Proseminarium specjalnościowe - tutoring
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PC-2S-PTU |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Proseminarium specjalnościowe - tutoring |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla 1 sem. PC, terapia pedagogiczna, (2-l) niestac. II st. Obowiązkowe dla 1 sem. PC, terapia pedagogiczna, (2-l) stac. II st. |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
1.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Zaliczenie przedmiotu: aktywność na zajęciach ocena projektu badawczego w grupach |
Pełny opis: |
TREŚCI PROGRAMOWE - Określenie cech i kompetencji terapeuty pedagogicznego w roli badacza - Stopniowe budowanie zaufania i atmosfery współpracy w relacji student- tutor; studenci (małe grupy) – tutor, student-studenci (małe grupy) - Określenie stanu wyjściowego wiedzy i umiejętności z zakresu zaproponowanego projektu z obszaru terapii pedagogicznej - Określenie mocnych stron, zdolności i tych aspektów osobowości oraz kompetencji, które należy rozwijać i wzmacniać - Formułowanie celów, problemów, hipotez, dobór metod, technik, narzędzi - Wyznaczenie kierunku pracy nad rozwojem studenta w realizowanym projekcie - Zaplanowanie zmiany rozwojowej: sformułowanie celów rozwojowych w ramach przyjętego programu badawczego, dobranie tematyki badawczej - Opracowanie strategii badawczej: sformułowanie celu, pytań i zadań badawczych, wybranie narzędzi, opracowanie harmonogramu działań - Poszukiwania badań w bazie EBSCO - Opracowanie planu rozwoju i realizacja planu – proces uczenia się, dokonywania zmiany - Wsparcie studenta w realizacji planu tak, by podjęte przez niego zobowiązania wobec samego siebie zostały wypełnione - Wsparcie merytoryczne w pracy nad konkretnymi zadaniami, pomysłami, problemami - Wsparcie w realizacji planu rozwoju - Sformułowanie planów na przyszłość i Prezentacja wyników w małych grupach w formie multimedialnej, panel dyskusyjny |
Literatura: |
Babbie, E. (2009). Podstawy badań społecznych. Warszawa: Wydawnictwo: PWN. Łobocki, M. (1999). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Łobocki, M. (2000). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk, Wydawnictwo GWP. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo. Akademickie Żak. Rubacha K. (2011). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza ŁOŚGRAF. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Wymienia elementy składające się na rozwój własny, definiuje własne zainteresowania badawcze Uzasadnia wybór interesującego go problemu, eksploruje go w badaniach innych autorów i projektuje własny obszar badań Umiejętności Projektuje strategie działań wynikających z obszaru pedagogiki specjalnej Analizuje własne kompetencje i wyznacza kierunki samorozwoju i kształcenia Kompetencje społeczne Jest wrażliwy na problemy etyczne w badaniach i przestrzega zasad etyki |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody: rozmowa, dyskusja, panel, prezentacje, metoda problemowa, praca zespołowa Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10 Przygotowanie się do zajęć, lektury 5 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15 Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Danuta Al-Khamisy | |
Prowadzący grup: | Danuta Al-Khamisy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
sposób pomiaru efektów kształcenia obserwacja studenta podczas realizacji etapów zaplanowanego projektu ocena wykonania i zaprezentowania projektu badawczego w 4-5 osobowych zespołach prezentacja etapów badawczych i refleksji własnych obecność obserwacja zaangażowania studentów |
|
Pełny opis: |
Zapoznanie z programem i wymaganiami. Forma realizacji: tutoring indywidualny i grupowy Określenie cech i kompetencji terapeuty pedagogicznego w roli badacza Stopniowe budowanie zaufania i atmosfery współpracy w relacji student- tutor; studenci (małe grupy) – tutor , student-studenci (małe grupy) Określenie stanu wyjściowego wiedzy i umiejętności z zakresu zaproponowanego projektu z obszaru terapii pedagogicznej Określenie mocnych stron, zdolności i tych aspektów osobowości oraz kompetencji, które należy rozwijać i wzmacniać (kontynuacja na kolejnych spotkaniach), techniki efektywnego rozwiązywania projektów, formułowanie celów, problemów, hipotez, dobór metod, technik, narzędzi Wyznaczenie kierunku pracy nad rozwojem studenta w realizowanym projekcie Zaplanowanie zmiany rozwojowej: - Sformułowanie celów rozwojowych w ramach przyjętego programu badawczego - Dobranie tematyki badawczej Opracowanie strategii badawczej - Sformułowanie celu, pytań i zadań badawczych - Wybranie narzędzi - Opracowanie harmonogramu działań poszukiwania badań w bazie Ebsco, Opracowanie planu rozwoju Realizacja planu – proces uczenia się, dokonywania zmiany Wsparcie studenta w realizacji planu tak, by podjęte przez niego zobowiązania wobec samego siebie zostały wypełnione Wsparcie merytoryczne w pracy nad konkretnymi zadaniami, pomysłami, problemami Wsparcie w realizacji planu rozwoju Sformułowanie planów na przyszłość Prezentacja wyników w małych grupach w formie multimedialnej, panel dyskusyjny |
|
Literatura: |
Pełczyński, Z. (2007). Tutoring wart zachodu. Z doświadczeń tutora oksfordzkiego. W: K. Czayka-Chełmińska, M. Makowska, P. Radwan-Röhreschef, M. Wroński (red.), Tutoring. W poszukiwaniu metody kształcenia liderów. Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności „Liderzy PAFW”. Warszawa. Nowoczesne nauczanie : praktyczne wskazówki i techniki dla nauczycieli, wykładowców i szkoleniowców / Geoff Petty. – Sopot : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2010. – S. 494-507 : Wspieranie uczniów Tutoring uczestniczący w akademickim kształceniu nauczycieli jako badanie w działaniu / Rozalia Ligus // W: Edukacyjne badania w działaniu / red. nauk. Hana Červikowá, Bogusława Dorota Gołębniak. – Warszawa : Wydaw. Naukowe Scholar, 2013. – S. 228-248 |
|
Uwagi: |
metody: Rozmowa, dyskusja, panel, prezentacje, metoda problemowa, praca w małych grupach nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 15 Przygotowanie się do zajęć, lektury 5 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15 Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
LAB
N LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Danuta Al-Khamisy | |
Prowadzący grup: | Danuta Al-Khamisy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Kulesza | |
Prowadzący grup: | Danuta Al-Khamisy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
sposób pomiaru efektów kształcenia obserwacja studenta podczas realizacji etapów zaplanowanego projektu ocena wykonania i zaprezentowania projektu badawczego w 4-5 osobowych zespołach prezentacja etapów badawczych i refleksji własnych obecność obserwacja zaangażowania studentów |
|
Pełny opis: |
Zapoznanie z programem i wymaganiami. Forma realizacji: tutoring indywidualny i grupowy Określenie cech i kompetencji terapeuty pedagogicznego w roli badacza Stopniowe budowanie zaufania i atmosfery współpracy w relacji student- tutor; studenci (małe grupy) – tutor , student-studenci (małe grupy) Określenie stanu wyjściowego wiedzy i umiejętności z zakresu zaproponowanego projektu z obszaru terapii pedagogicznej Określenie mocnych stron, zdolności i tych aspektów osobowości oraz kompetencji, które należy rozwijać i wzmacniać (kontynuacja na kolejnych spotkaniach), techniki efektywnego rozwiązywania projektów, formułowanie celów, problemów, hipotez, dobór metod, technik, narzędzi Wyznaczenie kierunku pracy nad rozwojem studenta w realizowanym projekcie Zaplanowanie zmiany rozwojowej: - Sformułowanie celów rozwojowych w ramach przyjętego programu badawczego - Dobranie tematyki badawczej Opracowanie strategii badawczej - Sformułowanie celu, pytań i zadań badawczych - Wybranie narzędzi - Opracowanie harmonogramu działań poszukiwania badań w bazie Ebsco, Opracowanie planu rozwoju Realizacja planu – proces uczenia się, dokonywania zmiany Wsparcie studenta w realizacji planu tak, by podjęte przez niego zobowiązania wobec samego siebie zostały wypełnione Wsparcie merytoryczne w pracy nad konkretnymi zadaniami, pomysłami, problemami Wsparcie w realizacji planu rozwoju Sformułowanie planów na przyszłość Prezentacja wyników w małych grupach w formie multimedialnej, panel dyskusyjny |
|
Literatura: |
Pełczyński, Z. (2007). Tutoring wart zachodu. Z doświadczeń tutora oksfordzkiego. W: K. Czayka-Chełmińska, M. Makowska, P. Radwan-Röhreschef, M. Wroński (red.), Tutoring. W poszukiwaniu metody kształcenia liderów. Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności „Liderzy PAFW”. Warszawa. Nowoczesne nauczanie : praktyczne wskazówki i techniki dla nauczycieli, wykładowców i szkoleniowców / Geoff Petty. – Sopot : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2010. – S. 494-507 : Wspieranie uczniów Tutoring uczestniczący w akademickim kształceniu nauczycieli jako badanie w działaniu / Rozalia Ligus // W: Edukacyjne badania w działaniu / red. nauk. Hana Červikowá, Bogusława Dorota Gołębniak. – Warszawa : Wydaw. Naukowe Scholar, 2013. – S. 228-248 |
|
Uwagi: |
Metody: rozmowa, dyskusja, panel, prezentacje, metoda problemowa, praca w małych grupach Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10 Przygotowanie się do zajęć, lektury 5 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15 Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 Zajęcia prowadzone są synchronicznie z planem zajęć z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Link: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a405f8f319e074f599e8d7b8fc3774eb6%40thread.tacv2/conversations?groupId=ea2d236a-459d-4b3c-954d-80f364509f1d&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
LAB
N LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Kulesza | |
Prowadzący grup: | Danuta Al-Khamisy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
sposób pomiaru efektów kształcenia obserwacja studenta podczas realizacji etapów zaplanowanego projektu ocena wykonania i zaprezentowania projektu badawczego w 4-5 osobowych zespołach prezentacja etapów badawczych i refleksji własnych obecność obserwacja zaangażowania studentów |
|
Pełny opis: |
Zapoznanie z programem i wymaganiami. Forma realizacji: tutoring indywidualny i grupowy Określenie cech i kompetencji terapeuty pedagogicznego w roli badacza Stopniowe budowanie zaufania i atmosfery współpracy w relacji student- tutor; studenci (małe grupy) – tutor , student-studenci (małe grupy) Określenie stanu wyjściowego wiedzy i umiejętności z zakresu zaproponowanego projektu z obszaru terapii pedagogicznej Określenie mocnych stron, zdolności i tych aspektów osobowości oraz kompetencji, które należy rozwijać i wzmacniać (kontynuacja na kolejnych spotkaniach), techniki efektywnego rozwiązywania projektów, formułowanie celów, problemów, hipotez, dobór metod, technik, narzędzi Wyznaczenie kierunku pracy nad rozwojem studenta w realizowanym projekcie Zaplanowanie zmiany rozwojowej: - Sformułowanie celów rozwojowych w ramach przyjętego programu badawczego - Dobranie tematyki badawczej Opracowanie strategii badawczej - Sformułowanie celu, pytań i zadań badawczych - Wybranie narzędzi - Opracowanie harmonogramu działań poszukiwania badań w bazie Ebsco, Opracowanie planu rozwoju Realizacja planu – proces uczenia się, dokonywania zmiany Wsparcie studenta w realizacji planu tak, by podjęte przez niego zobowiązania wobec samego siebie zostały wypełnione Wsparcie merytoryczne w pracy nad konkretnymi zadaniami, pomysłami, problemami Wsparcie w realizacji planu rozwoju Sformułowanie planów na przyszłość Prezentacja wyników w małych grupach w formie multimedialnej, panel dyskusyjny |
|
Literatura: |
Pełczyński, Z. (2007). Tutoring wart zachodu. Z doświadczeń tutora oksfordzkiego. W: K. Czayka-Chełmińska, M. Makowska, P. Radwan-Röhreschef, M. Wroński (red.), Tutoring. W poszukiwaniu metody kształcenia liderów. Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności „Liderzy PAFW”. Warszawa. Nowoczesne nauczanie : praktyczne wskazówki i techniki dla nauczycieli, wykładowców i szkoleniowców / Geoff Petty. – Sopot : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2010. – S. 494-507 : Wspieranie uczniów Tutoring uczestniczący w akademickim kształceniu nauczycieli jako badanie w działaniu / Rozalia Ligus // W: Edukacyjne badania w działaniu / red. nauk. Hana Červikowá, Bogusława Dorota Gołębniak. – Warszawa : Wydaw. Naukowe Scholar, 2013. – S. 228-248 |
|
Uwagi: |
Metody: rozmowa, dyskusja, panel, prezentacje, metoda problemowa, praca w małych grupach Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10 Przygotowanie się do zajęć, lektury 5 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15 Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 Zajęcia prowadzone są synchronicznie z planem zajęć z w wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Link do przedmiotu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a0bcfa39b9ded41adb6d41985cf09e844%40thread.tacv2/conversations?groupId=6896015b-1ffb-40be-8c10-c9162f71e734&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kamil Kuracki | |
Prowadzący grup: | Kamil Kuracki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
sposób pomiaru efektów kształcenia ocena projektu |
|
Pełny opis: |
Specjalista terapii pedagogicznej jako badacz - cechy i kompetencje Obszary badawcze w zakresie terapii pedagogicznej Charakterystyka wybranych metod i techniki badawczych Przegląd literatury metodologicznej z zakresu nauk społecznych Ćwiczenia w zakresie sporządzania bibliografii naukowej Opracowywanie koncepcji badań empirycznych (określanie dotychczasowej wiedzy z danego obszaru, wyjaśnianie podstawowych pojęć i terminów, wybór teorii stanowiącej podstawę badań, formułowanie celów, problemów i hipotez, dobór metod i technik badawczych właściwych dla przyjętej orientacji badawczej, określanie sposobu analizy wyników) - tutoring indywidualny i grupowy |
|
Literatura: |
Babbie, E. (2009), Podstawy badań społecznych Warszawa. Łobocki, M (1999) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków Łobocki, M. (2000), Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków Pilch, T.(1995), Zasady badań pedagogicznych. Warszawa Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak Tutoring uczestniczący w akademickim kształceniu nauczycieli jako badanie w działaniu / Rozalia Ligus // W: Edukacyjne badania w działaniu / red. nauk. Hana Červikowá, Bogusława Dorota Gołębniak. – Warszawa : Wydaw. Naukowe Scholar, 2013. – S. 228-248 |
|
Uwagi: |
Metody: rozmowa, dyskusja, panel, prezentacje, metoda problemowa, praca w małych grupach Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10 Przygotowanie się do zajęć, lektury 5 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15 Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
N LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Kucharczyk | |
Prowadzący grup: | Izabella Kucharczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Zaliczenie przedmiotu: aktywność na zajęciach ocena projektu badawczego w grupach |
|
Pełny opis: |
1. Określenie cech i kompetencji terapeuty pedagogicznego w roli badacza 2. Obszary badawcze w zakresie terapii pedagogicznej. 3. Zapoznanie się ze sposobami wyszukiwania literatury z danego obszaru badawczego w zakresie terapii pedagogicznej; sporządzanie spisu literatury cytowanej; określenie metod, technik i narzędzi badawczych stosowanych w badaniach z zakresu terapii pedagogicznej. 4. Przegląd literatury dotyczącej wybranego obszaru badawczego z zakresu terapii pedagogicznej. 5. Opracowanie koncepcji badań empirycznych - tutoring |
|
Literatura: |
Babbie, E. (2009). Podstawy badań społecznych. Warszawa: Wydawnictwo: PWN. Łobocki, M. (1999). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Łobocki, M. (2000). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk, Wydawnictwo GWP. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo. Akademickie Żak. Rubacha K. (2011). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza ŁOŚGRAF. |
|
Uwagi: |
Metody: rozmowa, dyskusja, panel, prezentacje, metoda problemowa, praca zespołowa Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10 Przygotowanie się do zajęć, lektury 5 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15 Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Kucharczyk | |
Prowadzący grup: | Izabella Kucharczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Zaliczenie przedmiotu: aktywność na zajęciach ocena projektu badawczego w grupach |
|
Pełny opis: |
TREŚCI PROGRAMOWE - Określenie cech i kompetencji terapeuty pedagogicznego w roli badacza - Stopniowe budowanie zaufania i atmosfery współpracy w relacji student- tutor; studenci (małe grupy) – tutor, student-studenci (małe grupy) - Określenie stanu wyjściowego wiedzy i umiejętności z zakresu zaproponowanego projektu z obszaru terapii pedagogicznej - Określenie mocnych stron, zdolności i tych aspektów osobowości oraz kompetencji, które należy rozwijać i wzmacniać - Formułowanie celów, problemów, hipotez, dobór metod, technik, narzędzi - Wyznaczenie kierunku pracy nad rozwojem studenta w realizowanym projekcie - Zaplanowanie zmiany rozwojowej: sformułowanie celów rozwojowych w ramach przyjętego programu badawczego, dobranie tematyki badawczej - Opracowanie strategii badawczej: sformułowanie celu, pytań i zadań badawczych, wybranie narzędzi, opracowanie harmonogramu działań - Poszukiwania badań w bazie EBSCO - Opracowanie planu rozwoju i realizacja planu – proces uczenia się, dokonywania zmiany - Wsparcie studenta w realizacji planu tak, by podjęte przez niego zobowiązania wobec samego siebie zostały wypełnione - Wsparcie merytoryczne w pracy nad konkretnymi zadaniami, pomysłami, problemami - Wsparcie w realizacji planu rozwoju - Sformułowanie planów na przyszłość i Prezentacja wyników w małych grupach w formie multimedialnej, panel dyskusyjny |
|
Literatura: |
Babbie, E. (2009). Podstawy badań społecznych. Warszawa: Wydawnictwo: PWN. Łobocki, M. (1999). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Łobocki, M. (2000). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk, Wydawnictwo GWP. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo. Akademickie Żak. Rubacha K. (2011). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza ŁOŚGRAF. |
|
Uwagi: |
Metody: rozmowa, dyskusja, panel, prezentacje, metoda problemowa, praca zespołowa Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10 Przygotowanie się do zajęć, lektury 5 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15 Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 Link do zespołu (grupa 1): https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aDLiEG9-uY_iEgbfLopiQWnYubjK_pV31priRqUcsM881%40thread.tacv2/conversations?groupId=617bfcad-708f-4c39-b3f5-00dc18432e80&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 Link do zespołu (grupa 2): https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aXaYM-x2W8pI3_MQyXLuUeahQk37oMn_C220Ojlavx2Y1%40thread.tacv2/conversations?groupId=2272abe0-ed3c-4a34-8883-629bf74cf66c&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.