Proseminarium
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PC-5F-PRO |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Proseminarium |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
- Koncepcje wiedzy, pojęcie nauki i status wiedzy naukowej, społeczno-kulturowe uwarunkowania badań naukowych. - Nurty filozoficzne, paradygmaty badawcze i strategie badań. - Sposoby prezentacji wyników badań, zasady przygotowania i opracowania różnych rodzajów tekstów naukowych. - Warsztat pisarski, style i gatunki, język i sposób narracji, cechy, style tekstów naukowych. - Kryteria jakości badań naukowych: reprezentatywność, trafność, rzetelność, wiarygodność, transparentność, autentyczność, triangulacja perspektyw teoretycznych, metod badawczych i źródeł danych, możliwość uogólnienia i transferu rezultatów badawczych. - Sposoby praktycznego wykorzystania badań: analiza i diagnoza sytuacji, analiza problemów społecznych i pedagogicznych, określanie potrzeb i planowanie działań interwencyjnych, ewaluacja osiągnięć. - Krytyczno-emancypacyjny i transformacyjny potencjał badań naukowych. - Podstawowe zasady przeprowadzania badań, dylematy i wybory etyczne na różnych etapach procesu badawczego. - Zaangażowanie uczestników badań, konteksty badawcze w obszarze nauk społecznych, znaczenie promocji wyników badań w przestrzeni publicznej. - Plagiat i system antyplagiatowy w pracy naukowej. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Zna koncepcje wiedzy, pojęcie nauki i status wiedzy naukowej, społeczno-kulturowe uwarunkowania badań naukowych. Zna metodologiczne powiązania pedagogiki specjalnej z naukami humanistycznymi, społecznymi i medycznymi. Zna nurty filozoficzne, paradygmaty badawcze i strategie badań. Rozumie znaczenie i sposoby budowania teorii w badaniach naukowych oraz rozumie postulat wieloparadygmatyczności badań w pedagogice specjalnej. Zna charakterystykę warsztatu pisarskiego oraz przewidywanych odbiorców badań. Zna kryteria jakości badań naukowych (reprezentatywność, trafność, rzetelność, wiarygodność, transparentność, autentyczność, triangulacja perspektyw teoretycznych, metod badawczych i źródeł danych, możliwość uogólnienia i transferu rezultatów badawczych). Umiejętności Potrafi rozpoznawać paradygmaty badawcze i podawać ich charakterystykę w projektach empirycznych z zakresu pedagogiki specjalnej Umie prezentować wyniki badań, korzystać z zasad przygotowania i opracowania różnych rodzajów tekstów naukowych. Umie rozpoznać cechy styl i gatunki tekstów oraz ocenić język i sposób narracji. Potrafi selekcjonować literaturę przedmiotu i gromadzić piśmiennictwo naukowe adekwatne do wybranego obszaru badań korzystając z różnych źródeł. Potrafi korzystać z tradycyjnych źródeł i nowoczesnych technologii informacyjnych oraz umie dokonać analizy krytycznej uzyskanych informacji. Sporządza bibliografię w zakresie wybranej problematyki pedagogiki specjalnej zgodnie z przyjętym wzorem. Potrafi dokonywać krytycznej analizy wyników badań prezentowanych w piśmiennictwie naukowym z zakresu pedagogiki specjalnej. Potrafi wyjaśnić krytyczno-emancypacyjny i transformacyjny potencjał badań naukowych. Kompetencje społeczne Rozumie potrzebę ustawicznego uczenia się przez całe życie. Rozumie zasady przeprowadzania badań oraz uświadamia sobie dylematy i wybory etyczne na różnych etapach procesu badawczego. Rozumie społeczno-polityczny kontekst badań nauk społecznych oraz uświadamia sobie znaczenie popularyzacji wyników badań w przestrzeni publicznej i zastosowania praktycznego (analiza i diagnoza sytuacji, analiza problemów społecznych i pedagogicznych, określanie potrzeb i planowanie działań interwencyjnych, ewaluacja osiągnięć). Rozumie pojęcie plagiatu oraz wartość systemu antyplagiatowego w pracy naukowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
CW
CW
WT CW
CW
CW
ŚR CW
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magda Lejzerowicz | |
Prowadzący grup: | Joanna Głodkowska, Magda Lejzerowicz, Kamila Miler-Zdanowska, Kasper Sipowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Pełny opis: |
- Koncepcje wiedzy, pojęcie nauki i status wiedzy naukowej, społeczno-kulturowe uwarunkowania badań naukowych. - Nurty filozoficzne, paradygmaty badawcze i strategie badań. - Sposoby prezentacji wyników badań, zasady przygotowania i opracowania różnych rodzajów tekstów naukowych. - Warsztat pisarski, style i gatunki, język i sposób narracji, cechy, style tekstów naukowych. - Kryteria jakości badań naukowych: reprezentatywność, trafność, rzetelność, wiarygodność, transparentność, autentyczność, triangulacja perspektyw teoretycznych, metod badawczych i źródeł danych, możliwość uogólnienia i transferu rezultatów badawczych. - Sposoby praktycznego wykorzystania badań: analiza i diagnoza sytuacji, analiza problemów społecznych i pedagogicznych, określanie potrzeb i planowanie działań interwencyjnych, ewaluacja osiągnięć. - Krytyczno-emancypacyjny i transformacyjny potencjał badań naukowych. - Podstawowe zasady przeprowadzania badań, dylematy i wybory etyczne na różnych etapach procesu badawczego. - Zaangażowanie uczestników badań, konteksty badawcze w obszarze nauk społecznych, znaczenie promocji wyników badań w przestrzeni publicznej. - Plagiat i system antyplagiatowy w pracy naukowej.Nauki społeczne w przestrzeni teoretyczno-empirycznej oraz praktycznej. |
|
Literatura: |
Nowak, S. (2012). Metodologia badań społecznych. Warszawa: PWN. Creswell, PJ. W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Rubacha, K. (2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Piekarski, J.; Urbaniak-Zając, D.; Szmidt, K. J. (2010). Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki. Kraków: Impuls. Silverman D. (2008). Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa: PWN. Tadeusz Pilch, Teresa Bauman (2010): "Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe". Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Teresa Bauman (2013): "Praktyka badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Mieczysław Łobocki (2007): "Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Mieczysław Łobocki (2006): "Metody i techniki badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. |
|
Uwagi: |
Nakład pracy własnej studenta: - analiza zalecanej literatury przedmiotu (20 godz.) - przygotowanie artykułu naukowego (20 godz.) - przygotowanie się do kolokwiów (20 godz.) - przygotowanie się do dyktanda (20 godz.) - godziny kontaktowe (30 godz.) (Przyjęto zasadę, że 25-30 godz. pracy własnej studenta odpowiada 1 punkt ECTS). Sumaryczna liczba punktów ECTS 4. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 21 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nowicka-Skóra | |
Prowadzący grup: | Anna Nowicka-Skóra | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
1. Ocena ustnej wypowiedzi studenta podczas zajęć 2. Obserwacja aktywności studentów podczas ćwiczeń (przygotowanie do zajęć) 3. Ocena pracy studentów w grupach podczas zajęć. |
|
Pełny opis: |
- Koncepcje wiedzy, pojęcie nauki i status wiedzy naukowej, społeczno-kulturowe uwarunkowania badań naukowych. - Nurty filozoficzne, paradygmaty badawcze i strategie badań. - Sposoby prezentacji wyników badań, zasady przygotowania i opracowania różnych rodzajów tekstów naukowych. - Warsztat pisarski, style i gatunki, język i sposób narracji, cechy, style tekstów naukowych. - Kryteria jakości badań naukowych: reprezentatywność, trafność, rzetelność, wiarygodność, transparentność, autentyczność, triangulacja perspektyw teoretycznych, metod badawczych i źródeł danych, możliwość uogólnienia i transferu rezultatów badawczych. - Sposoby praktycznego wykorzystania badań: analiza i diagnoza sytuacji, analiza problemów społecznych i pedagogicznych, określanie potrzeb i planowanie działań interwencyjnych, ewaluacja osiągnięć. - Krytyczno-emancypacyjny i transformacyjny potencjał badań naukowych. - Podstawowe zasady przeprowadzania badań, dylematy i wybory etyczne na różnych etapach procesu badawczego. - Zaangażowanie uczestników badań, konteksty badawcze w obszarze nauk społecznych, znaczenie promocji wyników badań w przestrzeni publicznej. - Plagiat i system antyplagiatowy w pracy naukowej. |
|
Literatura: |
Gambarelli G., Łucki Z., 1995, Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską, Kraków. Lindsay D., 1995, Dobre rady dla piszących teksty naukowe, Wrocław. Narojczyk K., 2005, Dokument elektroniczny i jego opis bibliograficzny w publikacjach humanistycznych, Olsztyn. Parker R., 1994, Skład komputerowy w minutę, Warszawa. Pytkowski W., 1981, Organizacja badań i ocena prac naukowych, Warszawa. Willberg H.P., Forssman F., 2011, Pierwsza pomoc w typografii. Poradnik używania pisma, wyd. 2, Gdańsk. Wolański A., 2008, Edycja tekstów. Praktyczny poradnik, Warszawa. Ponadto literatura wykorzystywana podczas zajęć – ustalana osobno dla każdej grupy i uczestnika. |
|
Uwagi: |
Ocena na podstawie wykonanych zadań semestralnych: 1) przygotowanie propozycji tematu 2) przygotowanie planu pracy 3) zestawienie bibliografii 4) napisanie min. jednej strony tekstu |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
CW
CW
WT CW
ŚR CW
CW
CW
CW
CW
CZ PT CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kasper Sipowicz | |
Prowadzący grup: | Joanna Głodkowska, Agnieszka Konieczna, Magda Lejzerowicz, Anna Nowicka-Skóra, Irena Pospiszyl, Kasper Sipowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Pełny opis: |
- Koncepcje wiedzy, pojęcie nauki i status wiedzy naukowej, społeczno-kulturowe uwarunkowania badań naukowych. - Nurty filozoficzne, paradygmaty badawcze i strategie badań. - Sposoby prezentacji wyników badań, zasady przygotowania i opracowania różnych rodzajów tekstów naukowych. - Warsztat pisarski, style i gatunki, język i sposób narracji, cechy, style tekstów naukowych. - Kryteria jakości badań naukowych: reprezentatywność, trafność, rzetelność, wiarygodność, transparentność, autentyczność, triangulacja perspektyw teoretycznych, metod badawczych i źródeł danych, możliwość uogólnienia i transferu rezultatów badawczych. - Sposoby praktycznego wykorzystania badań: analiza i diagnoza sytuacji, analiza problemów społecznych i pedagogicznych, określanie potrzeb i planowanie działań interwencyjnych, ewaluacja osiągnięć. - Krytyczno-emancypacyjny i transformacyjny potencjał badań naukowych. - Podstawowe zasady przeprowadzania badań, dylematy i wybory etyczne na różnych etapach procesu badawczego. - Zaangażowanie uczestników badań, konteksty badawcze w obszarze nauk społecznych, znaczenie promocji wyników badań w przestrzeni publicznej. - Plagiat i system antyplagiatowy w pracy naukowej.Nauki społeczne w przestrzeni teoretyczno-empirycznej oraz praktycznej. |
|
Literatura: |
Nowak, S. (2012). Metodologia badań społecznych. Warszawa: PWN. Creswell, PJ. W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Rubacha, K. (2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Piekarski, J.; Urbaniak-Zając, D.; Szmidt, K. J. (2010). Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki. Kraków: Impuls. Silverman D. (2008). Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa: PWN. Tadeusz Pilch, Teresa Bauman (2010): "Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe". Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Teresa Bauman (2013): "Praktyka badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Mieczysław Łobocki (2007): "Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Mieczysław Łobocki (2006): "Metody i techniki badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. |
|
Uwagi: |
Nakład pracy własnej studenta: - analiza zalecanej literatury przedmiotu (20 godz.) - przygotowanie artykułu naukowego (20 godz.) - przygotowanie się do kolokwiów (20 godz.) - przygotowanie się do dyktanda (20 godz.) - godziny kontaktowe (30 godz.) (Przyjęto zasadę, że 25-30 godz. pracy własnej studenta odpowiada 1 punkt ECTS). Sumaryczna liczba punktów ECTS 4. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 21 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Konieczna | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Konieczna, Anna Nowicka-Skóra | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: ocena wykonania zadań (prace indywidualne i zespołowe, udział w dyskusji i wypowiedzi ustne) |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest: - zapoznanie studenta ze specyfiką badań w dziedzinie pedagogika - poznanie podstaw metodologii pracy naukowej - zapoznanie studenta z metodyką pisania pracy dyplomowej i jej formalnymi aspektami - zrozumienie przez studenta podstawowych pojęć i prawidłowości związanych z etyką pisania tekstów naukowych - zapoznanie z kryteriami jakości badań naukowych - zapoznanie studentów z narzędziami badawczymi i strategiami badań wykorzystywanymi w naukach społecznych. |
|
Literatura: |
Creswell, PJ. W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Piekarski, J.; Urbaniak-Zając, D.; Szmidt, K. J. (2010). Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki. Kraków: Impuls. Silverman D. (2008). Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa: PWN. Tadeusz Pilch, Teresa Bauman (2010): "Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe". Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Teresa Bauman (2013): Praktyka badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. |
|
Uwagi: |
Metody: zajęcia w formie konwersatorium, dyskusja nad określonymi problemami, analiza przykładów zaczerpniętych z publikacji, prac studentów oraz filmów, projekty Nakład pracy własnej studenta: - analiza zalecanej literatury przedmiotu (25 godz.) - przygotowanie prac zaliczeniowych (25 godz.) - godziny kontaktowe (21 godz.) - przygotowanie prezentacji (10 godz.) Sumaryczna liczba punktów ECTS 4. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
CW
WT CW
CW
ŚR CZ CW
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Głodkowska | |
Prowadzący grup: | Joanna Głodkowska, Agnieszka Konieczna, Magda Lejzerowicz, Anna Nowicka-Skóra | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: ocena wykonania zadań (prace indywidualne i zespołowe, udział w dyskusji i wypowiedzi ustne) |
|
Pełny opis: |
- Koncepcje wiedzy, pojęcie nauki i status wiedzy naukowej, społeczno-kulturowe uwarunkowania badań naukowych. - Nurty filozoficzne, paradygmaty badawcze i strategie badań. - Sposoby prezentacji wyników badań, zasady przygotowania i opracowania różnych rodzajów tekstów naukowych. - Warsztat pisarski, style i gatunki, język i sposób narracji, cechy, style tekstów naukowych. - Kryteria jakości badań naukowych: reprezentatywność, trafność, rzetelność, wiarygodność, transparentność, autentyczność, triangulacja perspektyw teoretycznych, metod badawczych i źródeł danych, możliwość uogólnienia i transferu rezultatów badawczych. - Sposoby praktycznego wykorzystania badań: analiza i diagnoza sytuacji, analiza problemów społecznych i pedagogicznych, określanie potrzeb i planowanie działań interwencyjnych, ewaluacja osiągnięć. - Krytyczno-emancypacyjny i transformacyjny potencjał badań naukowych. - Podstawowe zasady przeprowadzania badań, dylematy i wybory etyczne na różnych etapach procesu badawczego. - Zaangażowanie uczestników badań, konteksty badawcze w obszarze nauk społecznych, znaczenie promocji wyników badań w przestrzeni publicznej. - Plagiat i system antyplagiatowy w pracy naukowej.Nauki społeczne w przestrzeni teoretyczno-empirycznej oraz praktycznej. |
|
Literatura: |
Nowak, S. (2012). Metodologia badań społecznych. Warszawa: PWN. Creswell, PJ. W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Rubacha, K. (2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Piekarski, J.; Urbaniak-Zając, D.; Szmidt, K. J. (2010). Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki. Kraków: Impuls. Silverman D. (2008). Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa: PWN. Tadeusz Pilch, Teresa Bauman (2010): "Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe". Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Teresa Bauman (2013): "Praktyka badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Mieczysław Łobocki (2007): "Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Mieczysław Łobocki (2006): "Metody i techniki badań pedagogicznych". Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. |
|
Uwagi: |
Metody: zajęcia w formie konwersatorium, dyskusja nad określonymi problemami, analiza przykładów zaczerpniętych z publikacji, prac studentów oraz filmów, projekty Nakład pracy własnej studenta: - analiza zalecanej literatury przedmiotu (25 godz.) - przygotowanie do dyskusji (35 godz.) - godziny kontaktowe (30 godz.) Sumaryczna liczba punktów ECTS 4. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 21 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nowicka-Skóra | |
Prowadzący grup: | Anna Nowicka-Skóra | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: ocena wykonania zadań (prace indywidualne i zespołowe, udział w dyskusji i wypowiedzi ustne) |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest: - zapoznanie studenta ze specyfiką badań w dziedzinie pedagogika - poznanie podstaw metodologii pracy naukowej - zapoznanie studenta z metodyką pisania pracy dyplomowej i jej formalnymi aspektami - zrozumienie przez studenta podstawowych pojęć i prawidłowości związanych z etyką pisania tekstów naukowych - zapoznanie z kryteriami jakości badań naukowych - zapoznanie studentów z narzędziami badawczymi i strategiami badań wykorzystywanymi w naukach społecznych. |
|
Literatura: |
Creswell, PJ. W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Piekarski, J.; Urbaniak-Zając, D.; Szmidt, K. J. (2010). Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki. Kraków: Impuls. Silverman D. (2008). Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa: PWN. Tadeusz Pilch, Teresa Bauman (2010): "Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe". Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Teresa Bauman (2013): Praktyka badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. |
|
Uwagi: |
Metody: zajęcia w formie konwersatorium, dyskusja nad określonymi problemami, analiza przykładów zaczerpniętych z publikacji, prac studentów oraz filmów, projekty Nakład pracy własnej studenta: - analiza zalecanej literatury przedmiotu (25 godz.) - przygotowanie prac zaliczeniowych (25 godz.) - godziny kontaktowe (21 godz.) - przygotowanie prezentacji (10 godz.) Sumaryczna liczba punktów ECTS 4. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 21 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.