Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-5S-MWA
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 5.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Efekty uczenia się:

Wiedza

PC2_KS_W01Zna cele i formy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem

PC2_KS_W01Zna metody wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

PC2_KS_W05Potrafi zdefiniować specjalnej potrzeby dziecka z autyzmem do 6 r.ż.

Umiejętności

PC2_KS_U02Potrafi skonstruować indywidualny program wczesnego wspomagania rozwoju

dziecka na podatnie wyników diagnozy nozologicznej i funkcjonalnej

PC2_KS_U02Potrafi opracować scenariusz zajęć wczesnego wspomagania rozwoju.

PC2_KS_U02Potrafi dokonać krytycznej analizy zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem

PC2_KS_U02Potrafi zaprojektować procedurę oceny skuteczności procesu

wczesnego wspomagania rozwoju

Kompetencje społeczne

PC2_KS_K02Potrafi pracować w grupie zadaniowej

PC2_KS_K01Ma świadomość odpowiedzialności za prowadzone działania w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem

PC2_KS_K02Jest gotowy do współpracy ze specjalistami w zakresie planowania i realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 20 godzin więcej informacji
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Karol Posiewka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)