Media, reklama i public relations w praktyce
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 20-FF-MPR |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Media, reklama i public relations w praktyce |
Jednostka: | Instytut Filozofii i Socjologii |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a287a53c4722b43e0b88ca5dc4ba708aa%40thread.tacv2/conversations?groupId=cb091e31-389e-425f-8b58-068a8397617b&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
Skrócony opis: |
Student przedstawia portfolio własnych prac wykonywanych w toku zajęć oraz, do wyboru przez studenta, przeprowadzany jest egzamin ustny bądź pisemny w formie eseju. |
Pełny opis: |
Wyrobienie w przyszłych praktykach branży medialnej nawyku regularnej krytycznej lektury kluczowego metamedialnego magazynu, w miarę możliwości opartej o podstawowe kategorie socjologiczne. Wprowadzenie do studiowania specjalności socjologia mediów. Zawody medialne i zawody, w których potrzebne jest rozumienie mediów i kontakt z mediami. |
Literatura: |
Wybrane, odnoszące się do bieżących spraw, artykuły z miesięcznika Press. Wybrane rozdziały z podręcznika: Maigret E. (2012). Socjologia komunikacji i mediów. Oficyna Naukowa |
Metody i kryteria oceniania: |
Nakład pracy studenta to 100h. Zgodnie z zaleceniami pilotażowego programu MNiSW pn. Mistrzowie Dydaktyki realizowanego przez prowadzących w University College London stosowane są metody czynne, oparte na tutoringu małych grup i uczeniu przez doświadczenie. Wykład stosowany jest w powiązaniu z innymi formami i jego rolą jest prowadzić do refleksji nad uprzednim doświadczeniem. |
Praktyki zawodowe: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin, 25 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Piotr Toczyski | |
Prowadzący grup: | Piotr Toczyski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Student przedstawia portfolio własnych prac wykonywanych w toku zajęć oraz, do wyboru przez studenta, przeprowadzany jest egzamin ustny bądź pisemny w formie eseju. |
|
Pełny opis: |
Wyrobienie w przyszłych praktykach branży medialnej nawyku regularnej krytycznej lektury kluczowego metamedialnego magazynu, w miarę możliwości opartej o podstawowe kategorie socjologiczne. Wprowadzenie do studiowania specjalności socjologia mediów. Zawody medialne i zawody, w których potrzebne jest rozumienie mediów i kontakt z mediami. |
|
Literatura: |
Wybrane, odnoszące się do bieżących spraw, artykuły z miesięcznika Press. Wybrane rozdziały z podręcznika: Maigret E. (2012). Socjologia komunikacji i mediów. Oficyna Naukowa |
|
Uwagi: |
Nakład pracy studenta to 100h. Zgodnie z zaleceniami pilotażowego programu MNiSW pn. Mistrzowie Dydaktyki realizowanego przez prowadzących w University College London stosowane są metody czynne, oparte na tutoringu małych grup i uczeniu przez doświadczenie. Wykład stosowany jest w powiązaniu z innymi formami i jego rolą jest prowadzić do refleksji nad uprzednim doświadczeniem. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin, 30 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Piotr Toczyski | |
Prowadzący grup: | Piotr Toczyski | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a287a53c4722b43e0b88ca5dc4ba708aa%40thread.tacv2/conversations?groupId=cb091e31-389e-425f-8b58-068a8397617b&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Student przedstawia portfolio własnych prac wykonywanych w toku zajęć oraz, do wyboru przez studenta, przeprowadzany jest egzamin ustny bądź pisemny w formie eseju. |
|
Pełny opis: |
Wyrobienie w przyszłych praktykach branży medialnej nawyku regularnej krytycznej lektury kluczowego metamedialnego magazynu, w miarę możliwości opartej o podstawowe kategorie socjologiczne. Wprowadzenie do studiowania specjalności socjologia mediów. Zawody medialne i zawody, w których potrzebne jest rozumienie mediów i kontakt z mediami. |
|
Literatura: |
Wybrane, odnoszące się do bieżących spraw, artykuły z miesięcznika Press. Wybrane rozdziały z podręcznika: Maigret E. (2012). Socjologia komunikacji i mediów. Oficyna Naukowa |
|
Uwagi: |
Nakład pracy studenta to 100h. Zgodnie z zaleceniami pilotażowego programu MNiSW pn. Mistrzowie Dydaktyki realizowanego przez prowadzących w University College London stosowane są metody czynne, oparte na tutoringu małych grup i uczeniu przez doświadczenie. Wykład stosowany jest w powiązaniu z innymi formami i jego rolą jest prowadzić do refleksji nad uprzednim doświadczeniem. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.