Balbutologopedia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | LO-3F-BAL |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Balbutologopedia |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: |
Obowiązkowe dla 4 sem. (LO) logopedii, (3-l) niestacjonarne I stopnia Obowiązkowe dla 4 sem. (LO) logopedii, (3-l) stacjonarne I stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
TREŚCI PROGRAMOWE Rodzaje niepłynności mówienia. Etiologia jąkania. Klasyfikacje jąkania. Giełkot. Różnicowanie fizjologicznej niepłynności mówienia, jąkania i giełkotu. Narzędzia diagnostyczne, zasady diagnozy oraz terapii pacjentów z zaburzeniami płynności mówienia. Ćwiczenia z zakresu diagnozy pacjenta z niepłynnością mówienia oraz opracowania planu terapii z zastosowaniem poznanych technik terapeutycznych. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Ma wiedzę z zakresu etiologii zaburzeń płynności mówienia. Zna klasyfikacje zaburzeń płynności mówienia. Zna diagnozę różnicową zaburzeń płynności mówienia. Zna metody i techniki terapii jąkania i giełkotu. Umiejętności Potrafi przeprowadzić badanie logopedyczne i postawić diagnozę w przypadkach zaburzeń płynności mówienia. Umie konstruować program terapii logopedycznej oraz konspekt zajęć jednostkowych. Potrafi przeprowadzić zajęcia logopedyczne z pacjentem/-amii z zaburzeniami płynności mówienia. Kompetencje społeczne Ma świadomość konieczności współpracy logopedy z innymi specjalistami (przede wszystkim psychologiem) w pracy terapeutycznej z osobami jąkającymi się. Zna zasady etyki zawodowej w postępowaniu z pacjentami z zaburzeniami płynności mowy. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR WYK
CZ LAB
LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Laboratorium/warsztaty, 5 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Kowalczyk | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Jarzyńska, Łukasz Kowalczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: 1. Ocena wypowiedzi studenta podczas zajęć 2. Egzamin pisemny. |
|
Pełny opis: |
WYKŁAD: 1. Istota jąkania. 2. Objawy i klasyfikacja jąkania. 3. Wieloczynnikowa koncepcja jąkania. 4. Giełkot. 5. Różnicowanie zaburzeń płynności mowy. ĆWICZENIA/WARSZTATY: 1. Diagnozowanie jąkania (wywiad logopedyczny, narzędzia diagnostyczne). 2. Terapia jąkania (omówienie metod) 3. Próba zastosowania poznanych technik terapeutycznych. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. Byrne, R. (1989). Pomówmy o zacinaniu. Warszawa: PZWL. 2. Chęciek, M. (2007). Jąkanie – diagnoza, terapia, program. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Jankowska-Szafarska, L., Suligowska, B., Kara, R., Kupiec, K. (red.). (2017). Życie z zacięciem. Integralny przewodnik po jąkaniu. Kraków: Wydawnictwo Edukacyjne. 4. Kelman, E., Nicolas, A. (2013). Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym. Podejście interakcyjne rodzic-dziecko – Palin PCI. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia Universalis. 5. Szamburski K., 2012, Diagnoza niepłynnosci mówienia, [w:] E. Czaplewska, S. Milewski (red.), Diagnoza logopedyczna, GWP, Sopot, s. 367-415. 6. Tarkowski, Z. (1999). Jąkanie wczesnodziecięce. Warszawa: WSIP. 7. Węsierska, K. (red.). przy współpracy Gaweł, K. (2018). Zaburzenia płynności mowy. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia Universalis. LITERATURA DODATKOWA: 1. Chmela, K. E., Reardon, N. (2014). Jak skutecznie pracować nad postawami i emocjami w terapii jąkania. Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 2. Dell, C. W. (2016). Terapia jąkania u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Podręcznik dla logopedów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Guitar, B., Peters, T. J. (2014). Dobór metod terapii jąkania. Przewodnik dla logopedów (Gaweł K. tłum.). Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 4. Scott, L., Guitar, C. (2012). Jak mówić w szkole o jąkaniu. Przewodnik dla nauczycieli i logopedów. Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 5. Vanryckeghem, M., Brutten, G. J. (2015). Kiddy CAT: Test do badania postaw związanych z komunikowaniem się jąkających się dzieci w wieku przedszkolnym. Gdańsk: Harmonia Universalis. 6. Węsierska, K., Jeziorczak, B. (2016). DJ – diagnoza jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym. Katowice: Wydawnictwo Komlogo. |
|
Uwagi: |
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład, ćwiczenia - prezentacje multimedialne Ćwiczenia i warsztaty z zastosowaniem pomocy dydaktycznych (m.in. narzędzi diagnostycznych) NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia, warsztaty - 15 h + 10 h + 5h Przygotowanie się do zajęć, lektury - 2,5 h Przygotowanie się do warsztatów - 2,5 h Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
CW
N WYK
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Kowalczyk | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Jarzyńska, Łukasz Kowalczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: 1. Ocena wypowiedzi studenta podczas zajęć 2. Egzamin pisemny. |
|
Pełny opis: |
WYKŁAD: 1. Istota jąkania. 2. Objawy i klasyfikacja jąkania. 3. Wieloczynnikowa koncepcja jąkania. 4. Giełkot. 5. Różnicowanie zaburzeń płynności mowy. ĆWICZENIA: 1. Diagnozowanie jąkania (wywiad logopedyczny, narzędzia diagnostyczne). 2. Terapia jąkania (omówienie metod) 3. Próba zastosowania poznanych technik terapeutycznych. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. Byrne, R. (1989). Pomówmy o zacinaniu. Warszawa: PZWL. 2. Chęciek, M. (2007). Jąkanie – diagnoza, terapia, program. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Jankowska-Szafarska, L., Suligowska, B., Kara, R., Kupiec, K. (red.). (2017). Życie z zacięciem. Integralny przewodnik po jąkaniu. Kraków: Wydawnictwo Edukacyjne. 4. Kelman, E., Nicolas, A. (2013). Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym. Podejście interakcyjne rodzic-dziecko – Palin PCI. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia Universalis. 5. Szamburski K., 2012, Diagnoza niepłynnosci mówienia, [w:] E. Czaplewska, S. Milewski (red.), Diagnoza logopedyczna, GWP, Sopot, s. 367-415. 6. Tarkowski, Z. (1999). Jąkanie wczesnodziecięce. Warszawa: WSIP. 7. Węsierska, K. (red.). przy współpracy Gaweł, K. (2018). Zaburzenia płynności mowy. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia Universalis. LITERATURA DODATKOWA: 1. Chmela, K. E., Reardon, N. (2014). Jak skutecznie pracować nad postawami i emocjami w terapii jąkania. Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 2. Dell, C. W. (2016). Terapia jąkania u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Podręcznik dla logopedów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Guitar, B., Peters, T. J. (2014). Dobór metod terapii jąkania. Przewodnik dla logopedów (Gaweł K. tłum.). Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 4. Scott, L., Guitar, C. (2012). Jak mówić w szkole o jąkaniu. Przewodnik dla nauczycieli i logopedów. Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 5. Vanryckeghem, M., Brutten, G. J. (2015). Kiddy CAT: Test do badania postaw związanych z komunikowaniem się jąkających się dzieci w wieku przedszkolnym. Gdańsk: Harmonia Universalis. 6. Węsierska, K., Jeziorczak, B. (2016). DJ – diagnoza jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym. Katowice: Wydawnictwo Komlogo. |
|
Uwagi: |
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład, ćwiczenia - prezentacje multimedialne Ćwiczenia i warsztaty z zastosowaniem pomocy dydaktycznych (m.in. narzędzi diagnostycznych) NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia - 12 h + 9 h Przygotowanie się do zajęć, lektury - 20 h Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
LAB
LAB
CZ CW
WYK
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Laboratorium/warsztaty, 5 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Jarzyńska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Jarzyńska, Łukasz Kowalczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: WYKŁAD: Efekty kształcenia dotyczące wiedzy będą sprawdzane poprzez egzamin pisemny podsumowujący realizację przedmiotu (test jednokrotnego wyboru). Kryteria oceny - punktacja/ocena: 5 - 91-100% 4,5 - 81-90% 4 - 75 -80% 3,5 - 70-74% 3 -61-69% Efekty kształcenia dotyczące umiejętności będą sprawdzane poprzez ocenę: 1. aktywności studenta w trakcie ćwiczeń, podczas warsztatów, ocenę wypowiedzi studenta w trakcie dyskusji dydaktycznych w grupie; 2. pisemne sprawozdanie ze spotkania grupy samopomocowej, prezentacja multimedialna na temat wyników diagnozy osoby doświadczającej jąkania. Efekty kształcenia dotyczące kompetencji społecznych będą sprawdzane poprzez ocenę wypowiedzi studenta w trakcie ćwiczeń i warsztatów (rozmowa, dyskusja dydaktyczna). Aktywność na ćwiczeniach i warsztatach jest niezbędna i wymagana od wszystkich studentów. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI PROGRAMOWE: WYKŁAD: 1. Rodzaje niepłynności mówienia. Różnice terminologiczne i różne definicje jąkania oraz giełkotu. 2. Różnicowanie fizjologicznej niepłynności mówienia, jąkania i giełkotu. 3. Wieloczynnikowa koncepcja genezy jąkania. 4. Etiologia jąkania. Klasyfikacje jąkania. Giełkot. Różnicowanie fizjologicznej niepłynności mówienia, jąkania i giełkotu. 5. Narzędzia diagnostyczne, zasady diagnozy oraz terapii pacjentów z zaburzeniami płynności mówienia (dzieci, młodzieży i dorosłych). ĆWICZENIA: 1. Diagnozowanie jąkania (wywiad logopedyczny, narzędzia diagnostyczne). 2. Terapia jąkania (omówienie metod). 3. Próba zastosowania poznanych technik terapeutycznych. LABORATORIA/WARSZTATY: 1. Hospitowanie spotkania grupy samopomocowej dla osób z jąkaniem. 2. Diagnoza osoby doświadczającej jąkania. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. Byrne, R. (1989). Pomówmy o zacinaniu. Warszawa: PZWL. 2. Chęciek, M. (2007). Jąkanie – diagnoza, terapia, program. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Jankowska-Szafarska, L., Suligowska, B., Kara, R., Kupiec, K. (red.). (2017). Życie z zacięciem. Integralny przewodnik po jąkaniu. Kraków: Wydawnictwo Edukacyjne. 4. Kelman, E., Nicolas, A. (2013). Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym. Podejście interakcyjne rodzic-dziecko – Palin PCI. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia Universalis. 5. Szamburski K., 2012, Diagnoza niepłynnoćci mówienia, [w:] E. Czaplewska, S. Milewski (red.), Diagnoza logopedyczna, GWP, Sopot, s. 367-415. 6. Tarkowski, Z. (1999). Jąkanie wczesnodziecięce. Warszawa: WSIP. 7. Węsierska, K. (red.). przy współpracy Gaweł, K. (2018). Zaburzenia płynności mowy. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia Universalis. 8. Guitar, B., Peters, T. J. (2014). Dobór metod terapii jąkania. Przewodnik dla logopedów (Gaweł K. tłum.). Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. LITERATURA DODATKOWA: 1. Chmela, K. E., Reardon, N. (2014). Jak skutecznie pracować nad postawami i emocjami w terapii jąkania. Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 2. Dell, C. W. (2016). Terapia jąkania u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Podręcznik dla logopedów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Scott, L., Guitar, C. (2012). Jak mówić w szkole o jąkaniu. Przewodnik dla nauczycieli i logopedów. Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 4. Vanryckeghem, M., Brutten, G. J. (2015). Kiddy CAT: Test do badania postaw związanych z komunikowaniem się jąkających się dzieci w wieku przedszkolnym. Gdańsk: Harmonia Universalis. 5. Węsierska, K., Jeziorczak, B. (2016). DJ – diagnoza jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym. Katowice: Wydawnictwo Komlogo. 6. Boroń, A., Kosacka, K., Kowalczyk, Ł., Węsierska, K., Yaruss, J.S. (2023). The experience of Polish individuals who stutter based on the OASES outcomes. Journal of Fluency Disorders, 2023, vol. 77, nr September, s.1-17, Numer artykułu: 105991. 7. Kowalczyk, Ł. (2018). Postawy i emocje wobec jąkania – praca z dziećmi oraz rodzicami. Modyfikacja modelu góry lodowej Sheehana. [w:] A. Myszka, K. I. Bieńkowska (red.). Głos – Język – Komunikacja. W obliczu emocji (T. 5, ss. 61–75). 8. Kowalczyk, Ł. (2020). Parental level of anxiety over stuttering symptoms in their preschool children., Konteksty Pedagogiczne 1 (14), 141–15. |
|
Uwagi: |
FORMA AKTYWNOŚCI /ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI METODY KSZTAŁCENIA: Wykład: wykład konwencjonalny; prezentacja multimedialna w autorskim opracowaniu wykładowcy; materiały pisemne dawane słuchaczom. Ćwiczenia: prezentacja multimedialna w autorskim opracowaniu wykładowcy, dyskusja Warsztaty: oglądanie zajęć logopedycznych z dziećmi z jąkaniem, dyskusja dydaktyczna, uczestniczenie w spotkaniu samopomocowym osób jąkających się, samodzielne przeprowadzenie procesu diagnostycznego osoby jąkającej się z wykorzystaniem narzędzi prezentowanych na zajęciach; zajęcia praktyczne z zastosowaniem technik upłynniających mowę. Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe: wykład 12, ćwiczenia 9 Przygotowanie się do zajęć, lektury - 10 Przygotowanie pracy pisemnej - 10 Przygotowanie do egzaminu - 10 SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Jarzyńska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Jarzyńska, Łukasz Kowalczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: WYKŁAD: Efekty kształcenia dotyczące wiedzy będą sprawdzane poprzez egzamin pisemny podsumowujący realizację przedmiotu (test jednokrotnego wyboru). Kryteria oceny - punktacja/ocena: 5 - 91-100% 4,5 - 81-90% 4 - 75 -80% 3,5 - 70-74% 3 -61-69% Efekty kształcenia dotyczące umiejętności będą sprawdzane poprzez ocenę: 1. aktywności studenta w trakcie ćwiczeń, podczas warsztatów, ocenę wypowiedzi studenta w trakcie dyskusji dydaktycznych w grupie; 2. stworzonej opinii logopedycznej pacjenta doświadczającego jąkania Efekty kształcenia dotyczące kompetencji społecznych będą sprawdzane poprzez ocenę wypowiedzi studenta w trakcie ćwiczeń i warsztatów (rozmowa, dyskusja dydaktyczna). Aktywność na ćwiczeniach i warsztatach jest niezbędna i wymagana od wszystkich studentów. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI PROGRAMOWE: WYKŁAD: 1. Rodzaje niepłynności mówienia. Różnice terminologiczne i różne definicje jąkania oraz giełkotu. 2. Różnicowanie fizjologicznej niepłynności mówienia, jąkania i giełkotu. 3. Wieloczynnikowa koncepcja genezy jąkania. 4. Etiologia jąkania. Klasyfikacje jąkania. Giełkot. Różnicowanie fizjologicznej niepłynności mówienia, jąkania i giełkotu. 5. Narzędzia diagnostyczne, zasady diagnozy oraz terapii pacjentów z zaburzeniami płynności mówienia (dzieci, młodzieży i dorosłych). ĆWICZENIA: 1. Diagnozowanie jąkania (wywiad logopedyczny, narzędzia diagnostyczne). 2. Terapia jąkania (omówienie metod). 3. Próba zastosowania poznanych technik terapeutycznych. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. Byrne, R. (1989). Pomówmy o zacinaniu. Warszawa: PZWL. 2. Chęciek, M. (2007). Jąkanie – diagnoza, terapia, program. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Jankowska-Szafarska, L., Suligowska, B., Kara, R., Kupiec, K. (red.). (2017). Życie z zacięciem. Integralny przewodnik po jąkaniu. Kraków: Wydawnictwo Edukacyjne. 4. Kelman, E., Nicolas, A. (2013). Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym. Podejście interakcyjne rodzic-dziecko – Palin PCI. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia Universalis. 5. Szamburski K., 2012, Diagnoza niepłynnoćci mówienia, [w:] E. Czaplewska, S. Milewski (red.), Diagnoza logopedyczna, GWP, Sopot, s. 367-415. 6. Tarkowski, Z. (1999). Jąkanie wczesnodziecięce. Warszawa: WSIP. 7. Węsierska, K. (red.). przy współpracy Gaweł, K. (2018). Zaburzenia płynności mowy. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia Universalis. 8. Guitar, B., Peters, T. J. (2014). Dobór metod terapii jąkania. Przewodnik dla logopedów (Gaweł K. tłum.). Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. LITERATURA DODATKOWA: 1. Chmela, K. E., Reardon, N. (2014). Jak skutecznie pracować nad postawami i emocjami w terapii jąkania. Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 2. Dell, C. W. (2016). Terapia jąkania u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Podręcznik dla logopedów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 3. Scott, L., Guitar, C. (2012). Jak mówić w szkole o jąkaniu. Przewodnik dla nauczycieli i logopedów. Katowice: Wydawnictwo Centrum Logopedyczne. 4. Vanryckeghem, M., Brutten, G. J. (2015). Kiddy CAT: Test do badania postaw związanych z komunikowaniem się jąkających się dzieci w wieku przedszkolnym. Gdańsk: Harmonia Universalis. 5. Węsierska, K., Jeziorczak, B. (2016). DJ – diagnoza jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym. Katowice: Wydawnictwo Komlogo. 6. Boroń, A., Kosacka, K., Kowalczyk, Ł., Węsierska, K., Yaruss, J.S. (2023). The experience of Polish individuals who stutter based on the OASES outcomes. Journal of Fluency Disorders, 2023, vol. 77, nr September, s.1-17, Numer artykułu: 105991. 7. Kowalczyk, Ł. (2018). Postawy i emocje wobec jąkania – praca z dziećmi oraz rodzicami. Modyfikacja modelu góry lodowej Sheehana. [w:] A. Myszka, K. I. Bieńkowska (red.). Głos – Język – Komunikacja. W obliczu emocji (T. 5, ss. 61–75). 8. Kowalczyk, Ł. (2020). Parental level of anxiety over stuttering symptoms in their preschool children., Konteksty Pedagogiczne 1 (14), 141–15. |
|
Uwagi: |
FORMA AKTYWNOŚCI /ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI METODY KSZTAŁCENIA: Wykład: wykład konwencjonalny; prezentacja multimedialna w autorskim opracowaniu wykładowcy; materiały pisemne dawane słuchaczom. Ćwiczenia: prezentacja multimedialna w autorskim opracowaniu wykładowcy, dyskusja. Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe: wykład 12, ćwiczenia 9 Przygotowanie się do zajęć, lektury - 10 Przygotowanie pracy pisemnej - 10 Przygotowanie się do egzaminu - 10 SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Laboratorium/warsztaty, 5 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Jarzyńska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Jarzyńska, Natalia Radkowska-Marczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Jarzyńska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Jarzyńska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.