczesnoszkolnym. Zna i rozumie uwarunkowania profesjonalnego rozwoju z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i informatyki. Zna komputerowe programy edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym i młodszych uczniów. Umiejętności Student/-ka potrafi zaprojektować i uruchomić na komputerze prosty algorytm. Potrafi zaprojektować prostą, funkcjonalną bazę danych. Potrafi ocenić walory użytkowe komputerowego programu edukacyjnego. Potrafi zorganizować bezpieczne środowisko pracy z komputerem dla siebie, dziecka w wieku przedszkolnym i ucznia w wieku wczesnoszkolnym. Kompetencje społeczne Student/-ka jest gotowy/gotowa do ciągłej aktualizacji swojej wiedzy z zakresu zastosowań komputerów w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Jest gotowy/gotowa do zapewniania poczucia bezpieczeństwa dzieci i uczniów znajdujących się pod jego opieką. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
CZ LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dominika Bardzińska | |
Prowadzący grup: | Dominika Bardzińska, Anna Makaruk, Monika Rebizant | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Pełny opis: |
1. Omówienie podstawy programowej zajęć informatycznych w nauczaniu zintegrowanym. Analiza wybranych programów nauczania, podręczników i pomocy dydaktycznych. 2. Wstęp do programowania – kodowanie na dywanie. 3. Poznanie wybranego środowiska programistycznego. 4. Wykorzystanie tablicy multimedialnej w pracy dydaktycznej. 5. Poznanie wybranych aplikacji multimedialnych wykorzystywanych w pracy dydaktycznej. 6. Pakiet biurowy (Ms Word, Ms Excel). Pisanie prac dyplomowych, tworzenie pomocy dydaktycznych. 7. Prezentacja stron internetowych przydatnych w pracy pedagogicznej. 8. Zaliczenie - Zbiór zadań i pomocy dydaktycznych dla edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej wspierany narzędziami TI |
|
Literatura: |
Materiały dla studentów udostępniane w formie plików umieszczonych na platformie Ms Teams. Literatura do wglądu w sylabusie ogólnym przedmiotu. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N LAB
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Makaruk | |
Prowadzący grup: | Dominika Bardzińska, Anna Makaruk, Monika Rebizant | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Pełny opis: |
Wykorzystanie tablicy multimedialnej do pracy dydaktycznej. Wprowadzenie wybranych aplikacji multimedialnych w pracy dydaktycznej: learning apps, quiwer. MS Office (MS Word, MS Excel) - obsługa programów ukierunkowana na przygotowanie prac zaliczeniowych i dyplomowych oraz pomocy dydaktycznych. "Kodowanie na dywanie" - podstawy programowania offine. Wprowadzenie do wybranego środowiska programistycznego. Projekty zadań informatycznych i z obszaru TIK. Prezentacja stron internetowych przydatnych w pracy pedagogicznej. |
|
Literatura: |
Materiały w formie elektronicznej przekazane studentom przez prowadzącego zajęcia w aplikacji MS TEAMS. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN LAB
LAB
WT ŚR CZ LAB
LAB
LAB
LAB
LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dominika Bardzińska | |
Prowadzący grup: | Dominika Bardzińska, Anna Makaruk, Justyna Wiśniewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
SKRÓCONY OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: - oceny z projektów, - oceny ze sprawdzianów, - czynny udział w ćwiczeniach (prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych programem przedmiotu). - obecność na zajęciach. METODY DYDAKTYCZNE: prezentacja, instruktaż, praca samodzielna, praca nad projektem. |
|
Pełny opis: |
OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich. 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. Ms Word: - tworzenie, formatowanie i korekta prac dyplomowych oraz krótkich tekstów naukowych; - tworzenie pomocy dydaktycznych; - tworzenie formularzy elektronicznych i drukowanych; Ms Excel: - wprowadzanie i formatowanie danych; - tworzenie formuł; - tworzenie i formatowanie wykresów; - obróbka danych z wykorzystaniem tabel i wykresów przestawnych; Ms Publisher: - tworzenie i drukowanie pomocy dydaktycznych oraz innych dokumentów użytkowych; Ms Power Point: - tworzenie interaktywnych i multimedialnych prezentacji. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Autorskie instrukcje do zajęć przygotowywane przez prowadzących. https://support.microsoft.com/pl-pl/office/przewodniki-szybki-start-dla-pakietu-office-25f909da-3e76-443d-94f4-6cdf7dedc51e LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Kowalczyk, G. (2010). Word 2010. Ćwiczenia praktyczne Gliwice: Wyd. Helion. Masłowski, K. (2010). Excel 2010 PL. Ilustrowany przewodnik, Gliwice: Wyd. Helion. Murray, K. (2010). Microsoft Office 2010 PL. Praktyczne podejście, Gliwice: Wyd. Helion. Pikoń, K. (2011). ABC internetu. Wydanie VII, Gliwice: Wyd. Helion. Tomaszewska, A. (2010). ABC PowerPoint 2010 PL, Gliwice: Wyd. Helion. Trzcińska-Król, M., Wiśniewska, J. (2010). Jak tworzyć materiały dydaktyczne, Warszawa: Wyd. APS. Wróblewski, P. (2013). MS Office 2013/365 PL w biurze i nie tylko, Gliwice: Wyd. Helion. |
|
Uwagi: |
Szczegółowe informacje dla grup prowadzący zamieszczają w sylabusie na poziomie Zajęcia: Laboratorium/warsztaty. NAKŁAD PRACY STUDENTA: - liczba godzin kontaktowych - 30; - liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do zajęć - 15; - liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do egzaminu/zaliczenia - 15; - liczba godzin przeznaczonych na inne zadania - 10. Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
LAB
LAB
N LAB
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Makaruk | |
Prowadzący grup: | Dominika Bardzińska, Anna Makaruk, Maria Trzcińska-Król | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
SKRÓCONY OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: - oceny z projektów, - oceny ze sprawdzianów, - czynny udział w ćwiczeniach (prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych programem przedmiotu). - obecność na zajęciach. METODY DYDAKTYCZNE: prezentacja, instruktaż, praca samodzielna, praca nad projektem. |
|
Pełny opis: |
OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich. 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. Ms Word: - tworzenie, formatowanie i korekta prac dyplomowych oraz krótkich tekstów naukowych; - tworzenie pomocy dydaktycznych; - tworzenie formularzy elektronicznych i drukowanych; Ms Excel: - wprowadzanie i formatowanie danych; - tworzenie formuł; - tworzenie i formatowanie wykresów; - obróbka danych z wykorzystaniem tabel i wykresów przestawnych; Ms Publisher: - tworzenie i drukowanie pomocy dydaktycznych oraz innych dokumentów użytkowych; Ms Power Point: - tworzenie interaktywnych i multimedialnych prezentacji. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Autorskie instrukcje do zajęć przygotowywane przez prowadzących. https://support.microsoft.com/pl-pl/office/przewodniki-szybki-start-dla-pakietu-office-25f909da-3e76-443d-94f4-6cdf7dedc51e LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Kowalczyk, G. (2010). Word 2010. Ćwiczenia praktyczne Gliwice: Wyd. Helion. Masłowski, K. (2010). Excel 2010 PL. Ilustrowany przewodnik, Gliwice: Wyd. Helion. Murray, K. (2010). Microsoft Office 2010 PL. Praktyczne podejście, Gliwice: Wyd. Helion. Pikoń, K. (2011). ABC internetu. Wydanie VII, Gliwice: Wyd. Helion. Tomaszewska, A. (2010). ABC PowerPoint 2010 PL, Gliwice: Wyd. Helion. Trzcińska-Król, M., Wiśniewska, J. (2010). Jak tworzyć materiały dydaktyczne, Warszawa: Wyd. APS. Wróblewski, P. (2013). MS Office 2013/365 PL w biurze i nie tylko, Gliwice: Wyd. Helion. |
|
Uwagi: |
Szczegółowe informacje dla grup prowadzący zamieszczają w sylabusie na poziomie Zajęcia: Laboratorium/warsztaty. NAKŁAD PRACY STUDENTA: - liczba godzin kontaktowych - 20; - liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do zajęć - 15; - liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do egzaminu/zaliczenia - 15; - liczba godzin przeznaczonych na inne zadania - 15. Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
LAB
LAB
LAB
LAB
LAB
CZ PT LAB
LAB
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dominika Bardzińska | |
Prowadzący grup: | Dominika Bardzińska, Anna Makaruk, Monika Rebizant, Justyna Wiśniewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
SKRÓCONY OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich; 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: - oceny z projektów, - oceny ze sprawdzianów, - czynny udział w ćwiczeniach (prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych programem przedmiotu). - obecność na zajęciach. METODY DYDAKTYCZNE: prezentacja, instruktaż, praca samodzielna, praca nad projektem. |
|
Pełny opis: |
OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH: 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich; 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. Ms Word: - tworzenie, formatowanie i korekta prac dyplomowych oraz krótkich tekstów naukowych; - tworzenie pomocy dydaktycznych; - tworzenie formularzy elektronicznych i drukowanych; Ms Excel: - wprowadzanie i formatowanie danych; - tworzenie formuł; - tworzenie i formatowanie wykresów; - obróbka danych z wykorzystaniem tabel i wykresów przestawnych; Ms Publisher: - tworzenie i drukowanie pomocy dydaktycznych oraz innych dokumentów użytkowych; Ms Power Point: - tworzenie interaktywnych i multimedialnych prezentacji. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Autorskie instrukcje do zajęć przygotowywane przez prowadzących. https://support.microsoft.com/pl-pl/office/przewodniki-szybki-start-dla-pakietu-office-25f909da-3e76-443d-94f4-6cdf7dedc51e LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Kowalczyk, G. (2010). Word 2010. Ćwiczenia praktyczne Gliwice: Wyd. Helion. Masłowski, K. (2010). Excel 2010 PL. Ilustrowany przewodnik, Gliwice: Wyd. Helion. Murray, K. (2010). Microsoft Office 2010 PL. Praktyczne podejście, Gliwice: Wyd. Helion. Pikoń, K. (2011). ABC internetu. Wydanie VII, Gliwice: Wyd. Helion. Tomaszewska, A. (2010). ABC PowerPoint 2010 PL, Gliwice: Wyd. Helion. Trzcińska-Król, M., Wiśniewska, J. (2010). Jak tworzyć materiały dydaktyczne, Warszawa: Wyd. APS. Wróblewski, P. (2013). MS Office 2013/365 PL w biurze i nie tylko, Gliwice: Wyd. Helion. |
|
Uwagi: |
Szczegółowe informacje dla grup prowadzący zamieszczają w sylabusie na poziomie Zajęcia: Laboratorium/warsztaty. NAKŁAD PRACY STUDENTA: - liczba godzin kontaktowych - 30; - liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do zajęć - 15; - liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do egzaminu/zaliczenia - 15; - liczba godzin przeznaczonych na inne zadania - 11. Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 METODY DYDAKTYCZNE: Metody dydaktyczne: prezentacja, instruktaż, praca samodzielna, praca nad projektem. METODY I KRYTERIA OCENIANIA: Podstawa zaliczenia: - oceny z projektów, - oceny ze sprawdzianów, - czynny udział w ćwiczeniach (prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych programem przedmiotu). - obecność na zajęciach. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Makaruk | |
Prowadzący grup: | Dominika Bardzińska, Monika Rebizant | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
SKRÓCONY OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: - oceny z projektów, - oceny ze sprawdzianów, - czynny udział w ćwiczeniach (prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych programem przedmiotu). - obecność na zajęciach. METODY DYDAKTYCZNE: prezentacja, instruktaż, praca samodzielna, praca nad projektem. |
|
Pełny opis: |
OPIS REALIZOWANYCH TREŚCI PROGRAMOWYCH 1. Zapoznanie z zasadami z zakresu ochrony własności intelektualnej i praw autorskich. 2. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po sieci Internet. 3. Poznanie zastosowania wybranych aplikacji internetowych w pracy pedagogicznej. 4. Poznanie zastosowania pakietu biurowego podczas studiów oraz w pracy pedagogicznej. Ms Word: - tworzenie, formatowanie i korekta prac dyplomowych oraz krótkich tekstów naukowych; - tworzenie pomocy dydaktycznych; - tworzenie formularzy elektronicznych i drukowanych; Ms Excel: - wprowadzanie i formatowanie danych; - tworzenie formuł; - tworzenie i formatowanie wykresów; - obróbka danych z wykorzystaniem tabel i wykresów przestawnych; Ms Power Point: - tworzenie interaktywnych i multimedialnych prezentacji. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Autorskie instrukcje do zajęć przygotowywane przez prowadzących. https://support.microsoft.com/pl-pl/office/przewodniki-szybki-start-dla-pakietu-office-25f909da-3e76-443d-94f4-6cdf7dedc51e LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Kowalczyk, G. (2010). Word 2010. Ćwiczenia praktyczne Gliwice: Wyd. Helion. Masłowski, K. (2010). Excel 2010 PL. Ilustrowany przewodnik, Gliwice: Wyd. Helion. Murray, K. (2010). Microsoft Office 2010 PL. Praktyczne podejście, Gliwice: Wyd. Helion. Pikoń, K. (2011). ABC internetu. Wydanie VII, Gliwice: Wyd. Helion. Tomaszewska, A. (2010). ABC PowerPoint 2010 PL, Gliwice: Wyd. Helion. Trzcińska-Król, M., Wiśniewska, J. (2010). Jak tworzyć materiały dydaktyczne, Warszawa: Wyd. APS. Wróblewski, P. (2013). MS Office 2013/365 PL w biurze i nie tylko, Gliwice: Wyd. Helion. |
|
Uwagi: |
Szczegółowe informacje dla grup prowadzący zamieszczają w sylabusie na poziomie Zajęcia: Laboratorium/warsztaty. NAKŁAD PRACY STUDENTA: - liczba godzin kontaktowych - 20; - liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do zajęć - 15; - liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do egzaminu/zaliczenia - 15; - liczba godzin przeznaczonych na inne zadania - 15. Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dominika Bardzińska | |
Prowadzący grup: | Anna Makaruk, Monika Rebizant, Justyna Wiśniewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Makaruk | |
Prowadzący grup: | Anna Makaruk, Justyna Wiśniewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.