Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (szkoła i poradnia)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2S-MZK1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (szkoła i poradnia) |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W03 Definiuje podstawowe pojęcia dotyczące metodyki zajęć korekcyjno-kompensacyjnych PC1_KS_W06 Opisuje etapy pracy terapeutycznej oraz wymienia zasady programowania działań diagnostycznych i terapeutycznych PC1_KS_W05 Opisuje objawy zaburzeń językowych oraz funkcji percepcyjno-motorycznych; opisuje objawy specyficznych trudności w uczeniu się matematyki PC1_KS_U01 Łączy objawy zaburzeń z: dysfunkcją określonego analizatora i niską zdolnością dekodowania, deficytem świadomości fonologicznej i/lub manipulacji fonologicznej, deficytami pamięci krótkotrwałej (STM); łączy objawy specyficznych trudności w uczeniu się matematyki z określoną teorią i postępowaniem terapeutycznym PC1_KS_U02 Wyznacza kierunki oddziaływań terapeutycznych na podstawie dokonanej analizy wyników diagnozy (opinia poradni) oraz analizy wyników własnej diagnozy ucznia PC1_KS_U04 Programuje jednostkę metodyczną, konstruuje scenariusze zajęć PC1_KS_K01; PC1_KS_K02 Aktywnie uczestniczy w realizacji indywidualnych i zespołowych działań pro-fesjonalnych |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.