Adaptacja i integracja imigrantów
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 20-FF-ADI |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Adaptacja i integracja imigrantów |
Jednostka: | Instytut Filozofii i Socjologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin, 25 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Pasamonik | |
Prowadzący grup: | Mateusz Bieńkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Uwagi: |
Informacje dotyczące kształcenia zdalnego z przedmiotu Adaptacja i integracja imigrantów Prowadzący Mateusz Bieńkowski Kształcenie asynchroniczne 1. Informacje na temat zadań i harmonogramu ich wykonania oraz udostępnienie materiałów dla studentów Praca indywidualna na podstawie przesłanych materiałów (czytanie tekstów) Zakres tematyczny materiałów przekazanych studentom do przyswojenia w domu 20.04.2020 Wysłany obszerny wykład obejmujący zakres tematów: Strategia separacji jako forma izolacja cudzoziemców od społeczeństwa przyjmującego Adaptacja jako strategia „wchodzenia” cudzoziemców w społeczeństwo przyjmujące Integracja jako strategia „wchodzenia” cudzoziemców w społeczeństwo przyjmujące Asymilacja jako proces upodobnienia cudzoziemców w społeczeństwo przyjmujące Cztery wymiary wkraczania cudzoziemca w społeczeństwo przyjmujące Dodatkowo studenci otrzymali publikacje Castels M., Miller M. J., Migracje we współczesnym świecie, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2011. 18 – 34. Pasamonik B., Markowska-Manista U., (red), Kryzys migracyjny perspektywa społeczno-kulturowa TOM I, wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2017. 4.05.2020 Studenci otrzymali publikacje do przeczytania Pasamonik B., Markowska-Manista U., (red), Kryzys migracyjny perspektywa społeczno-kulturowa TOM I, wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2017. 11.05.2020 Studenci otrzymali publikacje do przeczytania Pasamonik B., Markowska-Manista U., (red), Kryzys migracyjny perspektywa społeczno-kulturowa TOM II, wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2017. 2. Formy zaliczenia, sposoby pomiaru efektów uczenia Ocena z przedmiotu na podstawie pracy indywidualnej każdego studenta. Na zakończeniu ćwiczeń prowadzący ocenia prezentacje przesłaną na skrzynkę mailową – zakres merytoryczny, formę, sposób opracowania materiałów a także terminowość wykonania zadania. 3. Metody dydaktyczne Na czas edukacji on-line komunikacja za pośrednictwem poczty. Udostępnianie studentom materiałów (publikacji oraz moich autorskich wykładów na podstawie, których studenci indywidualnie przyswajają wiedzę w domu). W razie wątpliwości kontakt za pośrednictwem poczty mbienkowski@aps.edu.pl |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.