Praktyka asystencka w przedszkolach dla dzieci słabowidzących
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2P-TYF1b |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencka w przedszkolach dla dzieci słabowidzących |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W02 PC1_KS_W03 Potrafi wyliczyć i opisać założenia organizacyjne przedszkola dla dzieci z dysfunkcją wzroku, w którym realizuje praktykę PC1_KS_W02 Potrafi wymienić założenia programowe, podstawę programową oraz zakres treści realizowanych w ramach zajęć dydaktycznych w przedszkolu dla dzieci z dysfunkcją wzroku PC1_KS_W03 Prawidłowo posługuje się terminologią z zakresu tyflodydaktyki; PC1_KS_U01 PC1_KS_U02 Potrafi uzyskać informacje na temat rozwoju dziecka słabowidzącego, jego funkcjonowania w grupie przedszkolnej PC1_KS_U03 Poprawnie określa cele zajęć dydaktycznych, środki dydaktyczne, itd. PC1_KS_U03 PC1_KS_U04 Potrafi poprawnie dokonać opisu obserwacji zajęć realizowanych w przedszkolu PC1_KS_K01 PC1_KS_K02 Prezentuje zainteresowanie problematyką zajęć oraz pozytywny stosunek do dzieci, nauczycieli i personelu przedszkola PC1_KS_K01 PC1_KS_K02 Potrafi współpracować z nauczycielem prowadzącym studenta podczas praktyk indywidualnych, koordynatorem praktyk w placówce, dyrekcją, innym personelem |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.