Konferencja grupy rodzinnej – trening (KGR)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 20-1S-KGR1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Konferencja grupy rodzinnej – trening (KGR) |
Jednostka: | Katedra Profilaktyki Społecznej i Pracy Socjalnej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla III r. PS spec.: praca socjalna w pomocy społecznej, (3-l) stacjonarne I stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Student/-ka posiada wiedzę na temat metody KGR. Zna rodzaje i efektywność systemów wparcia, w tym w ramach rozwiązań funkcjonujących w obszarze pomocy społecznej. Posiada wiedzę na temat funkcjonowania rodziny, rodzajów więzi i struktur społecznych ją wspomagających oraz utrudniających funkcjonowanie. Ma wiedzę o regułach komunikacji w ramach KGR. Umiejętności Student/-ka potrafi dokonać analizy, diagnozy i prognozy sytuacji rodziny problemowej. Umie wykorzystać posiadaną wiedzę, by podjąć działania przygotowujące spotkanie – KGR. Posługuje się zasadami prawnymi i etycznymi, a także standardami zawodowymi istotnymi z punktu widzenia pomocy rodzinie. Umie uwzględniać w praktyce zasady poufności. Potrafi komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii dotyczącej metody KGR. Potrafi pracować w grupie. Umie planować i realizować własne uczenie się. Kompetencje społeczne Student/-ka stara się dokonywać krytycznej oceny własnych kompetencji i efektów pracy. Prezentuje odpowiedzialną i empatyczną postawę wobec ludzi, w tym szczególnie rodzin problemowych; dostrzega i formułuje kwestie etyczne w zakresie wspierania rodziny. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mieczysław Sędzicki | |
Prowadzący grup: | Mieczysław Sędzicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Opis sposobów pomiaru efektów kształcenia: Uczestnictwo w dyskusji Aktywne uczestniczenie w zajęciach warsztatowych FORMA ZALICZENIA: Opracowanie i przedstawienie przypadków, aktywność w trakcie zajęć. |
|
Pełny opis: |
Opis treści programowych: 1. Charakterystyka Konferencji Grupy Rodzinnej jako metody pomocy rodzinie. Teoretyczne aspekty, definicje, geneza. 2. KGR wobec innych modeli pomocy. 3. Metodyka KGR: schemat pracy z rodziną, uczestnicy, kanon cech. 4. Przykładowe obszary zastosowania metody. 5. Standardy etyczne KGR. 6. Efektywność . |
|
Literatura: |
1.Przeperski J., Konferencja grupy rodzinnej w teorii i praktyce pracy socjalnej z rodziną. Akapit. Toruń 2015 2.Raport ewaluacyjny „Praca z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym metodą Konferencja Grupy Rodzinnej w 2010 roku w Polsce”, Krajowe Centrum Konferencji Grupy Rodzinnej przy Fundacji „Nadzieja dla Rodzin” www.kgr.org.pl; http://www.kgr.org.pl/pobierz/raport_kgr_2010.pdf 3.STANDARDY PRACY SOCJALNEJ, Rekomendacje metodyczne i organizacyjne, Kadela K., Kowalczyk J., WRZOS, Warszawa 2014. 4.Konferencja Grupy Rodzinnej jako innowacyjna metoda pracy z rodziną wykorzystująca zasoby i potencjał każdej rodziny / Dunajska A., Pracownik socjalny - 2010, nr 4, s. 11-14 5.Konferencja Grupy Rodzinnej w opinii pracowników pomocy społecznej / (red. Knapik B., Problemy społeczne - 2011, nr 2, s. 8-9 6.Od bezradności do samodzielności - o nowym paradygmacie pracy z rodziną / Jarosław Przeperski, Izabela Krasiejko Czasopismo: Problemy społeczne . - 2011, nr 5, s. 38-41 7.Polsko-holenderskie rozmowy o KGR: Toruń / Grzempa A., Problemy społeczne - 2010, nr 3, s. 20 8.Konferencja Grupy Rodzinnej: nowa metoda pomocy dziecku i młodzieży w rodzinie / Zawadzki P., Wspólne tematy - 2011, nr 6, s. 3-11 9.Podmiotowo-systemowy model pracy z dzieckiem i rodziną, Baran D., http://dariuszbaran.weebly.com/uploads/6/2/4/2/6242726/2011_podmiotowo_systemowy_model_pracy_z_dzieckiem_i_rodzin.pdf 10.Lesner W., Wirkus K., Konferencja grupy rodzinnej jako metoda pracy z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (wyniki działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie), w: Wychowanie w rodzinie. Rodzina o specjalnych potrzebach http://www.wwr.uni.wroc.pl/volumes_pdf/4.pdf |
|
Uwagi: |
Opis metod kształcenia: Dyskusja kierowana Metody oparte na działaniu praktycznym – metoda warsztatowa Nakład pracy studenta: Średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności Godziny kontaktowe Warsztat: 15 Przygotowywanie się do zajęć: 15 Sumaryczna liczba godzin: 30 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Mieczysław Sędzicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
N LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mieczysław Sędzicki | |
Prowadzący grup: | Mieczysław Sędzicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Opis sposobów pomiaru efektów kształcenia: Uczestnictwo w dyskusji Aktywne uczestniczenie w zajęciach warsztatowych FORMA ZALICZENIA: Opracowanie i przedstawienie przypadków, aktywność w trakcie zajęć. |
|
Pełny opis: |
Opis treści programowych: 1.Charakterystyka Konferencji Grupy Rodzinnej jako metody pomocy rodzinie. Teoretyczne aspekty, definicje, geneza. 2.KGR wobec innych modeli pomocy. 3.Metodyka KGR: schemat pracy z rodziną, uczestnicy, kanon cech. 4.Przykładowe obszary zastosowania metody. 5.Standardy etyczne KGR. 6.Efektywność . |
|
Literatura: |
1. Przeperski J., Konferencja grupy rodzinnej w teorii i praktyce pracy socjalnej z rodziną. Akapit. Toruń 2015 2. Raport ewaluacyjny „Praca z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym metodą Konferencja Grupy Rodzinnej w 2010 roku w Polsce”, Krajowe Centrum Konferencji Grupy Rodzinnej przy Fundacji „Nadzieja dla Rodzin” www.kgr.org.pl; http://www.kgr.org.pl/pobierz/raport_kgr_2010.pdf 3. STANDARDY PRACY SOCJALNEJ, Rekomendacje metodyczne i organizacyjne, Kadela K., Kowalczyk J., WRZOS, Warszawa 2014. 4. Konferencja Grupy Rodzinnej jako innowacyjna metoda pracy z rodziną wykorzystująca zasoby i potencjał każdej rodziny / Dunajska A., Pracownik socjalny - 2010, nr 4, s. 11-14 5. Konferencja Grupy Rodzinnej w opinii pracowników pomocy społecznej / (red. Knapik B., Problemy społeczne - 2011, nr 2, s. 8-9 6. Od bezradności do samodzielności - o nowym paradygmacie pracy z rodziną / Jarosław Przeperski, Izabela Krasiejko Czasopismo: Problemy społeczne . - 2011, nr 5, s. 38-41 7. Polsko-holenderskie rozmowy o KGR: Toruń / Grzempa A., Problemy społeczne - 2010, nr 3, s. 20 8. Konferencja Grupy Rodzinnej: nowa metoda pomocy dziecku i młodzieży w rodzinie / Zawadzki P., Wspólne tematy - 2011, nr 6, s. 3-11 9. Podmiotowo-systemowy model pracy z dzieckiem i rodziną, Baran D., http://dariuszbaran.weebly.com/uploads/6/2/4/2/6242726/2011_podmiotowo_systemowy_model_pracy_z_dzieckiem_i_rodzin.pdf 10. Lesner W., Wirkus K., Konferencja grupy rodzinnej jako metoda pracy z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (wyniki działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie), w: Wychowanie w rodzinie. Rodzina o specjalnych potrzebach http://www.wwr.uni.wroc.pl/volumes_pdf/4.pdf |
|
Uwagi: |
Opis metod kształcenia: Dyskusja kierowana Metody oparte na działaniu praktycznym – metoda warsztatowa Nakład pracy studenta: (z zachowaniem zasady, że 1 ECTS = 25-30 godzin aktywności): Średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności Godziny kontaktowe Warsztat: 15 h Przygotowywanie się do zajęć: 15 Sumaryczna liczba:" 30 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN LAB
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mieczysław Sędzicki | |
Prowadzący grup: | Mieczysław Sędzicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów uczenia się: Wiedza: 1. Rozmowa 2. Praca indywidualna i grupowa - wykonywanie ćwiczeń 3. Przygotowanie i zrealizowanie na forum grupy 3 symulacji spotkań KGR Wiedza: Ocena wiedzy na podstawie: 1. Udział w aktywnościach realizowanych podczas zajęć 2. Ocena wykonania prac cząstkowych 3. Obecność i aktywność na poszczególnych zajęciach (liczba – suma aktywności w trakcie wszystkich zajęć), - suma nieobecności w trakcie zajęć ze szczególnym uwzględnieniem w trakcie realizacji warsztatu - kanonu cech KGR Umiejętności Ocena umiejętności na podstawie: 1. Udział w aktywnościach realizowanych podczas zajęć 2. Przygotowanie i prezentacja symulacji spotkań KGR 3. Sposób wykonywania zadań w grupach w trakcie zajęć (zaangażowanie, przygotowanie merytoryczne) Kompetencje społeczne Ocena kompetencji społecznych na podstawie: 1. Udział w aktywnościach realizowanych podczas zajęć 2. Współpraca w grupie w trakcie przygotowywania zadań związanych z przedmiotem Realizacja – w formie bezpośredniej bądź zdalnej – w zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej związanej z pandemią COVID-19. |
|
Pełny opis: |
Opis treści programowych: 1.Charakterystyka Konferencji Grupy Rodzinnej jako metody pomocy rodzinie. Teoretyczne aspekty, definicje, geneza. 2.KGR wobec innych modeli pomocy. 3.Metodyka KGR: schemat pracy z rodziną, uczestnicy, kanon cech. 4.Przykładowe obszary zastosowania metody. 5.Standardy etyczne KGR. 6.Efektywność . Zajęcia w formule wprowadzającej (opisowo-ćwiczeniowej) oraz warsztatowej (symulacja, drama, pokaz, obserwacja, trening aktorski - elementy). W części warsztatowej - symulacyjnej stosowane elementy VIT (wideotreningu komunikacji) |
|
Literatura: |
1. Przeperski J., Konferencja grupy rodzinnej w teorii i praktyce pracy socjalnej z rodziną. Akapit. Toruń 2015 2. Raport ewaluacyjny „Praca z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym metodą Konferencja Grupy Rodzinnej w 2010 roku w Polsce”, Krajowe Centrum Konferencji Grupy Rodzinnej przy Fundacji „Nadzieja dla Rodzin” www.kgr.org.pl; http://www.kgr.org.pl/pobierz/raport_kgr_2010.pdf 3. STANDARDY PRACY SOCJALNEJ, Rekomendacje metodyczne i organizacyjne, Kadela K., Kowalczyk J., WRZOS, Warszawa 2014. 4. Konferencja Grupy Rodzinnej jako innowacyjna metoda pracy z rodziną wykorzystująca zasoby i potencjał każdej rodziny / Dunajska A., Pracownik socjalny - 2010, nr 4, s. 11-14 5. Konferencja Grupy Rodzinnej w opinii pracowników pomocy społecznej / (red. Knapik B., Problemy społeczne - 2011, nr 2, s. 8-9 6. Od bezradności do samodzielności - o nowym paradygmacie pracy z rodziną / Jarosław Przeperski, Izabela Krasiejko Czasopismo: Problemy społeczne . - 2011, nr 5, s. 38-41 7. Polsko-holenderskie rozmowy o KGR: Toruń / Grzempa A., Problemy społeczne - 2010, nr 3, s. 20 8. Konferencja Grupy Rodzinnej: nowa metoda pomocy dziecku i młodzieży w rodzinie / Zawadzki P., Wspólne tematy - 2011, nr 6, s. 3-11 9. Podmiotowo-systemowy model pracy z dzieckiem i rodziną, Baran D., http://dariuszbaran.weebly.com/uploads/6/2/4/2/6242726/2011_podmiotowo_systemowy_model_pracy_z_dzieckiem_i_rodzin.pdf 10. Lesner W., Wirkus K., Konferencja grupy rodzinnej jako metoda pracy z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (wyniki działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie), w: Wychowanie w rodzinie. Rodzina o specjalnych potrzebach http://www.wwr.uni.wroc.pl/volumes_pdf/4.pdf Dodatkowe (uzupełniające) pozycje/materiały wg postępu realizacji programu – podawane będą przez prowadzącego poprzez pocztę elektroniczną oraz aplikację Microsoft Teams. |
|
Uwagi: |
OPIS SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ Zajęcia prowadzone w sposób synchroniczny z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams oraz kontakt poprzez pocztę elektroniczną. Zespół MT pod linkiem: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a2849b5a97adb427b9602fb441650a068%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=5c484d33-cf1c-4231-9964-5f9c3fb2e470&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA Edukacja zdalna. Wykład, prezentacja, dyskusja, pogadanka, pokaz. Metody oparte na działaniu praktycznym, metody oparte na słowie, praca z książką. Metody aktywizujące - metody symulacyjne, metoda projektu, nauczanie problemowe. W trakcie realizacji przedmiotu wykorzystywane są/będą zdalne metody kształcenia/uczenia się, w tym: - wykład w postaci prezentacji z autorskimi komentarzami - dyskusja na forum, - zdalna indywidualna (i zespołowa) praca studenta nad podanymi zagadnieniami, - komentarz prowadzącego z podaniem oceny wynikowej pracy, - w miarę potrzeby ze strony studentów – konsultacje indywidualne z wykorzystaniem e-mail, kontaktu telefonicznego, platformy Microsoft Teams NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe - ćwiczenia/warsztaty: 15 godzin. Przygotowanie do poszczególnych zajęć (lektury, kwerendy) - 15 godzin. Przygotowanie zadań praktycznych, prezentacji, symulacji – 10 godzin. Przygotowanie do zaliczenia/egzaminu końcowego - 20 godzin. Łączna liczba godzin aktywności - 60 godzin Liczba punktów ECTS – 2. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
N LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mieczysław Sędzicki | |
Prowadzący grup: | Mieczysław Sędzicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów uczenia się: Wiedza: 1. Rozmowa 2. Praca indywidualna i grupowa - wykonywanie ćwiczeń 3. Przygotowanie i zrealizowanie na forum grupy 3 symulacji spotkań KGR Wiedza: Ocena wiedzy na podstawie: 1. Udział w aktywnościach realizowanych podczas zajęć 2. Ocena wykonania prac cząstkowych 3. Obecność i aktywność na poszczególnych zajęciach (liczba – suma aktywności w trakcie wszystkich zajęć), - suma nieobecności w trakcie zajęć ze szczególnym uwzględnieniem w trakcie realizacji warsztatu - kanonu cech KGR Umiejętności Ocena umiejętności na podstawie: 1. Udział w aktywnościach realizowanych podczas zajęć 2. Przygotowanie i prezentacja symulacji spotkań KGR 3. Sposób wykonywania zadań w grupach w trakcie zajęć (zaangażowanie, przygotowanie merytoryczne) Kompetencje społeczne Ocena kompetencji społecznych na podstawie: 1. Udział w aktywnościach realizowanych podczas zajęć 2. Współpraca w grupie w trakcie przygotowywania zadań związanych z przedmiotem Zadania do wykonania: wg postępu realizacji programu – podawane przez prowadzącego poprzez pocztę elektroniczną oraz aplikację Microsoft Teams. Egzaminy/zaliczenia końcowe – w formie bezpośredniej bądź zdalnej – w zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej związanej z pandemią COVID-19. |
|
Pełny opis: |
Opis treści programowych: 1.Charakterystyka Konferencji Grupy Rodzinnej jako metody pomocy rodzinie. Teoretyczne aspekty, definicje, geneza. 2.KGR wobec innych modeli pomocy. 3.Metodyka KGR: schemat pracy z rodziną, uczestnicy, kanon cech. 4.Przykładowe obszary zastosowania metody. 5.Standardy etyczne KGR. 6.Efektywność . Zajęcia w formule wprowadzającej (opisowo-ćwiczeniowej) oraz warsztatowej (symulacja, drama, pokaz, obserwacja, trening aktorski- elementy). W części warsztatowej - symulacyjnej stosowane elementy VIT (wideotreningu komunikacji) |
|
Literatura: |
1. Przeperski J., Konferencja grupy rodzinnej w teorii i praktyce pracy socjalnej z rodziną. Akapit. Toruń 2015 2. Raport ewaluacyjny „Praca z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym metodą Konferencja Grupy Rodzinnej w 2010 roku w Polsce”, Krajowe Centrum Konferencji Grupy Rodzinnej przy Fundacji „Nadzieja dla Rodzin” www.kgr.org.pl; http://www.kgr.org.pl/pobierz/raport_kgr_2010.pdf 3. STANDARDY PRACY SOCJALNEJ, Rekomendacje metodyczne i organizacyjne, Kadela K., Kowalczyk J., WRZOS, Warszawa 2014. 4. Konferencja Grupy Rodzinnej jako innowacyjna metoda pracy z rodziną wykorzystująca zasoby i potencjał każdej rodziny / Dunajska A., Pracownik socjalny - 2010, nr 4, s. 11-14 5. Konferencja Grupy Rodzinnej w opinii pracowników pomocy społecznej / (red. Knapik B., Problemy społeczne - 2011, nr 2, s. 8-9 6. Od bezradności do samodzielności - o nowym paradygmacie pracy z rodziną / Jarosław Przeperski, Izabela Krasiejko Czasopismo: Problemy społeczne . - 2011, nr 5, s. 38-41 7. Polsko-holenderskie rozmowy o KGR: Toruń / Grzempa A., Problemy społeczne - 2010, nr 3, s. 20 8. Konferencja Grupy Rodzinnej: nowa metoda pomocy dziecku i młodzieży w rodzinie / Zawadzki P., Wspólne tematy - 2011, nr 6, s. 3-11 9. Podmiotowo-systemowy model pracy z dzieckiem i rodziną, Baran D., http://dariuszbaran.weebly.com/uploads/6/2/4/2/6242726/2011_podmiotowo_systemowy_model_pracy_z_dzieckiem_i_rodzin.pdf 10. Lesner W., Wirkus K., Konferencja grupy rodzinnej jako metoda pracy z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (wyniki działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie), w: Wychowanie w rodzinie. Rodzina o specjalnych potrzebach http://www.wwr.uni.wroc.pl/volumes_pdf/4.pdf Dodatkowe (uzupełniające) pozycje/materiały wg postępu realizacji programu – podawane będą przez prowadzącego poprzez pocztę elektroniczną oraz aplikację Microsoft Teams. |
|
Uwagi: |
OPIS SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ Zajęcia prowadzone w sposób synchroniczny z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams oraz kontakt poprzez pocztę elektroniczną. Zespół MT pod linkiem: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aad91bdaac647461199a172f3caf3b984%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=de9e952a-c7cc-4d90-b0be-fbe5c2ef7f5c&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA Edukacja zdalna. Wykład, prezentacja, dyskusja, pogadanka, pokaz. Metody oparte na działaniu praktycznym, metody oparte na słowie, praca z książką. Metody aktywizujące - metody symulacyjne, metoda projektu, nauczanie problemowe. W trakcie realizacji przedmiotu wykorzystywane są/będą zdalne metody kształcenia/uczenia się, w tym: - wykład w postaci prezentacji z autorskimi komentarzami - dyskusja na forum, - zdalna indywidualna (i zespołowa) praca studenta nad podanymi zagadnieniami, - komentarz prowadzącego z podaniem oceny wynikowej pracy, - w miarę potrzeby ze strony studentów – konsultacje indywidualne z wykorzystaniem e-mail, kontaktu telefonicznego, platformy Microsoft Teams NAKŁAD PRACY STUDENTA (z zachowaniem zasady, że 1 ECTS = 25-30 godzin aktywności): Godziny kontaktowe - ćwiczenia/warsztaty: 15 godzin. Przygotowanie do poszczególnych zajęć (lektury, kwerendy) - 15 godzin. Przygotowanie zadań praktycznych, prezentacji – 10 godzin. Przygotowanie do realizacji warsztatu - spotkań KGR - 20 godzin. Łączna liczba godzin aktywności - 60 godzin Liczba punktów ECTS – 2. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.