Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zajęcia warsztatowo-tutorskie – samorozwój studenta

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: PS-3F-ZWT
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Zajęcia warsztatowo-tutorskie – samorozwój studenta
Jednostka: Instytut Pedagogiki
Grupy: Obowiązkowe dla 3 sem. (PS) praca socjalna, (3-l) niestacj. I st.
Obowiązkowe dla 3 sem. (PS) praca socjalna, (3-l) stacj. I st.
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE

Miejsce tutoringu w edukacji szkoły wyższej. Sztuka zadawania pytań. Narzędzia pracy z mocnymi stronami. Tutoring rozwojowy - istota. Tutoring naukowy. Planowanie procesu tutorskiego. Organizacja tutoringu.

Efekty uczenia się:

Wiedza

zna kontekst społeczny zagadnień, teorii; ma wiedzę o tutoringu oraz o narzędziach, metodach i możliwościach ich praktycznego wykorzystania w działalności zawodowej;

Umiejętności

potrafi skuteczne rozpoznawać swój potencjał, odkrywać i wzmacniać swoje mocne strony i talenty;

umie samodzielnie planować i realizować własne uczenie się na wszystkich etapach swojego życia;

Kompetencje społeczne

dokonuje krytycznej oceny posiadanej wiedzy, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego;

dokonuje krytycznej oceny własnych kompetencji i efektów pracy;

potrafi twórczo odnajdywać się na zmiennym rynku pracy;

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin, 18 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Monika Czyżewska, Ewa Grudziewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

Oferta zajęć realizowanych z wykorzystaniem metody tutoringu na kierunku Praca socjalna, studia stacjonarne I stopnia zostanie udostępniony na stronie:

http://www.aps.edu.pl/studenci/przebieg-studiow/tutoring-oferta-zajec/

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin, 24 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Ewa Grudziewska, Beata Szurowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)