Współpraca z rodzicami i formy wsparcia rodziny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-5S-WRR1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Współpraca z rodzicami i formy wsparcia rodziny |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC2-KK-W06 Zna i potrafi przeanalizować cykl życia rodziny i wskazać różnice w rodzinach z dzieckiem zdrowym i z niepełnosprawnością PC2-KK-W08 Zna modelową procedurę informowania rodziców o zaburzeniach rozwoju dziecka PC2-KS-W05 Zna i potrafi scharakteryzować zachowanie rodziców reprezentujących negatywne postawy rodzicielskie: unikającą, nadmiernie wymagającą PC2-KK-W08 Wie, jak pracować z rodzicami reprezentującymi różne postawy rodzicielskie PC2-KS-W05 Zna i potrafi scharakteryzować zachowanie rodziców reprezentujących pozytywne postawy rodzicielskie: akceptacja, uznanie praw dziecka w rodzinie jako równych, współdziałanie z dzieckiem, rozumna swoboda PC2-KS-W05 Zna „Kwestionariusz dla rodziców do badania postaw rodzicielskich” autorstwa Marii Ziemskiej PC2-KS-U03 Umie skonstruować informację zwrotną z diagnozy informującą o zaburzeniach w rozwoju dziecka PC2-KS-U01 Umie napisać kontrakt współpracy z rodzicami dziecka z zaburzeniami w rozwoju reprezentującymi negatywne postawy rodzicielskie PC2-KS-U03 Umie zastosować w praktyce „Kwestionariusz dla rodziców do badania postaw rodzicielskich” autorstwa Marii Ziemskiej PC2-KS-K02 Potrafi: zainicjować i przeprowadzić rozmowę z rodzicami dziecka |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.