Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Metodyka wspomagania rozwoju poznawczego w grupach integracyjnych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-5S-MWG2
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Metodyka wspomagania rozwoju poznawczego w grupach integracyjnych
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 3.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Efekty uczenia się:

PC2_KS_W05 Zna procesy poznawcze i potrafi je scharakteryzować na zaawansowanym poziomie

PC2_KS_W05 Potrafi dokonać charakterystyki rozwoju poznawczego dziecka w normie intelektualnej i dziecka z różnymi zaburzeniami rozwoju

PC2_KS_W03 Zna różne metody i programy pracy z dziećmi, służące rozwojowi poznawczemu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych

PC2_KS_U01 Potrafi zaprezentować program rozwijający wybrane umiejętności poznawcze, takie jak: pamięć, uwaga, spostrzegawczość, rozumowanie, i dokonać rzetelnej oceny jego przydatności do pracy z dziećmi z problemami rozwojowymi

PC2_KS_U02 Potrafi na forum grupy zaprezentować ćwiczenia, rozwijające wybrane umiejętności poznawcze

PC2_KS_U02 Potrafi samodzielnie stworzyć zarys programu rozwijania umiejętności poznawczych (w tym także przykładowych ćwiczeń dla uczestników) i przedstawić wyniki swojej pracy na forum grupy

PC2_KS_U01 PC2_KS_K01 Potrafi przeprowadzić kwerendę biblioteczną, w celu znalezienia informacji na temat efektywności oddziaływań służących rozwojowi poznawczemu. Potrafi krótko podsumować uzyskane w ten sposób informacje i wyciągnąć z nich poprawne wnioski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2020-02-29 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Danuta Al-Khamisy
Prowadzący grup: Danuta Al-Khamisy, Oksana Pietraszek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)