Praktyka pedagogiczna (śródroczna) działy, sekcje zatrudnienia w firmach (40 godz.)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PE-2P-EZG1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka pedagogiczna (śródroczna) działy, sekcje zatrudnienia w firmach (40 godz.) |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych oraz medialnych instytucjach życia społecznego, a także zachodzących między nimi relacjach istotnych z punktu widzenia procesów eduka-cyjnych Ma uporządkowaną wiedzę realizatorach działalności edukacyjnej w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej Umiejętności Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu edu-kacji zdalnej i grafiki komputerowej w celu analizy złożonych proble-mów edukacyjnych, wychowawczych, kulturalnych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych. Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i prze-twarzania informacji przy użyciu zaawansowanych technik z zakresu edukacji zdalnej i grafiki komputerowej oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych. Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspól-ne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole wykonującym zadania z zastosowaniem edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. Potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem w zakresie rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych stosu-jąc narzędzia edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. Kompetencje społeczne Ma pogłębioną świadomość poziom u swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w zakresie wykorzystania edukacji zdalnej i narzędzi grafiki komputerowej. Jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; a także potrafi działać w sposób korzystając z metod edukacji zdalnej i narzędzi gra-fiki komputerowej. Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Siwicki | |
Prowadzący grup: | Marek Siwicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Uwagi: |
Wiedza Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych oraz medialnych instytucjach życia społecznego, a także zachodzących między nimi relacjach istotnych z punktu widzenia procesów eduka-cyjnych Ma uporządkowaną wiedzę realizatorach działalności edukacyjnej w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej Umiejętności Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu edu-kacji zdalnej i grafiki komputerowej w celu analizy złożonych proble-mów edukacyjnych, wychowawczych, kulturalnych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych. Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i prze-twarzania informacji przy użyciu zaawansowanych technik z zakresu edukacji zdalnej i grafiki komputerowej oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych. Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspól-ne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole wykonującym zadania z zastosowaniem edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. Potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem w zakresie rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych stosu-jąc narzędzia edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. Kompetencje społeczne Ma pogłębioną świadomość poziom u swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w zakresie wykorzystania edukacji zdalnej i narzędzi grafiki komputerowej. Jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; a także potrafi działać w sposób korzystając z metod edukacji zdalnej i narzędzi gra-fiki komputerowej. Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Siwicki | |
Prowadzący grup: | Marek Siwicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Uwagi: |
Wiedza Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych oraz medialnych instytucjach życia społecznego, a także zachodzących między nimi relacjach istotnych z punktu widzenia procesów eduka-cyjnych Ma uporządkowaną wiedzę realizatorach działalności edukacyjnej w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej Umiejętności Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu edu-kacji zdalnej i grafiki komputerowej w celu analizy złożonych proble-mów edukacyjnych, wychowawczych, kulturalnych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych. Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i prze-twarzania informacji przy użyciu zaawansowanych technik z zakresu edukacji zdalnej i grafiki komputerowej oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych. Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspól-ne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole wykonującym zadania z zastosowaniem edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. Potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem w zakresie rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych stosu-jąc narzędzia edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. Kompetencje społeczne Ma pogłębioną świadomość poziom u swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w zakresie wykorzystania edukacji zdalnej i narzędzi grafiki komputerowej. Jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; a także potrafi działać w sposób korzystając z metod edukacji zdalnej i narzędzi gra-fiki komputerowej. Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Siwicki | |
Prowadzący grup: | Klaudia Markowska, Marek Siwicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
|
Uwagi: |
Wiedza Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych oraz medialnych instytucjach życia społecznego, a także zachodzących między nimi relacjach istotnych z punktu widzenia procesów eduka-cyjnych Ma uporządkowaną wiedzę realizatorach działalności edukacyjnej w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej Umiejętności Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu edu-kacji zdalnej i grafiki komputerowej w celu analizy złożonych proble-mów edukacyjnych, wychowawczych, kulturalnych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych. Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i prze-twarzania informacji przy użyciu zaawansowanych technik z zakresu edukacji zdalnej i grafiki komputerowej oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych. Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspól-ne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole wykonującym zadania z zastosowaniem edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. Potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem w zakresie rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych stosu-jąc narzędzia edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. Kompetencje społeczne Ma pogłębioną świadomość poziom u swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w zakresie wykorzystania edukacji zdalnej i narzędzi grafiki komputerowej. Jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; a także potrafi działać w sposób korzystając z metod edukacji zdalnej i narzędzi gra-fiki komputerowej. Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Klaudia Markowska, Marek Siwicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Klaudia Markowska | |
Prowadzący grup: | Klaudia Markowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sylwia Galanciak | |
Prowadzący grup: | Sylwia Galanciak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.